Home Colțul camionagiilor Totul despre conducerea în echipaj – organizare, schimb de carduri, proceduri pauze...

Totul despre conducerea în echipaj – organizare, schimb de carduri, proceduri pauze – cu Daniel Cimpoeru

249
SHARE
Organizarea curselor lungi

Conducerea în echipaj este probabil una dintre cele mai des întâlnite forme de lucru pentru șoferii profesioniști începători. Este oarecum logic, atât timp cât școlile de șoferi nu sunt altceva decât fabrici de bani, carte multă nu prea se face pe meleagurile lor. Există și posibilitatea ca începătorul să plece singur pe camion dar riscurile de a gafa sunt destul de mari, meseria de șofer profesionist este una destul de complexă iar detaliile sunt foarte importante, uneori pot face diferența chiar între viață și moarte. Astfel, este ceva foarte normal ca începătorii să lucreze prima dată în echipaj.

Chiar dacă principiul de funcționare al unui echipaj pare destul de simplu, în realitate și aici apar multe probleme, dileme, mai ales când vine vorba despre organizare, despre schimburile de carduri în aparatul tahograf și despre pauze. Daniel Cimpoeru vine în ajutorul începătorilor care lucrează pe echipaj cu câteva materiale destul de utile, materiale pe care le-am postat mai jos, din care-și pot sustrage suficientă informație cât să preîntâmpine sau să rezolve problemele specifice.

Conducerea în Echipaj!

Schimbarea cardurilor în echipaj!!!

Despre pauza de 45 min in echipaj !!!

Când se poate forma un echipaj?

Cum se face schimbarea de carduri în echipaj !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.