SHARE

Recent a fost dezvăluită varianta 2017 a Volkswagen Polo, mașină care va ajunge la dealerii din România undeva pe la începutul toamnei cel mai probabil. Începând cu 2010, Volkswagen Polo nu numai că devine mai mare (ca dimensiune) dar încet încet se transformă într-un autoturism extraordinar din punct de vedere al designului.

Povestea Volkswagen Polo începe în urmă cu 43 de ani, când primul model a fost prezentat lumii întregi. De atunci, uzina germană a reușit să vândă peste 14 milioane de unități. Și informația cum că ar crește ca dimensiune în ultimii ani nu este o bazaconie, mașina este exact cât un Golf 4 din perioada 1998-2000.

Pentru 2017, Volkswagen Polo nu vine numai cu un design extraordinar atât la interior cât și la interior, cu dimensiuni generale mai mari, vine și cu un portbagaj mai încăpător. La aceste mașini de clasă mică (B) portbagajul a fost întotdeauna călcâiul lui Ahile dar se pare că pentru 2017, Polo va avea un portbagaj mai mare cu 25% față de versiunea precedentă. Este o creștere de la 280 de litri la 351 de litri și este oarecum normal din moment ce dimensiunea generală a autoturismului a tot crescut în ultimii ani.

Volkswagen Polo 2017 va fi vândut în trei versiuni de echipare: Trendline, Comfortline și Highline. De asemenea, aceste pachete pot fi personalizate din punct de vedere estetic. Cel mai puternic Polo va fi bineînțeles versiunea GTI care va avea cu 8 cai putere mai mulți față de versiunea 2016, ajungând la un total de 200 CP, motorul 2.0 TSI. Ca motorizări vor mai fi 1.0 MPI, 1.0 TSI (maxim 115 cai), 1.5 TSI și 1.6 TDI (maxim 95 cai).

La interior, noul Polo duce un pas mai departe ideea de autoturism digital. Dispar ceasurile de bord analogice iar în locul lor apare un display numit Active Info Display.  De asemenea, în autoturism va mai exista un ecran touchscreen cu o dimensiune de până la 8 inci. Din punct de vedere al tehnologiilor auto, modelul 2017 va fi echipat cu sistem de frânare automată la detecția pietonilor, iar ca opționale există Cruise Controlul Adaptiv și Stop&Go.

Articole Asemănătoare

Au scăzut înmatriculările de rable, au crescut achizițiile de autoturi... Conform statisticelor DRPCIV, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, înmatriculările de autovehicule noi au crescut cu 42,33%, în timp ce raportat la aceeași lună mai a anului 2017, înmatriculările de autoturisme second h...
8 luni de pușcărie pentru un șofer de TIR român Da fraților, chestia asta s-a petrecut prin Marea Britanie. Doi șoferi de TIR români au fost condamnați la închisoare 8 respectiv 4 luni după ce au mers cu camionul pe contrasens pe autostradă și au făcut schimb de locuri din mers...
Nu e atât de simplu să găsești piese auto de calitate pentru camioane... Magazinele de piese auto pentru camioane din Drobeta Turnu Severin sunt destul de puține la număr. De fapt cred că se pot număra pe degete. Din această cauză, firmele de distribuție sau diverși întreprinzători locali ce au în grij...
Diagnoza auto – cum să te ferești de escroci S-a umplut planeta de service-uri auto și de indivizi care contra sumei de 50 de lei, vin cu testerul, cu laptopul și-ți spun ce are mașina ta de nu merge cum trebuie. Problema e că în 90% dintre cazurile în care chemi un asemenea...
Timbrul de Mediu a fost declarat o hoție. Mai trebuie plătit? Timbrul de mediu are o poveste lungă, ce datează încă din 2008. A purtat încă 3 denumiri până să se numească „Timbrul de mediu”, respectiv „Taxa specială”; „Taxa pe poluare” și „Taxa pentru emisiile poluante”. Din păcate, cei c...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.