Home Colțul camionagiilor ȘOFER PROFESIONIST ÎNCEPĂTOR – 4 variante de angajare 100% sigure

ȘOFER PROFESIONIST ÎNCEPĂTOR – 4 variante de angajare 100% sigure

289
0
sofer profesionist incepator

Șoferii profesioniști începători au o mare problemă în a se angaja în România după ce termină școala. Efectiv nu-i vrea nimeni. Pe-o parte e de înțeles de ce, la ce glumă proastă a ajuns școala de șoferi pentru categorii grele în ziua de azi… Pe altă parte într-o țară în care nu ai ce face cu GPS-ul, ar fi cam imposibil pentru un începător să se descurce de unul singur, căci echipaje pe intern nu prea există. Nu are cine să te inițieze.

Așadar, soluția cea mai viabilă pentru începători rămâne străinătatea, însă haideți să ne extindem puțin orizonturile și să găsim și alte variante.

4 variante de angajare pentru șoferii începători

  1. Echipaj internațional – există foarte multe firme de transport românești care primesc începători pentru echipaje pe comunitate. Este o variantă foarte bună pentru cei care sunt dispuși să fie discriminați la salarizare doar pentru că au titulatura de începători. După cum știm, aceste firme oferă să zicem titularului 3000 de euro pe lună iar începătorilor le dau undeva la maxim 2000 de euro în perioada de inițiere care durează 2,3 luni, poate și mai mult.
  2. Angajare direct în străinătate – sunt firme de recrutare chiar românești care te pot duce spre exemplu în Germania sau Olanda unde vei primi același salariu cu un șofer începător al meleagurilor respective. Sunt multe cazuri în care se acceptă și fără experiență în special la distribuție HORECA unde într-adevăr este și muncă fizică dar până la urmă ești mulțumit că ești plătit normal, nu te ciuntește nimeni la bani doar pentru că ești începător.
  3. Angajare la firma ta – dacă dispui de un capital de minim 30.000 de euro poți să-ți deschizi propria firmă, să-ți cumperi un camion Euro 6 și să-i dai drumul la treabă ori pe bursă ori tracționist internațional. Desigur, banii vor fi modici ca tracționist și va fi dificil să găsești un partener care să nu te tragă în piept la numărul de kilometri dar măcar lucrezi pentru tine, înveți pe pielea ta cum se zice. Ai un loc de muncă asigurat 100% ca începător.
  4. Angajare la stat – dacă ai pile pe la stat nu contează că ești începător. Te vor angaja fără probleme. Și salariul va fi unul mult mai bun decât dacă ai lucra pe camion în România la o firmă privată. Dacă la privat ai fi avut undeva la 7000 de lei maxim, la stat sari bine de 8000 net și nu te obligă nimeni să pui magnetul pentru că cel mai probabil nu vei face transport de mărfuri generale.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here