SHARE

În ultimul timp a apărut ideea că șoferii profesioniști care fac comunitate sunt niște fraieri, niște oameni care nu vor să evolueze întrucât meseria de șofer profesionist trebuie să te aducă în fiecare seară casă, la familie, să dormi în patul tău. Că aia nu e viață să dormi prin parcări și să gătești la roată, să faci baie pe unde apuci și etc. Pe cealaltă parte, cei care fac comunitate prin firmele românești arată cu degetul înspre cei care muncesc pentru străini și ajung seară de seară acasă, spunând că au fugit din țară la mai bine și că România devine mai săracă în acest mod.

Mie unul, disputa asta mi se pare ridicolă și fără absolut niciun rost. Nu e nicio rușine să muncești, indiferent de job. Într-adevăr, munca pe comunitate este mai grea, mai dificilă, mai incomodă dar nu cred că cei care o practică trebuie să fie judecați din acest punct de vedere. Cred că românii și-au făcut un obicei din a ataca alți români absolut gratis și nu înțeleg de ce. Poate pentru că așa suntem noi ca nație, obișnuiți să ducem un război al românului contra românului. În alte țări nu auzi așa ceva. Nu o să vezi niciodată șoferul polonez care lucrează în Italia că râde de șoferul polonez care face comunitate, catalogând-l drept un fraier care face o muncă de 2 lei.

Lipsa de unitate dintre români, bat-o vina. Problema e că toată lumea profită de ea cum poate mai bine iar românii, tot săraci sunt. Și cei care au plecat la muncă la patroni străini, ajungând să fie plătiți în alte țări, nu din cauza lor România este săracă. România este săracă din cauza faptului că oamenii aleg mereu ce nu trebuie atunci când au ocazia să schimbe ceva, la vot. E ușor să arătăm cu degetul către celălalt român în loc să-i spunem o vorbă de încurajare, sau să-l ajutăm cu ceva dacă suntem în măsură. Nu știu, nu mi se pare ok ce se întâmplă în special online legat de treaba asta. E nevoie de unitate nu de o învrăjbire gratuită și absolut nefondată. Toți sunt șoferi, toți muncesc.

Articole Asemănătoare

GPS de camioane. Învață totul despre el cu LEO Unul dintre cele mai importante aparate electronice cu care șoferul profesionist trebuie să se împace este GPS-ul. S-au dus vremurile în care plecai de nebun cu harta în buzunar. În ziua de azi tehnologia este de partea ta și te p...
Șoferul emigrant și familia – un documentar de Cristian Rizescu „Șoferul este cel care prin munca sa va pleca iar în momentul în care își va încheia munca, se va întoarce acolo unde îi este familia. Acolo unde îi este casa.” Nu aș vrea să comentez prea mult asupra acestui clip, ci aș dori să-...
Curs de mecanică pentru obținerea permisului de conducere categoria C... Pentru că au fost vreo câțiva care mi-au cerut cursul de mecanică pentru obținerea permisului de conducere categoria C, am zis să îl public aici pe site astfel încât să aveți cu toții acces la el fără să vă mai trimit eu nimic. Am...
(P)La cine poți apela în România dacă ai nevoie de transporturi agabar... Industria transporturilor în România nu este chiar atât de dezvoltată precum vedem în străinătate și într-un fel e ceva destul de normal pentru că ne lipsește infrastructura. Dacă am avea și noi autostrăzi sau măcar drumuri națion...
De ce trebuie să fii foarte atent pe unde te bagi cu camionul Să fii șofer de TIR nu e floare la ureche mai ales internațional, unde trebuie să te bagi la încărcat sau descărcat prin toate cotloanele, prin toate satele uitate de lume. Problema este că deși străinii au o infrastructură rut...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here