SHARE

Dacă ieși din casă și arunci o privire pe stradă, o să vezi la tot pasul mașini de lux. Unele dintre ele sunt conduse de țigani, altele sunt conduse de niște bărbați cu ceafa lată, iar altele sunt conduse de niște persoane cu „afaceri”. Nu aș vrea să insinuez că în țara asta toată lumea care are bani de mașini de lux fură, însă sunt sigur că se întâmplă chestia asta în cel puțin 70-80% din cazuri și am să vă spun imediat de ce. O să vedeți cam are este raționamentul care stă la baza acestei afirmații.

În primul rând, atunci când muncești de-ți sar capacele pentru niște bani, nu sari să-i cheltui pe mașini. Ești de obicei un om care nu are treabă cu cocălărisme și cu mentalitatea „mașina te face om în societate”. Preferi să-i cheltui pe alte lucruri mult mai benefice, eventual să-i reinvestești în propria afacere dacă să zicem ai reuși să ajungi la succes.

În al doilea rând, ne uităm în jur și nu prea vedem afacerile acelea de succes care să justifice asemenea mașini. Tot ce vedem este o rată a șomajului care în Mehedinți a trecut de 10% oficial, probabil 30% neoficial. Cum pot să spună oamenii ăștia că au făcut business și că din business au făcut acei bani când ei nu angajează pe nimeni, când ei nu au produs nici măcar un cui? Da frate, să fi deschis cineva o fabrică de cuie, să fi angajat 10 persoane, să fi vândut cuiele, să fi făcut profit și să-și fi cumpărat o mașină de lux, atunci da. Nu ar avea nimeni nimic de comentat.

Problema este că oamenii care dețin acest gen de mașini ori sunt angajați pe la primării, ori sunt patronași de firme care lucrează cu Primăria. Mai sunt și samsarii de mașini, mai sunt și cei care duc femei la produs, oameni cu activități ilegale de care nici un organ al statului nu are chef să se ocupe.

Articole Asemănătoare

Cele mai păguboase mașini din punct de vedere al timbrului de mediu În momentul în care vrei să ai mașină în România, trebuie mai întâi să te împaci cu ideea că trebuie să dai bani la stat. Cum să dai bani? Păi în primul rând sub formă de impozit pentru mașina respectivă. Cu câți are mai mulți cen...
De ce nu cumpără românii mașini noi? În momentul în care ieși din casă și arunci o privire pe străzile oricărui oraș din România observi două lucruri: faptul că numărul mașinilor este unul infernal și faptul că numărul mașinilor noi este relativ mic. Am putea spune c...
Merită să cumperi un BMW vechi de 15 ani? Străzile noastre sunt pline cu BMW-uri vechi, probabil că toată lumea a observat dar de ce? Păi motivul principal stă în spatele mentalității românului clasic: se crede în Need For Speed. După ce își iau permisul la 18 ani, tineri...
Cele mai încălcate 5 reguli de circulație în România Cei care sunt de bună credință, oameni corecți și cu bun simț au observat probabil că în România, pe șosele, mașinile circulă după legea junglei, nu după legea rutieră. Codul rutier e o glumă proastă atâta timp cât nu există oamen...
Al tău Mitsubishi are probleme cu aerul condiționat? Află cum le poți ... În România ultimilor 10 – 15 ani  aerul condiționat pe mașină a devenit o necesitate, nu o opțiune pentru că temperaturile pe timp de vară urcă până la 42 de grade Celsius la umbră, ceea ce înseamnă că mașinile noastre se transfor...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.