Home Colțul camionagiilor 3000 de șoferi filipinezi au fost aduși în România

3000 de șoferi filipinezi au fost aduși în România

94
0

Criza de șoferi profesioniști cauzată de lipsa salariilor decente se acutizează iar firmele de transport preferă să aducă muncitori din Asia.

Din păcate companiile de transport urmăresc să-și majoreze profiturilor, nu să beneficieze de oameni foarte calificați și se mulțumesc cu filipinezi, care vin să muncească si pe bani mai puțini față de cât primesc românii în acest moment.

Spre exemplu dacă un român primește undeva la 3000 de euro / lună pentru o lună petrecută pe comunitate, filipinezii se mulțumesc și cu 1800.

Firma de recrutare Work from Asia a adus în România peste 3000 de filipinezi pentru firmele de transport

Filipinezii aduși corespund cu cerințele Uniunii Europene și a zonei Schengen. Momentan nu se știe câți dintre aceștia mai activează la firmele românești, este foarte posibil ca aceștia să fi plecat pentru mai mulți bani la firme din Franța, Italia sau chiar Spania.

„De aproximativ 8 ani recrutăm șoferi de TIR din Asia pentru România, motiv pentru care know-how-ul nostru este esențial pentru îndeplinirea acestui obiectiv masiv de a recruta aproximativ 3000 de șoferi de TIR din Filipine.

În prezent putem vorbi despre un blocaj al sectorului transporturilor de marfa rutieră, pentru care primim semnale alarmante din partea transportatorilor români.

Este nevoie urgentă de personal, pentru că vorbim despre business-uri care pierd bani serioși din cauza lipsei de forță de muncă”, a declarat Yosef Gavriel Peisakh, General Manager al firmei de recrutare Work from Asia.

„Criteriile de selectare vizează testarea cunoștințelor practice și tehnice, pentru care este închiriat un camion și un poligon pentru fiecare zi de testare.

Bineînțeles că esențiale sunt și cunoștințele de limba engleză ale candidaților, iar noi avem grijă că înainte de venirea lor în țară șoferii de TIR din Filipine să efectueze un training care include: cunoașterea timpilor de condus și odihnă, CMR-ul, taxele de drum din Europa, încărcarea și repartizarea mărfurilor pe axe, documentele vamale și toate celelalte informații cunoscute de șoferii de TIR din România”, a completat Yosef Gavriel Peisakh.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here