Atunci când vine vorba despre condiții pentru șoferii profesioniști, Statele Unite sunt mereu cu un pas înaintea Europei. Evident, legislația oarecum mai permisivă în ceea ce privește gabaritul le permite să se joace un pic cu cabina camioanelor și să aducă în prim plan mai mult confort.
În 2022, industria se află în continuă expansiune și are nevoie de logistică. Marfa tot mai multă trebuie transportată mai des și mai rapid față de anii trecuți ceea ce înseamnă un singur lucru: modul în care se conduc camioanele trebuie adaptat astfel încât factorul uman, șoferul, să reziste.
Una dintre cele mai vechi probleme ale șoferiei se rezumă la confortul șoferului nu atunci când acesta se află la volan, ci mai ales atunci când trage pe dreapta și în puținele ore din zi pe care le mai are la dispoziție, trebuie să încerce să trăiască pe cât posibil ca un om normal.
Un om normal la final de zi are alături o toaletă pe care să o poată folosi la orice oră și un duș cu apă caldă și, iată, în Statele Unite există companii de transport care sunt dispuse să cheltuie poate de două ori mai mulți bani pe aceste camioane „custom”, din respect nu neapărat față de șoferi ci față de condiția umană. Este imperios necesar ca într-o eră în care șoferului i se cere să stea la volan 10 ore pe zi, acesta să aibă alături un minim de confort. Americanii au înțeles faptul că șoferia este un stil de viață de care nu trebuie să-și bată nimeni joc, din contră, companiile de transport încep să investească masiv în aceste modele de camioane care oferă un minim de confort celor care stau jumătate de zi la volan.