Home Colțul camionagiilor Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

Cum reușesc camionagii români să transforme lumea într-un loc mai bun…

1003
SHARE

Am urmărit un episod din vlogul lui Adrian Cătălin în care vorbea despre hateri, despre cei care vin pe canalul lui doar ca să dea un dislike și să lase un comentariu nasol, chiar dacă omul nu a făcut niciodată nimic greșit. Și sunt convins că orice youtuber român, camionagiu, are haterii lui care nu ezită niciodată să-și lase în secțiunea de comentarii de la clipuri, înjurătura lor cea de toate zilele.

Și Cimpoeru are hateri, și Rizescu, și Marius Ursu, (să nu mai zicem despre Mihai Ionel care cred că este campion național la hateri) absolut toți camionagii care vin cu clipuri pe YouTube. Problema este că munca acestor camionagii, străduința lor de a posta episoade care ilustrează viața de șofer de camion, dă rezultate. Foarte mulți tineri români, aleg să se facă șoferi de camion din cauza lui Adrian Cătălin, a lui Cristian Rizescu sau Daniel Cimpoeru. Discutăm despre niște tineri care poate s-ar fi pierdut pe drum dacă nu i-ar fi descoperit pe acești youtuberi, cum se întâmplă din păcate cu majoritatea tinerilor din România care la vârste foarte fragede, nu prea știu ce vor, nu prea sunt capabili să aleagă drumul, calea, meseria pe care să o practice.

Astfel, camionagii români de pe YouTube reușesc din punctul meu de vedere să facă lumea un loc mai bun, reușesc să dea direcție multor tineri, reușesc să stârnească o pasiune pentru camioane în multe suflete goale, că știm cu toții faptul că tinerii din ziua de azi nu prea mai au alte pasiuni în afară de Facebook sau internet în general.

Da, oameni precum Adrian Cătălin, Cristian Rizescu, Daniel Cimpoeru, DriverDey, Marius Ursu, LEO, reușesc să formeze tineri, reușesc să strunească înspre un viitor mai strălucit pentru foarte mulți tineri, reușesc să le transforme lumea într-un loc mai bun, așa că haterii? Cine-s ei? Și de ce să fie luați/băgați în seamă? Clipurile lor fac prea mult bine pentru o generație care s-a născut  fără busolă și le voi promova întotdeauna atât pe pagina de Facebook cât și pe acest mic site.

Articole Asemănătoare

Șoferi buni (1) – accident evitat în Norvegia De astăzi, începem o nouă serie pe cricul.ro în care o să prezentăm șoferi profesioniști de calitate, șoferi buni care-și arată abilitățile în situații critice. Dacă cumva vă bate gândul să vă faceți șoferi profesioniști, trebuie ...
Canalul de YouTube sau pagina de Facebook – cartea de vizită perfectă ... Deși acum vreo 5 ani nu mulți erau cei care îndrăzneau să deschidă un canal de YouTube adresat șoferilor începători, astăzi cea mai mare platformă destinată creatorilor de conținut video este plină de asemenea canale. Am spus de m...
Statisticile DRPCIV iunie 2017 – declin catastrofal pentru indus... DIRECŢIA REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR a adus la iveală un comunicat de presă în care compară activitatea biroului din iunie 2017 cu cea din iunie 2016 (când timbrul de mediu era încă în vigoare) și dup...
Proba practică (traseul) pentru obținerea categoriilor C, CE. Cum să o... Obținerea permisului de șofer profesionist (categoriile C, CE) nu este floare la ureche. Deși mulți dintre voi credeți că dacă aveți permis de conducere categoria B de ani de zile, o să vă descurcați fără probleme și ca șoferi pro...
Care sunt actele necesare eliberării cardului pentru tahograful digita... Cei care doresc să se angajeze pe un post de șofer profesionist, indiferent că este vorba despre un camion sau despre un TIR, trebuie să facă rost de un card tahograf care să înregistreze timpii de lucru. S-au dus vremurile diagra...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here