Home Editorial De unde putem contracta servicii content writing

De unde putem contracta servicii content writing

103
0
advertoriale SEO

Orice business care se desfășoară preponderent în mediul online, are nevoie mai devreme sau mai târziu de servicii content writing.

Întrebarea de bază este de unde pot fi contractate aceste servicii content writing, cât costă și foarte important, cât de calitative trebuie să fie? Vom discuta în articolul următor toate aceste aspecte atât de esențiale.

Ce sunt aceste servicii content writing

În sfera servicii content writing se încadrează tot ce înseamnă creare de conținut text pentru website-uri, atât pentru redactarea paginilor cât și pentru promovarea lor în mediul online.

În momentul în care o companie dorește un website, va avea nevoie de servicii content writing pentru redactarea texului pentru paginile sale sau dacă discutăm despre un magazin online, descrierea produselor va trebui de asemenea redactată de o persoană specializată.

Promovarea website-urilor în mediul online de asemenea are nevoie de servicii content writing, atât pentru reclamele care vor fi afișate prin Google Ads dar mai ales pentru redactarea de advertoriale SEO, vitale pentru campaniile de link building.

Ce sunt campaniile de link building? Discutăm despre campanii de optimizare SEO pentru magazinele online, care se fac pe anumite cuvinte cheie astfel încât magazinele să câștige poziții în Google Search și, implicit, mai mulți clienți. Așa cum spre exemplu magazinele din oraș au nevoie de vad comercial și o bună poziționare la străzile aglomerate pentru a se bucura de cât mai mulți clienți, așa și magazinele online se bucură de mai mulți clienți atât timp cât ele sunt poziționate în TOP 3 în Google Search pe anumite cuvinte cheie.

Cât costă servicii content writing?

Prețurile pentru servicii content writing diferă destul de mult în România, în funcție de agenția cu care se lucrează. Deși un preț mediu corect s-ar putea stabili în jurul sumei de 10 RON / 100 de cuvinte pentru textele care nu necesită foarte multă documentare și nu intră în sfera textelor tehnice, multe agenții practică prețurile foarte mici doar pentru a face rost de clienți.

Din păcate, cei care oferă prețuri foarte mici nu oferă și calitate iar calitatea atunci când vine vorba despre redactare articole spre exemplu, este esențială. Campaniile SEO și campaniile de link building au nevoie de advertoriale SEO de foarte bună calitate pentru a putea obține rezultatele dorite, întrucât Google nu va considera niciodată de calitate un advertorial scris fără logică, cu puține cuvinte, eventual făcut chiar cu Chat GPT sau unelte A.I. asemănătoare.

Deși piața este într-adevăr una liberă, practicarea prețurilor de dumping destabilizează întreg mediul online și astăzi din păcate, s-a ajuns în situația ridicolă de a nu mai putea găsi o agenție care să dorească să ofere servicii content writing de calitate.

Multe companii specializate în publicitate online și marketing s-au mulat pe cerința pieței, respectiv „ieftin și mult”, uneori clienții fiind cei care vin cu astfel de doleanțe. Atât timp cât nimeni nu vrea calitate, nu are rost să menții niște prețuri mari cu care nu va fi nimeni de acord sau dacă va fi, clientela pentru calitate este destul de puțină.

De unde putem contracta servicii content writing?

Alegerea agenției cu care să lucrezi atunci când ai nevoie de servicii content writing poate să fie foarte dificilă pentru că astăzi există sute de astfel de entități comerciale. Să ajungi la una care poate să ofere servicii de calitate este de asemenea dificil, întrucât după cum spuneam mai sus, acestea sunt adaptate unei piețe care nu cere calitate.

Există mai multe repere de ghidaj pentru cei care doresc să ia contact cu o companie prestatoare de servicii content writing de calitate, asigurându-și în acest mod succesul campaniei de link building sau simpla achiziție a unor texte de calitate care fac cinste companiei:

  • Portofoliul de clienți – portofoliul de clienți trebuie să fie destul de stufos și să conțină și nume mari, companii mari cu care s-a lucrat, nu doar companii micuțe. De-a lungul timpului, dacă o agenție este serioasă, cu siguranță va avea și clienți foarte mari și foarte importanți, care cer întotdeauna calitate.
  • Vechimea pe piață – ar fi de evitat companiile nou înființate, întrucât nu există siguranța unei bune colaborări. Nu au un portofoliu format, nu au experiență în lucrul B2B și atenție, este din ce în ce mai la modă în România înființarea de firmulițe care nu au alt scop decât trasul țepelor. Cum în mediul B2B nu există OPC, singura modalitate de a-ți mai recupera banii în cazul în care iei contact cu o astfel de firmă rămâne tribunalul, unde procesele durează ani întregi, fiind ulterior necesar și executorul judecătoresc.
  • Inteligența artificială – sau noul mod în care agențiile păcălesc clienții, oferindu-le texte create de roboți cu toate că acestea garantează că sunt scrise de personalul lor. Google a cam pus gând rău indexării textelor făcute cu inteligența artificială așa că cine dorește ceva de calitate, trebuie să se asigure de faptul că agenția cu care colaborează NU folosește inteligența artificială. Ne putem da seama destul de simplu dacă un text este scris de cineva sau de un robot, după formulare, după numărul excesiv de semne de punctuație folosit și așa mai departe. Inteligența artificială nu a ajuns în punctul de a scrie texte asemenea oamenilor.
  • Situația financiară – efectuând o mică investigație privind situația financiară a agenției, prin intermediul ro sau alte site-uri de genul, ne putem convinge dacă avem de-a face cu un partener de încredere sau cu un potențial șarlatan. Firmele pline de datorii spre exemplu sunt conduse de oameni lacomi care nu vor nici în ruptul capului să dea ceva de la ei, nici măcar 1 leu, până nu-i obligă vreo instituție. Cine este serios în relația cu statul este serios în orice relație, gândul său este orientat spre dezvoltare și calitate, nu spre bani.
  • Numărul de angajați – sunt de evitat agențiile care au foarte mulți angajați pentru că știm cu toții ce harababură domnește în interiorul lor, unde nu știe niciodată stânga ce face dreapta. Companiile mari comunică destul de greoi, deciziile trebuie luate abia după ce-și dau toți șefii cu părerea și așa mai departe. Cele mai bune colaborări în sfera de servicii content writing sunt cele cu independenții, PFA-uri și firme cu maxim 2-3 angajați.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here