Există la nivel de online oameni care de ani de zile atrag atenția asupra ilegalităților din transporturile românești, oameni care de ani de zile aduc în prim plan idei care povestesc deocamdată doar imaginar, normalitatea.
Există oameni precum Daniel Cimpoeru și Mihai Erdei care de ani de zile încearcă să schimbe o mentalitate și care militează pentru schimbarea legilor din transporturi. Dar oare este suficient? Este suficientă schimbarea legilor în ceea ce privește salarizarea? Chiar este util introducerea unui tarif minim pe km la nivel național și ulterior european pentru transportatori?
Întrebarea greilor! Adresată celor doi, Daniel Cimpoeru și Mihai Erdei…
Pornind de la imaginea de mai sus, în care sunt ilustrate anunțuri de angajare cu plata la km pentru șoferii profesioniști atât timp cât acest tip de plată este interzis de mai bine de 12 ani prin intermediul art. 10 alin 1. din Regulamentul 561/2006, credeți că schimbarea legilor va aduce într-adevăr schimbarea pe care o vrea toată lumea?
Dacă se vor schimba legile, va ține cineva cont de ele?