Home Colțul camionagiilor Despre modul de lucru TUR-RETUR pe comunitate cu GrassuTatae3

Despre modul de lucru TUR-RETUR pe comunitate cu GrassuTatae3

7697
SHARE
GrassuTatae3

Din moment ce pe YouTube apar din ce în ce mai mulți camionagii români, din moment ce meseria de șofer profesionist stârnește interese din ce în ce mai mari pentru tineri, continuăm seria interviurilor cu Valentin aka GrassuTatae3. După ce am discutat cu Mihai Ionel despre munca pe comunitate, astăzi vom aborda un alt tip de job, tot pe comunitate dar oarecum diferit.

Astăzi vom discuta așadar despre modul de lucru TUR-RETUR cu Valentin, vom scoate în evidență atât avantajele cât și dezavantajele unui asemenea job, fiind o variantă destul de interesantă pentru șoferii începători care nu se pot obișnui atât de simplu cu statul 2-3 luni prin străinătate.

GrassuTatae3 este de fapt numele canalului de YouTube prin intermediul căruia Valentin publică truck vlog-uri, LIVE-uri din cabină, sesiuni de gaming CS Go, canal de YouTube la care vă invit pe toți să vă abonați. Veți găsi in Valentin un șofer sincer și cu foarte mult bun simț.

Acestea fiind spuse, vom trece la întrebările care sper să aducă lumină în cazul modului de lucru TUR-RETUR  pe comunitate. ENJOY.

Despre modul de lucru TUR-RETUR pe comunitate cu GrassuTatae3

  1. Domnule Valentin, întâi de toate ar trebui să încercăm să definim oarecum acest mod de lucru TUR-RETUR. Care sunt caracteristicile lui principale? Cât se stă pe comunitate, cât se stă acasă?
  2. Care sunt salariile pentru acest tip de job? Se plătește la fel de bine ca pe comunitate unde se stă 2-3 luni plecat sau se calculează altfel această muncă?
  3. Care sunt în opinia dumneavoastră cele mai importante avantaje pentru modul de lucrul TUR-RETUR? Ce anume ar putea trezi interesul începătorilor pentru acest tip de job?
  4. Care sunt cele mai mari dezavantaje pentru TUR-RETUR?
  5. Acum că am discutat despre acest concept TUR-RETUR, să vorbim un pic și despre proiectul GrassuTatae3. Cum a apărut acest canal și ce v-a ambiționat să faceți videoclipuri?
  6. Cum vi se pare comunitatea YouTube din România? În special sfera camionagiilor. În ultima vreme, unii dintre ei sunt mai interesați de ceartă copilăroasă decât clipuri cu camioane.
  7. Că tot suntem la capitolul ceartă, cum vi se pare comunitatea de șoferi români din străinătate? Observăm că lucrurile s-au schimbat în ultimii ani, parcă nu mai există unitate și nici respect.
  8. Dacă ar fi să dați un singur sfat, unul singur, celor care doresc să se apuce de această meserie de șofer profesionist, indiferent că aleg modul TUR-RETUR sau altul, care ar fi acela?
  9. Ce-ar fi fost GrassuTatae3 în prezent dacă nu s-ar fi apucat de șoferie în urmă cu mulți ani?

Articole Asemănătoare

Tot ce trebuie să știi despre atestatele ADR, colete și cisternă Am fost întrebat de multe ori despre atestatele ADR, dacă sunt necesare sau obligatorii atunci când vrei să te angajezi pe TIR în străinătate pentru că majoritatea celor care visează la o carieră de șofer profesionist au observat ...
Reluăm seria interviurilor cu camionagii – Driver Dey Am făcut o pauză în ultimele luni de la interviurile cu camionagii youtuberi. Pur și simplu am fost super aglomerat cu munca și nu am mai avut timp de mai nimic. Promit însă destul de solemn să reluăm aceste articole pentru că sun...
4 documente pe care șoferii profesioniști începători trebuie să le vis... Meseria de șofer profesionist nu e deloc ușoară, sunt multe lucruri pe care tinerii trebuie să le stăpânească, acest job nu se rezumă doar la a ține de-un volan. Indiferent că discutăm despre cei care fac transport de mărfuri nați...
Despre munca de șofer profesionist în Spania și pe comunitate cu Drive... O bună parte dintre șoferii profesioniști începători sunt tentați să meargă la muncă în Spania. Deși discutăm despre o țară destul de dură (și îndepărtată și cu climă aiurea pe timp de vară) iată că sunt totuși oameni care doresc ...
(Video) Cel mai periculos job pentru un camionagiu Meseria de șofer pe camion este în sine una destul de periculoasă comparativ cu munca de birou spre exemplu. Mereu ești în trafic, unde, o mică neatenție poate provoca o adevărată tragedie. Din păcate, chiar dacă în ultimii ani pe...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.