Home Colțul camionagiilor Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu...

Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu evoluează în România

250
SHARE
transporturile

Transporturile nu evoluează în România. Șoferii au salarii foarte mici comparativ cu străinătatea dacă aleg să lucreze între granițe. Dacă aleg să plece pe comunitate, se lucrează pe salariul minim pe economie pe țară + diurnă, combinație în urma căreia mulți se vor trezi cu o pensie de rahat după zeci de ani de muncă. Și chestiile astea sunt așa de ani de zile, și nu evoluează niciodată. De ce nu evoluează? Din cauza oamenilor, din cauza șoferilor bineînțeles. Am observat în ultimul timp că există atât de multă ură pe internet, și atât de puțină unitate.

O bună parte a șoferilor români și-au făcut un obicei în a ridiculiza alți șoferi, mulți se cred superiori și petrec ore bune zilnic pe Facebook aruncând cu rahat și cu caterincă de 2 lei în niște oameni care își fac treaba cum știu și cum pot. Ura, aroganța și lipsa pasiunii sunt motivele pentru care transporturile nu evoluează în România. Atunci când ai niște șoferi pasionați de caterincă, aroganțe și glume de 2 lei, nu de munca pe care o prestează nu poate exista evoluție. Evoluția apare în domeniul transporturilor numai dacă există pasiune, unitate și sindicate puternice.

Aș vrea să spun câteva vorbe și despre sindicatele din România, cele din transporturi. Aș avea o întrebare pentru ele de fapt… Dacă tot țin cu șoferii iar șoferii cotizează lunar/anual, de ce salariile sunt cum sunt în România? De ce șoferii sunt plătiți cu minimul pe economie asemenea celor care mătură străzile? Munca de șofer profesionist este o munca de om calificat, atestatul profesional te califică, nu? Atunci, de ce oamenii sunt plătiți disproporționat? Asta e țara fraților, șoferii nu sunt uniți, sindicatele sunt probabil bot în bot cu patronatele și e clar că evoluția nu există.

Voi ce credeți despre treaba asta? De ce transporturile nu evoluează în România?

Articole Asemănătoare

GPS de camioane. Învață totul despre el cu LEO Unul dintre cele mai importante aparate electronice cu care șoferul profesionist trebuie să se împace este GPS-ul. S-au dus vremurile în care plecai de nebun cu harta în buzunar. În ziua de azi tehnologia este de partea ta și te p...
Câteva lucruri pe care trebuie să le știi dacă ai de gând să devii șof... Sursă Foto: cerasis.com Foarte mulți români doresc să se facă șoferi de TIR și sunt dispuși să cheltuie o mică avere pentru a beneficia apoi de un job capabil să le aducă o situație financiară mult peste media din România. ...
De ce cred că în România e nevoie de o școală de șoferi C, CE care să ... După ce am auzit povestea lui Daniel despre doi șoferi de camion, români, care și-au șantajat patronul după ce au fost angajați de nici măcar două luni, am ajuns la concluzia că-n țara asta școala de șoferi pentru categorii grele ...
Meseria de camionagiu poate să fie și foarte periculoasă, nu doar băno... În România tinerii și oamenii în general pleacă să lucreze în transporturi pe camioane din cauza banilor. Să nu o dăm cotită că vezi doamne, ce mare pasiune au românii pentru TIR-uri, cum le-a plăcut lor de mici să se joace cu cam...
Un șofer adevărat nu claxonează niciodată când pericolul este iminent... În România se claxonează mult. Știm asta. Mult și fără motiv. Se claxonează după femei, se claxonează dacă cineva întârzie la semafor mai mult de o milisecundă, se claxonează când cineva încalcă o regulă de circulație și ne face p...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here