Home Colțul camionagiilor Regulamentul 561/2006 a împlinit astăzi 13 ani. Constatări sumbre…

Regulamentul 561/2006 a împlinit astăzi 13 ani. Constatări sumbre…

135
SHARE
Regulamentul 561/2006

Astăzi 15 martie 2019, se împlinesc 13 ani de Regulament 561. O să discutăm în cele ce urmează despre câteva constatări destul de interesante care sunt totuși specifice mentalității românești. Sunt niște constatări destul de sumbre, triste.

Regulamentul 561/2006 a împlinit astăzi 13 ani. Constatări sumbre…

  1. Încă se mai plătește la kilometru – anunțuri pe olx, lajumate, probabil și e-jobs, bestjobs în care se anunță plata de 14, 15, 17 cenți pe kilometru. Și discutăm despre categoriile grele, nu despre 3.5 tone. Dacă la 13 ani de când avem o LEGE care interzice plata la kilometru, internetul este plin de asemenea anunțuri, dacă nu se face ceva, viitorul transporturilor românești este unul destul de sumbru.
  2. Șoferii nu cunosc timpii de conducere – există șoferi chiar bătrâni, care au această lege la dispoziție de 13 ani și ei nu cunosc încă timpii de conducere și repaus. Tipic românesc fraților, cum să învețe românul când poate să meargă și așa, cu întrebări pe Facebook, pe „grupurile de specialitate”?. Oamenii ăștia probabil nu vor învăța niciodată atât timp cât există o sursă de „mură-n gură” și șpaga.

Viitorul Regulamentului 561 din 15 martie 2006

Viitorul acestui regulament poate să se ducă în mai multe direcții. În primul rând, ar fi necesar aplicarea lui și la 3.5 tone, unde tineri de 18-19 ani mor pe capete prin accidente cauzate de oboseală extremă.

De asemenea, în România ar trebui „armonizat” cu Codul Muncii pentru că în prezent există o neconcordanță între cele două. Șoferii lucrează după Regulamentul 516/2006 dar sunt plătiți în baza Codului Muncii, ceea ce este cel puțin ciudat.

Articole Asemănătoare

Cum utilizăm tahograful digital într-o zi de lucru? Perioada de Servic... Daniel Cimpoeru a reușit să ne aducă în prim plan unul dintre cele mai complexe clipuri în ceea ce privește lucrul cu tahograful digital. Am mai văzut noi de la el cum e cu introducerea datelor manuale, cum e cu schimbarea carduri...
De ce NU este justificată fuga de IVECO? Am, observat că există multă „vâlvă” pe internet și pe YouTube în general, despre autoutilitare IVECO, fie că discutăm despre dubițe de marfă sau camioane. Foarte multă lume vorbește din auzite și răspândește niște zvonuri nu tocm...
Pe comunitate sau local? Avantaje și dezavantaje pentru cele două tipu... După ce ți-ai luat permisul de conducere categoriile C, CE alături de atestatele profesionale și cardul tahograf, vei căuta să-ți găsești ceva de muncă. În mare, ai două variante: fie rămâi în țară fie pleci în străinătate. Eviden...
Câteva lucruri pe care trebuie să le știi dacă ai de gând să devii șof... Foarte mulți români doresc să se facă șoferi de TIR și sunt dispuși să cheltuie o mică avere pentru a beneficia apoi de un job capabil să le aducă o situație financiară mult peste media din România. Știm cu toții că un șofer bu...
Școlarizarea, salarizarea, magnetul. Revoluția transporturilor în Româ... Mi-am imaginat pentru o secundă faptul că transporturile din România sunt la aceleași nivel cu cele din Europa. Știu, e o UTOPIE, un scenariu de film SF sau ceva de genul dar cine știe. Poate cândva o să aibă loc o revoluție care ...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.