SHARE

Cred că mulți dintre voi ați râs atunci când ați văzut un cârlig de remorcare atașat unei mașini micuțe, dar ideea este că acel dispozitiv vă poate salva mașina de la distrugere în caz de accident. Este concluzia la care am ajuns eu astăzi, când o vecină destul de îngrămădită a dat să plece din parcare și mi-a lovit mașina.

Practic, mașinile erau fund în fund așezate iar ea când a vrut să plece de pe loc, nu s-a uitat să vadă dacă are mașină în spate. A vrut să dea puțin înapoi și să plece pe direcția înainte, întrucât era o gură de canal la doi pași pe direcția ei. A pornit direct în mașina mea.  Mașina mea nu a avut absolut nimic, întrucât femeia și-a proptit Loganul în cârligul meu de remorcare.

Întâmplarea a făcut să fiu și eu în mașină, doar ce ajunsesem acasă și mai rămăsesem câteva minute să termin o convorbire telefonică. Am parcam mașina cu fundul în fundul Loganului și am vorbit la telefon vreo 5 minute. Între timp, a venit femeia să plece și bineînțeles că nu s-a uitat să vadă dacă are mașină în spate. Mare atenție când aveți de-a face cu asemenea gen de parcare, evitați să parcați cu botul în fundul altei mașini pentru că iată, e posibil ca șoferul din față să nu fie atent și să dea în spate pentru a-și asigura o plecare de pe loc mai comodă.

Probabil că dacă nu aș fi avut cuiul de remorcare, mi-ar fi făcut bara din spate praf și țăndări, mai ales ca barele de Renault sunt din fibră. Se ciobesc ca dracu dacă cumva le agăți de ceva. De multe ori, chiar și eu am râs de mașinile foarte mici care aveau atașat cârligul de remorcare. Acum, mi-am schimbat opinia și mă gândesc și la situația în care eu aș fi neatent și aș da în spate fără să mă asigur. Nu mi s-a întâmplat niciodată până acum. Dacă am acel cui atașat, mașina mea este destul de ferită.

Articole Asemănătoare

5 măsuri realiste pentru reducerea numărului accidentelor rutiere în R... În decurs de 2 zile am văzut vreo 3 accidente rutiere prin oraș așa că mi-am pus logica întrebare: ce s-ar putea face pentru a reduce numărul acestora cel puțin în orașe? Sunt conștient că peste tot în lume se petrec accidente, în...
Mașinile 4×4 – Perfecte pentru drumurile din România. TOP 5... România rurală a rămas undeva blocată la anul 1750, multe localități fiind practic lipsite de orice tip de asfalt, piatră, pavaj, urmă de drum făcut de mâna omului. E un adevărat calvar să te duci la țară dacă localitatea cu prici...
Ești antreprenor și dorești să publici un anunț de angajare online? Ia... În momentul în care îți deschizi un mic business în România, chiar dacă ești plin de entuziasm și chef de muncă, vei fi oarecum trezit la realitate în momentul în care o să începi să faci angajări. În ziua de azi este foarte dific...
Este stația radio un instrument pentru cei care doresc sa încalce lege... Stația radio alături de detectorul radar sunt două accesorii auto foarte des întâlnite în mașinile românilor care au obiceiul să facă naveta ori să parcurgă distanțe destul de lungi între localitățile din România. Nu vom discuta d...
Iarna grea nu ne lasă, va fi zăpadă și-n februarie. Cum stai cu cauciu... Cred că am avut parte de una dintre cele mai dificile ierni din ultimii 5 ani, temperaturile au fost destul de scăzute pe o perioadă lungă de timp, în vreme ce ninsorile ne-au dat bătăi de cap și s-au ținut scai de străzile noastr...

2 COMMENTS

  1. Nu sunt de acord cu dumneavoastră! Gândiți-vă puțin la situația inversă, când cel care dă în spate are cârlig și celălalt nu. Bara celui nevinovat și poate mai mult decât atât (proiector, radiator etc dacă se află cu fața către cel cu cârlig) vor fi făcute praf. De aceea consider că mașinile care nu au nevoie de cârlig nu ar trebui să-l folosească doar ca să protejeze propria mașină și să le distrugă pe celelalte, deoarece nu mereu cel cu cârlig este cel nevinovat la un accident chiar ușor dar care produce daune destul de serioase 🙁

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.