Home Colțul camionagiilor Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu...

Ura, aroganța și lipsa pasiunii – motivele principale pentru care transporturile nu evoluează în România

617
SHARE
șofer profesionist

Transporturile nu evoluează în România. Șoferii au salarii foarte mici comparativ cu străinătatea dacă aleg să lucreze între granițe. Dacă aleg să plece pe comunitate, se lucrează pe salariul minim pe economie pe țară + diurnă, combinație în urma căreia mulți se vor trezi cu o pensie de rahat după zeci de ani de muncă. Și chestiile astea sunt așa de ani de zile, și nu evoluează niciodată. De ce nu evoluează? Din cauza oamenilor, din cauza șoferilor bineînțeles. Am observat în ultimul timp că există atât de multă ură pe internet, și atât de puțină unitate.

O bună parte a șoferilor români și-au făcut un obicei în a ridiculiza alți șoferi, mulți se cred superiori și petrec ore bune zilnic pe Facebook aruncând cu rahat și cu caterincă de 2 lei în niște oameni care își fac treaba cum știu și cum pot. Ura, aroganța și lipsa pasiunii sunt motivele pentru care transporturile nu evoluează în România. Atunci când ai niște șoferi pasionați de caterincă, aroganțe și glume de 2 lei, nu de munca pe care o prestează nu poate exista evoluție. Evoluția apare în domeniul transporturilor numai dacă există pasiune, unitate și sindicate puternice.

Aș vrea să spun câteva vorbe și despre sindicatele din România, cele din transporturi. Aș avea o întrebare pentru ele de fapt… Dacă tot țin cu șoferii iar șoferii cotizează lunar/anual, de ce salariile sunt cum sunt în România? De ce șoferii sunt plătiți cu minimul pe economie asemenea celor care mătură străzile? Munca de șofer profesionist este o munca de om calificat, atestatul profesional te califică, nu? Atunci, de ce oamenii sunt plătiți disproporționat? Asta e țara fraților, șoferii nu sunt uniți, sindicatele sunt probabil bot în bot cu patronatele și e clar că evoluția nu există.

Voi ce credeți despre treaba asta? De ce transporturile nu evoluează în România?

Articole Asemănătoare

Canalul de YouTube sau pagina de Facebook – cartea de vizită perfectă ... Deși acum vreo 5 ani nu mulți erau cei care îndrăzneau să deschidă un canal de YouTube adresat șoferilor începători, astăzi cea mai mare platformă destinată creatorilor de conținut video este plină de asemenea canale. Am spus de m...
De ce NU m-aș angaja acum șofer profesionist – Editorial Alex Ci... Deși momentan este o adevărată isterie cu plecatul pe TIR, toată lumea vrea să se facă șofer profesionist, eu unul am stat, am analizat și am pus pe foaie toate motivele pentru care NU aș face acest pas, cel puțin nu acum. Momenta...
LISTA AMENZI ISCTR – depășire program, pauze incomplete, etc (OG 37/20... ART. 8 (1) Urmatoarele fapte reprezinta incalcarile dispozitiilor Regulamentului (CE) nr. 561/2006, ale Regulamentului (UE) nr. 165/2014 si, dupa caz, ale Acordului AETR, carora le sunt aplicabile dispozitiile art. 6 alin. (1) lit...
Cum îți poți ajuta colegii dacă adaugi informații în aplicația Maponia... Am mai discutat noi despre Maponia în trecut, una dintre cele mai faine aplicații Android destinate șoferilor profesioniști, concepută 100% în România. În acest articol vom dezbate subiectul din titlu, respectiv cum îți poți ajuta...
Care sunt actele necesare eliberării cardului pentru tahograful digita... Cei care doresc să se angajeze pe un post de șofer profesionist, indiferent că este vorba despre un camion sau despre un TIR, trebuie să facă rost de un card tahograf care să înregistreze timpii de lucru. S-au dus vremurile diagra...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

  1. lasa transporturile: eu inca vad carute pe soseaua europeana(pe autostrada inca n-am vazut dar totul e posibil in RROMania),inca vad turme de caini pe strada iar in parc n-am “TUPEUL” sa-mi plimb cainele ca ma mananca cainii comunitari iar pe al meu il fac franjuri ca nu-i vreun ciobanesc caucazian… inca vad pilosi si escroci LA PUTERE CARE MAI SI FAC LEGI CE-I FAVORIZEAZA! Iti spun eu Alex cum se face daca INCA ESTI IN RROMania: muncesti aici 1,2,3 ani ca SOFER TIR, iar cum ai prins ocazia ai fugit la suedezi,norvegieni,finlandezi,danezi,etc… unde vrei tu in tarile nordice si nu te mai uiti inapoi vreodata! eu asta voi face! mi-a ajuns cutitul la os si nu am de gand sa ajung “la pensie” in GROAPA ASTA DE RAHAT NUMITA RROMania! nu se vor schimba niciodata lucrurile in RROMania,niciodata! si imi pun viata la pariu in privinta asta! E BLESTEMATA TARA ASTA! am/cunosc cazuri de oameni INGINERI CHIMISTI(invata tu chimia organica la nivel de inginer iar TOATE ATESTATELE DE SOFER DIN LUMEA ASTA OR SA-TI PARA FITUICI), ce au muncit cam 43 ani pentru statul roman,le-au produs milioane de euro in banii de azi iar acum au cam 900 lei hai 1000 lei pensie lunara! adica romania si-a batut joc de ei GRUPA MARE! O FLEGMA GROASA CONSISTENTA ASTA AU PRIMIT IN FATA DUPA 43 ANI DE MUNCA INTR-UN MEDIU FOARTE PERICULOS SI DAUNATOR PENTRU CORPUL LOR! Nici nu mai vreau sa aud cuvantul ROMANIA sau de romani din momentul in care o sa muncesc intr-o tara nordica! sincer si serios iti spun! MIE SCARBA SI RUSINE CA SUNT ROMAN,MIE SCARBA DE TARA ASTA! asta e solutia pentru soferii de tir inca in tara! asta daca n-au nimic impotriva sa fie platiti precum un maturator de pe strada si sa traga de diurna prin parcari in strainatate ca niste caini vagabonzi de un os cu ceva carne pe el… si am tot respectul pentru soferii de TIR,sa nu se inteleaga gresit exprimarea… dar sa-ti scrie 1450 lei pe contractul de munca e bataie de joc CRUNTA! nu mai spun cat iei de fapt in mana daca vrei sa mai si folosesti diurna exact pentru ce este de fapt!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.