SHARE

În ultimul timp a apărut ideea că șoferii profesioniști care fac comunitate sunt niște fraieri, niște oameni care nu vor să evolueze întrucât meseria de șofer profesionist trebuie să te aducă în fiecare seară casă, la familie, să dormi în patul tău. Că aia nu e viață să dormi prin parcări și să gătești la roată, să faci baie pe unde apuci și etc. Pe cealaltă parte, cei care fac comunitate prin firmele românești arată cu degetul înspre cei care muncesc pentru străini și ajung seară de seară acasă, spunând că au fugit din țară la mai bine și că România devine mai săracă în acest mod.

Mie unul, disputa asta mi se pare ridicolă și fără absolut niciun rost. Nu e nicio rușine să muncești, indiferent de job. Într-adevăr, munca pe comunitate este mai grea, mai dificilă, mai incomodă dar nu cred că cei care o practică trebuie să fie judecați din acest punct de vedere. Cred că românii și-au făcut un obicei din a ataca alți români absolut gratis și nu înțeleg de ce. Poate pentru că așa suntem noi ca nație, obișnuiți să ducem un război al românului contra românului. În alte țări nu auzi așa ceva. Nu o să vezi niciodată șoferul polonez care lucrează în Italia că râde de șoferul polonez care face comunitate, catalogând-l drept un fraier care face o muncă de 2 lei.

Lipsa de unitate dintre români, bat-o vina. Problema e că toată lumea profită de ea cum poate mai bine iar românii, tot săraci sunt. Și cei care au plecat la muncă la patroni străini, ajungând să fie plătiți în alte țări, nu din cauza lor România este săracă. România este săracă din cauza faptului că oamenii aleg mereu ce nu trebuie atunci când au ocazia să schimbe ceva, la vot. E ușor să arătăm cu degetul către celălalt român în loc să-i spunem o vorbă de încurajare, sau să-l ajutăm cu ceva dacă suntem în măsură. Nu știu, nu mi se pare ok ce se întâmplă în special online legat de treaba asta. E nevoie de unitate nu de o învrăjbire gratuită și absolut nefondată. Toți sunt șoferi, toți muncesc.

Articole Asemănătoare

Simulator TAHOGRAF – învață tahograful digital înainte să te ang... E la modă ca șoferii începători să învețe timpii de lucru DUPĂ ce intră în pită, după ce se angajează iar eu unul nu sunt de acord cu această practică. Păi cum ar fi ca un medic să învețe să opereze pe creier DUPĂ ce primește lice...
Ce trebuie să știi despre meseria de șofer de TIR internațional Vrei să te apuci de șoferie la un nivel superior, să cutreieri Europa în lung și în lat și să câștigi mii de euro pe lună? Stai un pic înainte de toate... Înainte să-ți faci planuri legate de un job plătit cu mii de euro pe lună, ...
EDIȚIE SPECIALĂ PE CUMETRIE – În remorca lui GrassuTatae3. Cele ... GrassuTatae3 a adunat și el 10.000 de abonați. Când? Nu știu, parcă mai ieri ne povestea despre meseria de șofer profesionist pe comunitate, varianta tur-retur. Țin să-l felicit pe această cale pe Valentin (GrassuTatae3), și să-i ...
Despre YouTube și camioane cu Marius Ursu Pe Marius Ursu l-am văzut întâmplător pe YouTube în urmă cu puțin timp (câteva luni) și mi-au plăcut foarte mult clipurile lui. El face parte dintr-o generație oarecum nouă de camionagii, generație care pe lângă faptul că investeș...
Atestatele profesionale. Cât costă, ce acte sunt necesare și cel mai i... Pentru cei care au impresia că e de ajuns să iei permisul pentru categorii grele ca să profesezi în meseria de șofer profesionist, lucrurile nu stau nici pe departe așa. Pe lângă costurile de-a dreptul ridicole dar normale ale șco...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.