SHARE

Din păcate, în România temperaturile vara ating valori critice de +42 grade Celsius la umbră. La soare e clar că vor fi aproape de 48 iar în mașinile noastre lăsate cu orele în soare ne cam fierbe sângele în vene atunci când urcăm în ele. Cred că temperaturile vara, în România, într-o mașină lăsată la soare depășesc lejer 65 de grade Celsius. Dar cum poți să mai scazi din această temperatură ridicolă? Cum poți să îți transformi mașina dintr-o sobă pe roți într-un automobil în care poți intra fără să te coci precum cartoful după ce ai lăsat-o în soare câteva ore?

Cum scazi temperatura dintr-o mașină lăsată la soare pe timp de vară

Există câteva sfaturi sau trucuri prin intermediul cărora veți reuși să scădeți temperatura din interiorul unei mașini lăsate în soare la un nivel acceptabil. Evident, nu veți putea scoate căldura din mașină precum sacii cu cartofi dintr-o dubă dar se poate ajunge la o temperatură de compromis.

  1. Folosește parasolarul auto. Poți să pui un parasolar la parbriz și unul la lunetă. Dacă nu-ți pasă atât de mult despre ce zice lumea, pune cumva și în jurul celorlalte 4 geamuri ale mașinii. Aceste parasolare nu numai că vor proteja interiorul de razele UV, dar vor respinge și din căldură.
  2. Montează-ți folie pe geamuri. Folia care blochează razele UV se montează pe mașină de ani de zile. Cred că este combinația oarecum perfectă dacă adaugi și un parasolar pe parbriz. Astfel, mașina va fi protejată din toate direcțiile de aceste raze UV care ne fac viața un calvar pe timp de vară.
  3. Scoate aerul cald din mașină. Există o metodă destul de ingenioasă pentru a face acest lucru. Deschide la maxim geamul din dreapta apoi deschide și închide ușa șoferului de vreo 7-8 ori. O să vezi cum după ce ai făcut acest lucru, aerul cald din mașină va fi dat afară în mare parte.
  4. Folosește ventilatoare speciale. Există o sumedenie de aparate pe internet care se montează în mașină și care cică ar trebui să-ți scoată aerul cald afară. Nu am testat nici unul dar dacă aveți bani și chef pentru ele, puteți să faceți o încercare. E posibil să fie bazaconii dar dacă acestea funcționează, veți fi mai mult decât câștigați.

Articole Asemănătoare

Marci si modele de autoturisme din Romania – Statistici Astazi am avut putin mai mult timp liber si am zis sa ma joc putin cu statisticile. Voi v-ati intrebat vreodata care sunt cele mai numeroase marci si modele de autoturisme de pe strada? Care sunt cele mai numeroase modele care ...
Ce înseamnă preț negociabil? În momentul în care o să încerci să vinzi mașina, vei da nas în nas cu realitatea românească: nimeni, absolut nimeni nu va veni cu gândul să vadă întâi mașina apoi, eventual nemulțumit de unele defecte, să înceapă o negociere. Nu,...
Renault Megane Scenic 1.9 dTi, fabricație 1998 – păreri după aproape 3... Puțin timp mă mai desparte de momentul în care se fac 3 ani de când folosesc un Renault Megane Scenic 1.9 dTi, fabricație 1998. Este o mașină ieftină, pe care am dat vreo 3000 de lei back in the days cum s-ar zice, și pe care am î...
Cum îți dai seama dacă mașina pe care vrei să o cumperi a fost îngriji... Să cumperi o mașină second hand din România este un calvar pentru că știm cu toții: vânzătorii nu sunt cinstiți și ascund defectele, statul își vrea partea lui sub forma timbrului de mediu, și așa mai departe. Dar totuși, dacă vre...
Realitatea dezamăgitoare a Loganului de 6850 euro Cred că suntem cu toții la curent cu ofertele celor de la Dacia. Au ei un model de Logan, numit Logan Acces care costă 6850 euro. Ei bine, la primă impresie este un preț destul de bun pentru o mașină atât de încăpătoare, însă dacă...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here