SHARE

Există la nivel de online oameni care de ani de zile atrag atenția asupra ilegalităților din transporturile românești, oameni care de ani de zile aduc în prim plan idei care povestesc deocamdată doar imaginar, normalitatea.

Există oameni precum Daniel Cimpoeru și Mihai Erdei care de ani de zile încearcă să schimbe o mentalitate și care militează pentru schimbarea legilor din transporturi. Dar oare este suficient? Este suficientă schimbarea legilor în ceea ce privește salarizarea? Chiar este util introducerea unui tarif minim pe km la nivel național și ulterior european pentru transportatori?

Întrebarea greilor! Adresată celor doi, Daniel Cimpoeru și Mihai Erdei…

Pornind de la imaginea de mai sus, în care sunt ilustrate anunțuri de angajare cu plata la km pentru șoferii profesioniști atât timp cât acest tip de plată este interzis de mai bine de 12 ani prin intermediul art. 10 alin 1. din Regulamentul 561/2006, credeți că schimbarea legilor va aduce într-adevăr schimbarea pe care o vrea toată lumea?

Dacă se vor schimba legile, va ține cineva cont de ele?

Articole Asemănătoare

Școlarizarea, salarizarea, magnetul. Revoluția transporturilor în Româ... Mi-am imaginat pentru o secundă faptul că transporturile din România sunt la aceleași nivel cu cele din Europa. Știu, e o UTOPIE, un scenariu de film SF sau ceva de genul dar cine știe. Poate cândva o să aibă loc o revoluție care ...
GrassuTatae3 – unul dintre cei mai simpatici camionagii români de pe Y... După ce l-am descoperit pe Mihai Ionel, un camionagiu român de comunitate foarte simpatic, am dat și peste GrassuTatae3. După ce i-am urmărit câteva clipuri, am ajuns la concluzia că merită un articol de prezentare în secțiunea ca...
Funcții Maponia – de ce consider această aplicație indispensabilă pent... Cred că România este prima țară din UE în ceea ce privește numărul șoferilor profesioniști. Nu este ceva rău, există o criză reală de șoferi profesioniști în Europa în acest moment, așa că nu este nimic ciudat în faptul că tot mai...
Plata la kilometru este ILEGALĂ Articolul 10 alineatul 1 din Regulamentul 561/2006 – „Se interzice întreprinderilor de transport să remunereze conducătorii auto salariați sau care sunt puși la dispoziția lor în funcție de distanță parcursă şi/sau de cantitatea d...
Despre viața pe COMUNITATE – CU LEO VODNICEAR Reluăm seria de interviuri cu LEO Vodnicear în prim plan. Omul a acceptat invitația și în următoarele luni va ieși la rampă cu un video special,  despre viața pe comunitate, în care va încerca să atingă toate punctele importante, ...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.