Home Colțul camionagiilor Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu...

Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu evoluează în România

767
SHARE
șofer profesionist

Transporturile nu evoluează în România. Șoferii au salarii foarte mici comparativ cu străinătatea dacă aleg să lucreze între granițe. Dacă aleg să plece pe comunitate, se lucrează pe salariul minim pe economie pe țară + diurnă, combinație în urma căreia mulți se vor trezi cu o pensie de rahat după zeci de ani de muncă. Și chestiile astea sunt așa de ani de zile, și nu evoluează niciodată. De ce nu evoluează? Din cauza oamenilor, din cauza șoferilor bineînțeles. Am observat în ultimul timp că există atât de multă ură pe internet, și atât de puțină unitate.

O bună parte a șoferilor români și-au făcut un obicei în a ridiculiza alți șoferi, mulți se cred superiori și petrec ore bune zilnic pe Facebook aruncând cu rahat și cu caterincă de 2 lei în niște oameni care își fac treaba cum știu și cum pot. Ura, aroganța și lipsa pasiunii sunt motivele pentru care transporturile nu evoluează în România. Atunci când ai niște șoferi pasionați de caterincă, aroganțe și glume de 2 lei, nu de munca pe care o prestează nu poate exista evoluție. Evoluția apare în domeniul transporturilor numai dacă există pasiune, unitate și sindicate puternice.

Aș vrea să spun câteva vorbe și despre sindicatele din România, cele din transporturi. Aș avea o întrebare pentru ele de fapt… Dacă tot țin cu șoferii iar șoferii cotizează lunar/anual, de ce salariile sunt cum sunt în România? De ce șoferii sunt plătiți cu minimul pe economie asemenea celor care mătură străzile? Munca de șofer profesionist este o munca de om calificat, atestatul profesional te califică, nu? Atunci, de ce oamenii sunt plătiți disproporționat? Asta e țara fraților, șoferii nu sunt uniți, sindicatele sunt probabil bot în bot cu patronatele și e clar că evoluția nu există.

Voi ce credeți despre treaba asta? De ce transporturile nu evoluează în România?

Articole Asemănătoare

Plata la kilometru este ILEGALĂ Articolul 10 alineatul 1 din Regulamentul 561/2006 – „Se interzice întreprinderilor de transport să remunereze conducătorii auto salariați sau care sunt puși la dispoziția lor în funcție de distanță parcursă şi/sau de cantitatea d...
Modele de perioade de conducere (timpi de conducere tahograf) Am primit de la domnul Daniel Cimpoeru niște modele pentru (programul) perioadele de conducere. Pentru că mulți dintre voi mi-ați trimis întrebări despre acest subiect prin intermediul formularului de contact și nu am știut să vă ...
Despre munca de șofer profesionist în Spania și pe comunitate cu Drive... O bună parte dintre șoferii profesioniști începători sunt tentați să meargă la muncă în Spania. Deși discutăm despre o țară destul de dură (și îndepărtată și cu climă aiurea pe timp de vară) iată că sunt totuși oameni care doresc ...
Despre modul de lucru TUR-RETUR pe comunitate cu GrassuTatae3 Din moment ce pe YouTube apar din ce în ce mai mulți camionagii români, din moment ce meseria de șofer profesionist stârnește interese din ce în ce mai mari pentru tineri, continuăm seria interviurilor cu Valentin aka GrassuTatae3...
Topul celor mai vizionate clipuri de pe YouTube ale camionagiilor româ... În acest moment, pe YouTube sunt vreo 20 de camionagii români ce doresc să împărtășească experiențele lor cu publicul larg. Unii dintre ei cresc în abonați mai repede, alții mai încet dar important este că toți se bucură de apreci...