SHARE

Discutam intr-un articol anterior despre faptul ca in Romania  oamenii prefera masinile de vechi de 10- 15 ani pentru care sunt dispusi sa plateasca chiar si 5000 de euro sau peste. Bineinteles, ca pe langa mentalitate exista si cauze care tin mai mult sau mai putin de cei care doresc sa cumpere.

In cele ce urmeaza o sa explicam putin de ce in Romania exista atat de multe Volkswagen Passat 2006, Volkswagen Golf 5, Skoda Octavia 2005 pe strazile noastre, de ce oamenii opteaza pentru asemenea modele mai scumpe cand au ocazia sa cumpere niste masini mai ieftine…

Pai cand te duci intr-un targ si vezi ca un Golf 4 din 2001 are un pret de 2300 euro, ne inscris, iar ca sa il inscrii, cu RAR, taxa de mediu, asigurare, te ajunge la 3000 de euro, nu e mai ok sa dai 3000 de euro pe varianta mai moderna, un Golf 5, din 2005?

Cand te duci in targ si vezi ca o Skoda Fabia din 2001-2002 se vinde cu 2200 euro, apoi la fel cu taxe, asigurari, RAR ajungi la 3000 de euro, nu e mai ok sa cumperi o Skoda Octavia din 2005-2006 cu 3500 euro?

Cand te duci in targ si vezi un Volkswagen Polo din 2003 care se vinde cu 2000 de euro ne inscris, nu e mai bine sa dai 2800 pe varianta din 2006, adica modelul imediat urmator?

Idee este ca pe piata exista niste modele pentru care se cer prea multi bani, Skoda Fabia din 2001, Golf 4 din 2001, Volkswagen Polo 2001-2003 si asa mai departe. E clar ca nimeni nu vrea sa investeasca aproape 3000 de euro intr-o masina veche de 15 ani cand poate sa cumpere una veche de 10 ani pentru doar 30% extra.

Este un sacrificiu pe care romanii sunt dispusi sa il faca din cauza celor care vand masinile vechi de 15 ani la un pret cu exact 1000 de euro mai mult fata de normal.

Daca toata lumea ar vinde Golf 4 din 2001 cu 1200 – 1300 euro cat ar fi normal, daca toata lumea ar vinde Volkswagen Polo din 2001 cu 900 – 1000 de euro cum ar fi normal sau Skoda Fabia din 2001 cu 1200 euro, clar ca ar fi preferate de romani, insa in situatia in care preturile sunt umflate de niste samsari pusi pe capatuiala, e clar ca oamenii se indreapta catre o solutie mai scumpa dar mai avantajoasa.

Se pare ca ne-am transformat intr-o tara in care cetatenii isi permit numai masini scumpe din cauza saraciei… Cei care au peste 3500-4000 euro si doresc masini vechi de 10 ani, blame it on mentality, insa pana la markerul de 4000 euro, e vina celor care vand scump modelele vechi…

Articole Asemănătoare

Au scăzut înmatriculările de rable, au crescut achizițiile de autoturi... Conform statisticelor DRPCIV, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, înmatriculările de autovehicule noi au crescut cu 42,33%, în timp ce raportat la aceeași lună mai a anului 2017, înmatriculările de autoturisme second h...
Cele mai încălcate 5 reguli de circulație în România Cei care sunt de bună credință, oameni corecți și cu bun simț au observat probabil că în România, pe șosele, mașinile circulă după legea junglei, nu după legea rutieră. Codul rutier e o glumă proastă atâta timp cât nu există oamen...
Asigurările RCA nu vor putea fi niciodată să corespundă cu puterea de ... În ultima vreme, mulți au fost cei care au constatat faptul că asigurarea RCA este mai mare față de anii trecuți. Prețul acestora a crescut treptat și sigur, ajungând astăzi să scoată transportatorii în stradă. Nu e normal ca un t...
NU mai butonați pe Facebook atunci când sunteți în trafic Butonatul pe Facebook în timpul condusului pare să fie un sport național în România. Ce oină? Ce fotbal? Cred că dacă s-ar ține Olimpiada de Butonat pe Facebook în Trafic, românii ar ieși campioni fără dar și poate. Eu unul nu înț...
De ce toate mașinile aduse din străinătate au puțin peste 200.000 de k... Îmi place să mă uit pe site-urile de anunțuri, la autoturismele second hand scoase la vânzare de așa zișii samsari, deveniți peste noapte și combinatori. Am observat o chestie interesantă, majoritatea mașinilor aduse de români din...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.