Munca de șofer pe 3.5 tone este foarte dificilă, mult mai dificilă am putea spune decât pe camioane și asta din cauza faptului că vehiculele ușoare nu sunt limitate prin intermediul tahografului.
Pe 3.5 tone se muncesc uneori peste 20 de ore pe zi, se parcurg peste 20.000 de kilometri pe lună, ceea ce este foarte mult, este foarte multă muncă, foarte multă oboseală care se acumulează, cu toate că lipsa tahografului aduce după sine și câteva avantaje pentru șofer, precum libertatea de a porni oricând la un magazin dacă are nevoie de cumpărături, să spunem așa.
Pe Valentin îl știm cu toții de pe YouTube, a devenit celebru când activa pe 3.5 tone, iar acum a trecut la categorii mai grele. Întrebarea de bază este ce l-a determinat să facă această schimbare? Salarizarea mai bună?
Timpii de conducere și repaus contorizați și limitați prin intermediul tahografului? Sau poate simpla dorință de a evolua într-o viață în care cu toții cădem capcană rutinei și zonei de confort…
Cum a fost tranziția de la 3.5 tone la 40 de tone, ne spune chiar el, prin intermediul câtorva clipuri pe care le-a postat de-a lungul timpului pe canalele sale SPIV și SPIV MOD.