Home Editorial (P)Care este calea către un business de succes în România

(P)Care este calea către un business de succes în România

1108
0
business de succes

Să ai o afacere cinstită, profitabilă în România pare să fie misiune imposibilă pentru mulți dintre noi dar adevărul este că există oameni printre noi, ambițioși, care au reușit să distrugă acest mit al gândului că prin muncă cinstită nu poți să reușești într-o țară ca România. Drept exemplu, avem pe Andrei Ursachi – antreprenor de succes cunoscut în întreaga țară deși are o vârstă destul de fragedă. Dacă el poate, noi, restul, de ce să nu putem? Ei bine, haideți să discutăm un pic despre ce înseamnă un business de succes astfel încât să puteți aplica tiparul pe propria voastră afacere.

Care este calea către un business de succes în România

Din punct de vedere al dezvoltării unui business, România nu diferă cu nimic față de străinătate. Tot către oameni trebuie să fie orientat, tot oamenilor trebuie să le vinzi serviciul tău sau produsele tale. La noi diferă doar ideea de abordare, diferă calitatea pe care trebuie să o aduci pe piață pentru că de exemplu în România există multe business-uri care rezistă de ani buni deși nu aduc calitate foarte mare. Acestea au reușit să se adapteze la cerințele pieței și rezistă bine mersi. Ei bine, acest lucru nu cred că ar fi posibil în străinătate pentru că acolo oamenii doresc să aibă parte de calitate și sunt dispuși să plătească pentru ea. Ca să ai succes cu un business în România, trebuie așadar să găsești cheia către acest raport calitate-preț care să stea în echilibru, într-o balanță. Degeaba aduci tu calitate excelentă, oamenii nu o vor cumpăra. Degeaba aduci servicii de foarte proastă calitate, oamenii vor cumpăra o dată apoi te vor înjura. Trebuie să existe o cale de mijloc.

După raportul calitate-preț căruia ești nevoit să-i găsești un echilibru în România, contează foarte mult și seriozitatea. Nici o afacere de succes nu ajunge prea departe dacă clientul nu este tratat cu respectul cuvenit. Să luăm drept exemplu un magazin online. Degeaba vinzi produse de calitate , la prețuri bune dacă le livrezi în 14-15 zile. Este lipsă de respect față de client mai ales dacă-l duci cu zăhărelul și-l minți de azi pe mâine că-și va primi produsul comandat. Dacă vrei un business de succes trebuie să respecți tot ceea ce promiți că oferi clientului, prețuri bune, calitate, retururi rapide, livrări la fel de rapide și așa mai departe. Un client mulțumit este cea mai bună reclamă și cred că toți antreprenorii ar trebui să țină cont de chestia asta în momentul în care încep să-și dezvolte afacerile. Atât timp cât le dezvoltă în jurul clientului, nu au cum să dea greș.

Previous articleActele necesare pentru înscrierea în România a unui autoturism înmatriculat în Bulgaria
Next articleCum alegi mașina perfectă pentru buzunarele tale
Impatimit al automobilismului, adept al condusului corect si al disciplinei in trafic.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.