Home Colțul camionagiilor 3 lucruri pe care șoferii de duminică nu le cunosc despre șoferii...

3 lucruri pe care șoferii de duminică nu le cunosc despre șoferii profesioniști

1319
0

Am observat faptul că există o oarecare ură în societate legată de șoferii profesioniști. Foarte mulți șoferi de categoria B acuză șoferii profesioniști de verzi și uscate, de la faptul că încurcă traficul până la faptul că depășesc pe unde nu au voie, ori că nu respectă limitele legale de viteză. Ei bine, în cele ce urmează vom discuta despre cele mai importante 3 lucruri pe care șoferii de duminică nu le cunosc despre șoferii profesioniști, căci dacă le-ar cunoaște nu ar mai scoate astfel de vorbe în societate, ar înțelege cum stă treaba de fapt cu meseria de șofer profesionist pe România.

3 lucruri pe care șoferii de duminică nu le cunosc despre șoferii profesioniști

  1. De ce șoferii profesioniști se grăbesc mereu? Șoferii profesioniști se grăbesc mereu mai ales atunci când circulă pe România din mai multe motive. În primul rând, aceștia au o perioadă de serviciu de respectat. Șoferii profesioniști nu pot conduce non stop precum șoferii cu categoria B, aceștia au instalat în camion un aparat numit tahograf care limitează timpii de conducere la 9, 10 ore maxim în decurs de 24 de ore. Dacă șoferii profesioniști nu ajung la destinație în acest timp, riscă să rămână cu camioanele pe câmp, întrucât în România nu prea există parcări.
  2. De ce șoferii profesioniști efectuează depășiri riscante? Câmpul vizual al unui șofer profesionist este mult mai bun decât câmpul vizual al unui șofer amator, care conduce un autoturism. Astfel, beneficiind de o mai bună vedere, șoferul profesionist își permite să efectueze anumite manevre care pentru cei care nu cunosc aceste aspecte, le pot cataloga drept riscante. În realitate, numărul de accidente produs de șoferii profesioniști este infinit mai mic decât numărul de accidente produs de cei care conduc turisme pe drumurile din România.
  3. De ce șoferii profesioniști nu respectă limitele de viteză? Ar fi o absurditate să ceri unui camion să meargă de la Timișoara la Constanța cu 50 de kilometri la oră. După cum știm, în România există sat lângă sat pe foarte multe drumuri, localitate lângă localitate. Un camion care ar pleca din Timișoara și ar respecta limitele legale de viteză ar ajunge la Constanța după o săptămână cel mai probabil, ținând cont și de timpii de conducere și repaus. Și oricum nimeni nu respectă limitele de viteză în România, ar fi o ipocrizie să cerem acest lucru de la cei care-și câștigă pita din condus. Dacă noi cu turisme nu respectăm, cum am putea să cerem asta de la unii angajați ca șoferi?

Bineînțeles, lista e mult mai lungă dar am zis să clarificăm puțin cele mai mari nelămuriri pe care șoferii amatori le au legate de șoferii profesioniști care circulă în România, care se grăbesc mereu, care depășesc aiurea și nu respectă nici limita de viteză prin toate satele uitate de lume în care mai locuiesc maxim 3 familii, de 50 de kilometri la oră…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here