Home Editorial 3 motive să-ți cumperi o mașină sub 1000 de euro

3 motive să-ți cumperi o mașină sub 1000 de euro

3933
2
1000 de euro

„Ce? Vrei să umpli România de gunoaie?” o să spuneți mulți dintre voi, considerând că o mașină care costă maxim 1000 de euro este un cazan. De fapt un cazan de țuică de calitate este mai scump de 1000 de euro. Eu însă văd problema altfel. De exemplu, la 200 de euro salariu minim pe economie cât este în România, o mașină de 1000 de euro corespunde cu puterea de cumpărare a cetățeanului. Există de fapt 3 motive pentru care merită să-ți cumperi o mașină de maxim 1000 de euro în România, cu toate că poluare și etc…

3 motive să-ți cumperi o mașină sub 1000 de euro

  1. Îți permiți să o repari când se strică. Piesele pentru mașinile vechi sunt destul de ieftine, mai ales dacă te duci pe la dezmembrări. Știu că ne dorim cu toții un BMW de 15 mii, dar și când se strică…
  2. Dormi fără grija mașinii noaptea. Cred că majoritatea șoferilor care și-au cumpărat mașini scumpe, să zicem de peste 10, 15 mii de euro au avut parte de evenimente care i-au făcut să regrete achiziția. De exemplu, au găsit-o lovită în parcare, au fost loviți în trafic de cineva care nu avea asigurare, le-a fost vandalizată, etc. Ce rost are să cumperi o mașină scumpă din moment ce România nu este o țară sigură, în care bunurile tale să fie protejate cât de cât? Dacă ai o „troacă” de 1000 de euro nu ai nicio treabă, dacă se lovește se repară ieftin și chestii de genul.
  3. 3. O poți da la Programul Rabla. Poate cândva te decizi să-ți cumperi o mașină nouă. Te încântă garanția, posibilitatea de a face CASCO, etc. O să scapi de mașina veche care face probabil 700-800 de euro cu casatul, nu o să mai fii nevoit să o vinzi.

2 COMMENTS

  1. Eu vad lucrurile din doua aspecte … unii care cheltuiesc bani pe o masina de fabricatie mai veche ( reconstruiesc sau fac si mai bun ), multe exemple sunt afara dar si aici….si altii chiar carora nu le pasa daca au jante de tabla ruginit si esapament spart…Eu cred ca la o masina nu varsta conteaza ci starea technica si estetica…si aici vorbim iar de mentalitatea romaneasca…

  2. sa nu fie prea veche pt. ca atunci sa vezi preturi la piesele de schimb… eu am dat 700 lei pe un rulment la roata dreapta fata! nu ca nu mai “mergea si asa” ,i-am dat 190 km/h cu acel rulment dar aveam probleme cu un soi de “voblaj” al rotii cu tot cu discul de frana si atingea in protectia de la discul de frana,ce este facuta dintr-o tabla ,sunetul rezultat fiind de harsait doar la viteze “mici”,sub 100 km/h! posibil sa-mi fi stricat si cauciucul pe exterior “un pic” pentru ca vizual cam asa ar fi… de alte piese nici nu mai zic… oricum dupa ce am bagat 900 euro in instalatie GPL ,urmatoarea masina tot cu 6 cilindri in linie va fi sau chiar V8 pentru ca instalatia GPL e compatibila si cu asa ceva! dar la cate laude are BMW E34 si mai ales motorul M20B20/M20B25(rezista 800 mii de km lejer) e foarte posibil sa se aleaga praful de caroserie pana se strica partile mecanice din ea… mi-ar place un BMW E34 535i ca urmatoarea masina,dar iarasi,fiind vechi rau,deja au sarit de 5000-7000 euro exemplarele in stare buna! iarasi, 535i au motoare M30B35 ce rezista si 1 milion de km,doar costurile cu impozitele,taxele de poluare si asigurarile m-ar descuraja! cel putin in tarile nordice e scumpa “distractia”! doar pe la bulgari daca inscrii masina sa fie mai “omenie”!cum e si al meu E34! sunt multe motive sa-ti cumperi masina la mana doua dar iarasi trebuie atentie mare la ce cumperi… altfel devine masina scumpa! o spun din experienta! 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here