SHARE

stw_4718Să fii șofer de TIR nu e floare la ureche mai ales internațional, unde trebuie să te bagi la încărcat sau descărcat prin toate cotloanele, prin toate satele uitate de lume.

Problema este că deși străinii au o infrastructură rutieră super dezvoltată comparativ cu a noastră, nu toate drumurile sunt destinate camioanelor sau tirurilor.

Cei care nu sunt atenți pe unde se bagă și conduc asemenea mastodonți, riscă să rămână blocați, să își avarieze camioanele sau să dărâme chiar casele din stânga sau dreapta lor.

Atunci când ești pus în situația de a intra cu TIR-ul sau cu camionul de peste 7.5 Tone pe străduțe micuțe, cel mai bine este să nu fii leneș și să te dai jos și să inspectezi la pas locația cu pricina pentru că dacă vei rămâne blocat, va fi doar vina ta și vei suporta din propriul buzunar eventuala pagubă.

Am strâns mai jos o selecție de clipuri cu camioane și tiruri blocate pe străduțe din cauza faptului că șoferilor le-a fost lene să se dea jos să măsoare cu privirea bine de tot înainte de a intra. Ce a urmat după? Trageți singuri concluzia. Vizionare plăcută.

 

<
<
<
<

Articole Asemănătoare

Cum utilizăm tahograful digital într-o zi de lucru? Perioada de Servic... Daniel Cimpoeru a reușit să ne aducă în prim plan unul dintre cele mai complexe clipuri în ceea ce privește lucrul cu tahograful digital. Am mai văzut noi de la el cum e cu introducerea datelor manuale, cum e cu schimbarea carduri...
Șoferi buni (2) – românul care nu va mai folosi niciodată telefonul la... Deși mulți dintre voi nu ați vrea să încadrăm acest clip la categoria „șoferi buni” întrucât omul din clip a frânat foarte târziu din pricina faptului că se uita prin telefon, eu unul sunt sigur că a învățat ceva foarte important ...
NOUA GENERAȚIE – Camionagiii români care pot și vor să schimbe o... Magnet, maimuță, telecomandă, furt de motorină, diurnă în loc de salariu, „cabotaj” de tip exil - care de fapt nu mai are nicio treabă cu cabotajul, munca pe nimic, sindicat, sunt doar câteva dintre problemele transporturilor româ...
Simulator TAHOGRAF – învață tahograful digital înainte să te ang... E la modă ca șoferii începători să învețe timpii de lucru DUPĂ ce intră în pită, după ce se angajează iar eu unul nu sunt de acord cu această practică. Păi cum ar fi ca un medic să învețe să opereze pe creier DUPĂ ce primește lice...
De ce NU este justificată fuga de IVECO? Am, observat că există multă „vâlvă” pe internet și pe YouTube în general, despre autoutilitare IVECO, fie că discutăm despre dubițe de marfă sau camioane. Foarte multă lume vorbește din auzite și răspândește niște zvonuri nu tocm...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.