SHARE

Din păcate, în România temperaturile vara ating valori critice de +42 grade Celsius la umbră. La soare e clar că vor fi aproape de 48 iar în mașinile noastre lăsate cu orele în soare ne cam fierbe sângele în vene atunci când urcăm în ele. Cred că temperaturile vara, în România, într-o mașină lăsată la soare depășesc lejer 65 de grade Celsius. Dar cum poți să mai scazi din această temperatură ridicolă? Cum poți să îți transformi mașina dintr-o sobă pe roți într-un automobil în care poți intra fără să te coci precum cartoful după ce ai lăsat-o în soare câteva ore?

Cum scazi temperatura dintr-o mașină lăsată la soare pe timp de vară

Există câteva sfaturi sau trucuri prin intermediul cărora veți reuși să scădeți temperatura din interiorul unei mașini lăsate în soare la un nivel acceptabil. Evident, nu veți putea scoate căldura din mașină precum sacii cu cartofi dintr-o dubă dar se poate ajunge la o temperatură de compromis.

  1. Folosește parasolarul auto. Poți să pui un parasolar la parbriz și unul la lunetă. Dacă nu-ți pasă atât de mult despre ce zice lumea, pune cumva și în jurul celorlalte 4 geamuri ale mașinii. Aceste parasolare nu numai că vor proteja interiorul de razele UV, dar vor respinge și din căldură.
  2. Montează-ți folie pe geamuri. Folia care blochează razele UV se montează pe mașină de ani de zile. Cred că este combinația oarecum perfectă dacă adaugi și un parasolar pe parbriz. Astfel, mașina va fi protejată din toate direcțiile de aceste raze UV care ne fac viața un calvar pe timp de vară.
  3. Scoate aerul cald din mașină. Există o metodă destul de ingenioasă pentru a face acest lucru. Deschide la maxim geamul din dreapta apoi deschide și închide ușa șoferului de vreo 7-8 ori. O să vezi cum după ce ai făcut acest lucru, aerul cald din mașină va fi dat afară în mare parte.
  4. Folosește ventilatoare speciale. Există o sumedenie de aparate pe internet care se montează în mașină și care cică ar trebui să-ți scoată aerul cald afară. Nu am testat nici unul dar dacă aveți bani și chef pentru ele, puteți să faceți o încercare. E posibil să fie bazaconii dar dacă acestea funcționează, veți fi mai mult decât câștigați.

Articole Asemănătoare

2 motive pentru care instalațiile GPL vor dispărea în următorii 10 ani... În urmă cu vreo 10 ani era mare nebunie cu instalațiile GPL prin România. Foarte mulți posesori de autoturisme vechi (sau noi) pe benzină alegeau să monteze o asemenea instalație în ideea că vor merge de două ori mai mult de aceia...
De unde vine nevoia de cârpeală? Românii sunt obișnuiți să-și cârpească mașinile, nu să le repare. Întotdeauna i-am admirat pe occidentali pentru faptul că au mașini foarte întreținute pe care le duc la service în momentul în care se strică, străinii nu obișnuies...
Cum trebuie pregătită mașina pentru plecarea în concediu Pentru că puțin timp ne mai desparte de momentul în care se va da start sezonului concediilor, am zis că ar fi vremea să facem un articol despre cum trebuie să ne pregătim mașina pentru plecarea în vacanță. Mulți dintre noi alegem...
Puțin despre drepturilor motocicliștilor în trafic Din cele mai vechi timpuri, șoseaua a fost împărțită între mașini, motociclete și camioane. Același asfalt a trebuit să ajungă la toată lumea, indiferent de puterea motorului sau de viteza de deplasare. Tot din cele mai vechi timp...
Cele mai bune școli de șoferi din România. Promovabilitate la prima ex... Dacă v-ați întrebat vreodată care este cea mai bună școală de șoferi din România din punct de vedere al promovabilității la prima examinare ori a numărului total de elevi rulat în timpul anului, ați nimerit bine. În cele ce urmeaz...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.