Home Colțul camionagiilor Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

1301
SHARE

Am urmărit un episod din vlogul lui Adrian Cătălin în care vorbea despre hateri, despre cei care vin pe canalul lui doar ca să dea un dislike și să lase un comentariu nasol, chiar dacă omul nu a făcut niciodată nimic greșit. Și sunt convins că orice youtuber român, camionagiu, are haterii lui care nu ezită niciodată să-și lase în secțiunea de comentarii de la clipuri, înjurătura lor cea de toate zilele.

Și Cimpoeru are hateri, și Rizescu, și Marius Ursu, (să nu mai zicem despre Mihai Ionel care cred că este campion național la hateri) absolut toți camionagii care vin cu clipuri pe YouTube. Problema este că munca acestor camionagii, străduința lor de a posta episoade care ilustrează viața de șofer de camion, dă rezultate. Foarte mulți tineri români, aleg să se facă șoferi de camion din cauza lui Adrian Cătălin, a lui Cristian Rizescu sau Daniel Cimpoeru. Discutăm despre niște tineri care poate s-ar fi pierdut pe drum dacă nu i-ar fi descoperit pe acești youtuberi, cum se întâmplă din păcate cu majoritatea tinerilor din România care la vârste foarte fragede, nu prea știu ce vor, nu prea sunt capabili să aleagă drumul, calea, meseria pe care să o practice.

Astfel, camionagii români de pe YouTube reușesc din punctul meu de vedere să facă lumea un loc mai bun, reușesc să dea direcție multor tineri, reușesc să stârnească o pasiune pentru camioane în multe suflete goale, că știm cu toții faptul că tinerii din ziua de azi nu prea mai au alte pasiuni în afară de Facebook sau internet în general.

Da, oameni precum Adrian Cătălin, Cristian Rizescu, Daniel Cimpoeru, DriverDey, Marius Ursu, LEO, reușesc să formeze tineri, reușesc să strunească înspre un viitor mai strălucit pentru foarte mulți tineri, reușesc să le transforme lumea într-un loc mai bun, așa că haterii? Cine-s ei? Și de ce să fie luați/băgați în seamă? Clipurile lor fac prea mult bine pentru o generație care s-a născut  fără busolă și le voi promova întotdeauna atât pe pagina de Facebook cât și pe acest mic site.

Articole Asemănătoare

Maeștrii Nordului – urmărește spectacolul greilor pe YouTube, pr... Meseria de șofer profesionist este destul de frumoasă, dar și dificilă, mai ales în anumite colțuri de lume în care există și alte greutăți ce trebuie luate în calcul (dimensiunea ansamblului rutier, condiții atmosferice, tonaj, e...
Răspunsuri studii de caz atestat CPI marfă Ca să fii șofer profesionist cu acte în regulă atât în România cât și în străinătate trebuie să deții acest atestat transport marfă despre care am mai discutat noi în trecut. Am văzut atunci cât costă acest atestat, care sunt prob...
(+18) Cele mai bune clipuri marca Mihai Ionel Dacă că tot s-au supărat interneții pe mine pentru că l-am promovat pe Mihai Ionel, iar eu la aflarea veștii era să intru într-o depresie și să mă spânzur de lustra din sufragerie cu cureaua de la pantaloni, am zis să mai facem un...
Trafic ONLINE – coada de la vama românească în timp real Poliția de Frontieră din România s-a gândit să facă o aplicație web, un site, în care este aproximat timpul de așteptare de la vămile noastre în timp real. Timpul de așteptare cuprins între 0 și 29 de minute este marcat cu culoare...
Pe comunitate sau local? Avantaje și dezavantaje pentru cele două tipu... După ce ți-ai luat permisul de conducere categoriile C, CE alături de atestatele profesionale și cardul tahograf, vei căuta să-ți găsești ceva de muncă. În mare, ai două variante: fie rămâi în țară fie pleci în străinătate. Eviden...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.