Home Colțul camionagiilor Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

1417
SHARE

Am urmărit un episod din vlogul lui Adrian Cătălin în care vorbea despre hateri, despre cei care vin pe canalul lui doar ca să dea un dislike și să lase un comentariu nasol, chiar dacă omul nu a făcut niciodată nimic greșit. Și sunt convins că orice youtuber român, camionagiu, are haterii lui care nu ezită niciodată să-și lase în secțiunea de comentarii de la clipuri, înjurătura lor cea de toate zilele.

Și Cimpoeru are hateri, și Rizescu, și Marius Ursu, (să nu mai zicem despre Mihai Ionel care cred că este campion național la hateri) absolut toți camionagii care vin cu clipuri pe YouTube. Problema este că munca acestor camionagii, străduința lor de a posta episoade care ilustrează viața de șofer de camion, dă rezultate. Foarte mulți tineri români, aleg să se facă șoferi de camion din cauza lui Adrian Cătălin, a lui Cristian Rizescu sau Daniel Cimpoeru. Discutăm despre niște tineri care poate s-ar fi pierdut pe drum dacă nu i-ar fi descoperit pe acești youtuberi, cum se întâmplă din păcate cu majoritatea tinerilor din România care la vârste foarte fragede, nu prea știu ce vor, nu prea sunt capabili să aleagă drumul, calea, meseria pe care să o practice.

Astfel, camionagii români de pe YouTube reușesc din punctul meu de vedere să facă lumea un loc mai bun, reușesc să dea direcție multor tineri, reușesc să stârnească o pasiune pentru camioane în multe suflete goale, că știm cu toții faptul că tinerii din ziua de azi nu prea mai au alte pasiuni în afară de Facebook sau internet în general.

Da, oameni precum Adrian Cătălin, Cristian Rizescu, Daniel Cimpoeru, DriverDey, Marius Ursu, LEO, reușesc să formeze tineri, reușesc să strunească înspre un viitor mai strălucit pentru foarte mulți tineri, reușesc să le transforme lumea într-un loc mai bun, așa că haterii? Cine-s ei? Și de ce să fie luați/băgați în seamă? Clipurile lor fac prea mult bine pentru o generație care s-a născut  fără busolă și le voi promova întotdeauna atât pe pagina de Facebook cât și pe acest mic site.

Articole Asemănătoare

Pensie vs Diurnă cu Daniel Cimpoeru Daniel a atacat încă o dată subiectul acesta al diurnei, în forma în care este ea folosită de către transportatorii români care fac curse internaționale. Foarte bune ideile împărtășite în acest clip pe care vă invit și pe voi s...
Atestatele profesionale. Cât costă, ce acte sunt necesare și cel mai i... Pentru cei care au impresia că e de ajuns să iei permisul pentru categorii grele ca să profesezi în meseria de șofer profesionist, lucrurile nu stau nici pe departe așa. Pe lângă costurile de-a dreptul ridicole dar normale ale șco...
NOUA GENERAȚIE – Camionagiii români care pot și vor să schimbe o... Magnet, maimuță, telecomandă, furt de motorină, diurnă în loc de salariu, „cabotaj” de tip exil - care de fapt nu mai are nicio treabă cu cabotajul, munca pe nimic, sindicat, sunt doar câteva dintre problemele transporturilor româ...
Ce trebuie să știi despre meseria de șofer de TIR internațional Vrei să te apuci de șoferie la un nivel superior, să cutreieri Europa în lung și în lat și să câștigi mii de euro pe lună? Stai un pic înainte de toate... Înainte să-ți faci planuri legate de un job plătit cu mii de euro pe lună, ...
Cum NU trebuie să arate un anunț de angajare E criză de șoferi. Toate firmele mari angajează. Toate au anunțuri pe Facebook și am zis să le urmăresc și eu un pic să văd cam ce „probleme” se tratează în aceste texte postate online. Ei bine, te iei cu mâinile de păr. Ca de obi...