Cred că mulți dintre voi ați râs atunci când ați văzut un cârlig de remorcare atașat unei mașini micuțe, dar ideea este că acel dispozitiv vă poate salva mașina de la distrugere în caz de accident. Este concluzia la care am ajuns eu astăzi, când o vecină destul de îngrămădită a dat să plece din parcare și mi-a lovit mașina.
Practic, mașinile erau fund în fund așezate iar ea când a vrut să plece de pe loc, nu s-a uitat să vadă dacă are mașină în spate. A vrut să dea puțin înapoi și să plece pe direcția înainte, întrucât era o gură de canal la doi pași pe direcția ei. A pornit direct în mașina mea. Mașina mea nu a avut absolut nimic, întrucât femeia și-a proptit Loganul în cârligul meu de remorcare.
Întâmplarea a făcut să fiu și eu în mașină, doar ce ajunsesem acasă și mai rămăsesem câteva minute să termin o convorbire telefonică. Am parcam mașina cu fundul în fundul Loganului și am vorbit la telefon vreo 5 minute. Între timp, a venit femeia să plece și bineînțeles că nu s-a uitat să vadă dacă are mașină în spate. Mare atenție când aveți de-a face cu asemenea gen de parcare, evitați să parcați cu botul în fundul altei mașini pentru că iată, e posibil ca șoferul din față să nu fie atent și să dea în spate pentru a-și asigura o plecare de pe loc mai comodă.
Probabil că dacă nu aș fi avut cuiul de remorcare, mi-ar fi făcut bara din spate praf și țăndări, mai ales ca barele de Renault sunt din fibră. Se ciobesc ca dracu dacă cumva le agăți de ceva. De multe ori, chiar și eu am râs de mașinile foarte mici care aveau atașat cârligul de remorcare. Acum, mi-am schimbat opinia și mă gândesc și la situația în care eu aș fi neatent și aș da în spate fără să mă asigur. Nu mi s-a întâmplat niciodată până acum. Dacă am acel cui atașat, mașina mea este destul de ferită.
[…] nu doresc să cumpăr o mașină mai scumpă de 3000 de euro în situația în care poate să vină o proastă în parcare și să bage în marșarier în loc să bage într-a-ntâia, nu vreau să am mașină scumpă deși […]
Nu sunt de acord cu dumneavoastră! Gândiți-vă puțin la situația inversă, când cel care dă în spate are cârlig și celălalt nu. Bara celui nevinovat și poate mai mult decât atât (proiector, radiator etc dacă se află cu fața către cel cu cârlig) vor fi făcute praf. De aceea consider că mașinile care nu au nevoie de cârlig nu ar trebui să-l folosească doar ca să protejeze propria mașină și să le distrugă pe celelalte, deoarece nu mereu cel cu cârlig este cel nevinovat la un accident chiar ușor dar care produce daune destul de serioase 🙁