Home Colțul camionagiilor Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

1220
SHARE

Am urmărit un episod din vlogul lui Adrian Cătălin în care vorbea despre hateri, despre cei care vin pe canalul lui doar ca să dea un dislike și să lase un comentariu nasol, chiar dacă omul nu a făcut niciodată nimic greșit. Și sunt convins că orice youtuber român, camionagiu, are haterii lui care nu ezită niciodată să-și lase în secțiunea de comentarii de la clipuri, înjurătura lor cea de toate zilele.

Și Cimpoeru are hateri, și Rizescu, și Marius Ursu, (să nu mai zicem despre Mihai Ionel care cred că este campion național la hateri) absolut toți camionagii care vin cu clipuri pe YouTube. Problema este că munca acestor camionagii, străduința lor de a posta episoade care ilustrează viața de șofer de camion, dă rezultate. Foarte mulți tineri români, aleg să se facă șoferi de camion din cauza lui Adrian Cătălin, a lui Cristian Rizescu sau Daniel Cimpoeru. Discutăm despre niște tineri care poate s-ar fi pierdut pe drum dacă nu i-ar fi descoperit pe acești youtuberi, cum se întâmplă din păcate cu majoritatea tinerilor din România care la vârste foarte fragede, nu prea știu ce vor, nu prea sunt capabili să aleagă drumul, calea, meseria pe care să o practice.

Astfel, camionagii români de pe YouTube reușesc din punctul meu de vedere să facă lumea un loc mai bun, reușesc să dea direcție multor tineri, reușesc să stârnească o pasiune pentru camioane în multe suflete goale, că știm cu toții faptul că tinerii din ziua de azi nu prea mai au alte pasiuni în afară de Facebook sau internet în general.

Da, oameni precum Adrian Cătălin, Cristian Rizescu, Daniel Cimpoeru, DriverDey, Marius Ursu, LEO, reușesc să formeze tineri, reușesc să strunească înspre un viitor mai strălucit pentru foarte mulți tineri, reușesc să le transforme lumea într-un loc mai bun, așa că haterii? Cine-s ei? Și de ce să fie luați/băgați în seamă? Clipurile lor fac prea mult bine pentru o generație care s-a născut  fără busolă și le voi promova întotdeauna atât pe pagina de Facebook cât și pe acest mic site.

Articole Asemănătoare

Tot ce trebuie să știi despre atestatele ADR, colete și cisternă Am fost întrebat de multe ori despre atestatele ADR, dacă sunt necesare sau obligatorii atunci când vrei să te angajezi pe TIR în străinătate pentru că majoritatea celor care visează la o carieră de șofer profesionist au observat ...
Un șofer adevărat nu claxonează niciodată când pericolul este iminent... În România se claxonează mult. Știm asta. Mult și fără motiv. Se claxonează după femei, se claxonează dacă cineva întârzie la semafor mai mult de o milisecundă, se claxonează când cineva încalcă o regulă de circulație și ne face p...
5 realități DESCURAJANTE legate de munca pe comunitate pe care șoferii... Munca pe comunitate este foarte dificilă pentru că discutăm despre o meserie în care trebuie să fii mai mult decât șofer. Se propovăduiește la nivel social ideea că munca de șofer profesionist pe comunitate e trai bun, că stai toa...
Cum trebuie să înveți ca să iei permisul de șofer profesionist din pri... Am văzut în articolul trecut cum trebuie să înveți ca să iei sala pentru Categoria B din prima, așa că în acest articol vom discuta puțin despre școala pentru profesioniști, vom vedea ce trebuie să faci mai exact astfel încât să a...
Șofer profesionist începător – 5 lucruri pe care trebuie să le î... Te bate gândul să devii șofer profesionist și să lucrezi în țară sau pe comunitate? Ei bine, nu e nimic ciudat. În ultimii ani foarte multă lume s-a reprofilat, și nu este vorba neapărat despre tineri. Meseria de șofer profesionis...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.