Home Colțul camionagiilor Ce înseamnă să conduci un camion de 64 de tone pe zăpadă?

Ce înseamnă să conduci un camion de 64 de tone pe zăpadă?

0

Transportul de marfă are particularitățile lui în funcție de fiecare țară. Spre exemplu, țările nordice se remarcă prin ansamblurile rutiere mai lungi de 25 de metri, mai grele de 60 de tone, care în restul Europei cu excepția câtorva țări, ar fi considerate agabaritice.

Dar cum este să conduci un mastodont greu de 64 de tone și lung de peste 25 de metri, pe zăpezile din Suedia sau Norvegia? Ei bine, există pe YouTube Alexandru Matei care ne împărtășește această experiență, cu bune și cu rele pentru că din păcate nu prea mai există „firme bune” la care să te angajezi în ziua de azi, nici măcar atunci când vine vorba despre transporturi mai speciale care necesită o oarecare experiență.

Cam acesta este viitorul transportului, cantitatea de marfă care trebuie transportată crește de la o zi la alta iar momentan singura soluție în unele regiuni pentru a face față cererii stă în aceste ansambluri care ajung chiar și la 32 de metri lungime. Până în 2030 vom vedea din ce în ce mai des aceste ansambluri pe drumurile Europei, cu speranța că atunci vor începe să circule primele camioane autonome, camioane autonome care în primă fază vor circula în sistem convoi, urmând traseul camionului din față condus de echipaj uman.

Ce înseamnă MUNCA unui ȘOFER❌️CAMION DE 64 TONE❌️iarna pe Zăpadă

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version