SHARE

Meseria de camionagiu este una destul de complexă, nu se rezumă doar la ansambluri camion + semiremorcă sau remorcă simplă. În cele ce urmează veți vedea una dintre cele mai dificile joburi după părerea mea, la containere cu picioare. De ce spun că este cea mai dificilă provocare? Pentru că este nevoie de o precizie foarte mare ca să poți lua aceste containere pe camion. Discutăm despre o provocare cu un grad de dificultate peste medie, chiar ridicat.

Demonstrațiile de mai jos vin de la Cristian Rizescu – un youtuber român din Suedia, și, după părerea mea, ar trebui predate și în școlile de șoferi din România pentru că mulți elevi vor ajunge să lucreze prin țările nordice unde cu așa ceva trebuie să-și omoare zilele, să nu mai zic de celebrul bil och släp. Meseria de camionagiu diferă de la țară la țară și cred că un șofer bun trebuie să fie pregătit să lucreze pe orice ansamblu. Sfaturile din clipurile de mai jos mai mult ca sigur or să vă prindă bine, imaginați-vă asemenea cuplări noaptea, ori pe ploaie/zăpadă…

Cuplare container scurt

 

Cuplare container lung

Articole Asemănătoare

Reluăm seria interviurilor cu camionagii – Driver Dey Am făcut o pauză în ultimele luni de la interviurile cu camionagii youtuberi. Pur și simplu am fost super aglomerat cu munca și nu am mai avut timp de mai nimic. Promit însă destul de solemn să reluăm aceste articole pentru că sun...
Tot ce trebuie să știi despre atestatele ADR, colete și cisternă Am fost întrebat de multe ori despre atestatele ADR, dacă sunt necesare sau obligatorii atunci când vrei să te angajezi pe TIR în străinătate pentru că majoritatea celor care visează la o carieră de șofer profesionist au observat ...
Câteva lucruri pe care trebuie să le știi dacă ai de gând să devii șof... Sursă Foto: cerasis.com Foarte mulți români doresc să se facă șoferi de TIR și sunt dispuși să cheltuie o mică avere pentru a beneficia apoi de un job capabil să le aducă o situație financiară mult peste media din România. ...
Cine este de vină pentru salariile mici din transporturi? Statul, patr... Salariile foarte mici din transporturi au cauze multiple, din punctul meu de vedere toată lumea este de vină: statul, patronii și șoferii în sine. Pare să fie un amalgam de motive tipice țării noastre pentru care salariile pentru ...
3 motive să te înscrii într-un sindicat dacă lucrezi ca șofer profesio... Șoferii atât în România cât și în străinătate, ajung la un moment dat să se simtă păcăliți cu plata ori cu orele de muncă. Din punctul meu de vedere, șoferia este o meserie oarecum coruptă, rar de tot am auzit pe cineva care să lu...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.