Patronii români de firme de transporturi nu se mai feresc demult să facă investiții în ceea ce privește camioanele. Aceștia au conștientizat în urmă cu mult timp faptul că dacă doresc să fie competitivi pe piața internațională, trebuie să dețină aceleași utilaje ca și vest europenii. Nu este nicio afacere să deții camioane vechi, care să se strice când îți e lumea mai dragă, care să te ducă la sapă de lemn din pricina taxelor de drum foarte mari, corespunzătoare camioanelor cu normă de poluare inferioară Euro 6. Cu cât mai noi, cu atât mai bine.

Cu toate că la orizont se întrevăd zile negre pentru transporturile românești anunțate clar de către UE prin Pachetul de Mobilitate, antreprenorii noștri au știut întotdeauna cum să jongleze pe piață astfel încât să rămână mereu în joc. Există astăzi posibilitatea de a cumpăra camioane noi la prețuri foarte mici, dacă te orientezi spre branduri nou intrate pe piață precum Ford. Dacă stăm să ne gândim mai bine, există 4 motive pentru care achiziția unui cap tractor Ford este o investiție bună pentru compania ta de transport marfă.

4 motive pentru care un cap tractor Ford este o investiție bună pentru compania ta de transport marfă

  1. Prețurile mici de achiziție îți permit să rămâi competitiv pe piață. Știm cu toții faptul că orice transportator și-ar dori să aibă numai camioane noi care să-i ofere consum bun (eficiență), downtime în service inexistent (doar la revizii) și taxe de drum cât mai mici. Un cap tractor Ford îți aduce în prim plan toate aceste avantaje, îți permite să rămâi competitiv pe o piață dură, cu toate că nu ai puterea economică a marilor companii din vest. Ai marele avantaj că te bucuri de un utilaj creat parcă special pentru micul întreprinzător.
  2. Deși prețul pentru un cap tractor Ford este mai mic, vehiculul este unul foarte puternic, capabil să facă față cerințelor transportului de marfă internațional. Să nu uităm că modelele F-Max sunt echipate cu motoare de 500 de cai, având un cuplu maxim de 2500 Nm. Nu se face rabat la calitatea de rulare, nu se face rabat la absolut nimic. Așa cum cei de la Ford au reușit de-a lungul timpului să se impună pe piața autoutilitarelor până în 3 tone jumătate, așa vor reuși probabil să se impună în viitor și pe piața producătorilor de camioane. Oferind transportatorilor un vehicul ieftin, puternic, eficient din punct de vedere al consumului, care corespunde normelor de poluare actuale, cei de la Ford intră astfel pe o piață românească ce are mare nevoie de asemenea camioane, mai ales în cazul firmelor de mici dimensiuni.
  3. Ford F-Max a câștigat în 2019 distincția „Truck Of The Year”, o competiție jurizată de 23 de specialiști din 23 de țări europene. Este pentru prima dată după anul 1982 când cei de la Ford prind un titlu în această competiție, fapt ce demonstrează că au revenit în mare forță în industria constructoare de camioane. Deși multă lume nu acordă importanță acestui aspect, este unul foarte important care ar trebui să fie luat în considerare de către transportatori atunci când își schimbă flota. Totul se rezumă la bani și de obicei, titlul „Truck of the year” în primesc acele camioane capabile să aducă cea mai multă plusvaloare pentru transportator, pe termen mediu și lung socotit, bineînțeles.
  4. Ca și nivel de siguranță, camioanele Ford sunt acolo unde trebuie. Acestea sunt echipate cu sisteme avansate de asistență la condus dar și cu avertizări sonore și vizuale în cazul depășirii benzilor de rulare. În ciuda prețului foarte bun, nu se face rabat la siguranță. Siguranța șoferului și a celor din jur primează întotdeauna așa că cei de la Ford dotează camioanele cu sisteme de frânare de urgență (AEBS) dar și cu senzori pentru adaptarea automată a vitezei de croazieră (ACC) în funcție de traficul existent (funcție foarte utilă pentru șoferi în ziua de azi, în special pentru cei care se luptă zi de zi cu aglomerațiile apărute prin UE).

Acestea sunt cele mai importante 4 motive pentru care ar trebui să cumperi un cap tractor Ford pentru compania ta de transport marfă. Știu că românii se adaptează mai greu la nou, dar atunci când vine vorba despre bani, despre plusvaloare, sunt ceva mai simplu de convins, mai ales când ai și argumente de genul „Truck of the year 2019”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here