BMW 320dStrăzile noastre sunt pline cu BMW-uri vechi, probabil că toată lumea a observat dar de ce? Păi motivul principal stă în spatele mentalității românului clasic: se crede în Need For Speed. După ce își iau permisul la 18 ani, tinerii frumoși și liberi cu spirit teribilist storc vreo 2-3000 de euro de la părinți cu care-și cumpără bineînțeles un BMW. La 18 ani nu se gândesc la întreținere, consum, chestii de-astea. Ei se gândesc numai la liniuțe, la drifturi și alte prostii pe care le-au văzut prin jocuri.

Evident, nu zic faptul că toți tinerii de 18 ani sunt așa, ci doar cei pe care-i vezi la volanul unei mașini puternice, prost întreținute și destul de ieftine, cu un consum care nu le permite să le plimbe din fața blocului mai mult de o zi pe săptămână. Haideți să vedem exact ce înseamnă un BMW 320d  fabricație 2001, care sunt costurile de întreținere și care sunt costurile de înmatriculare fără asigurare RCA bineînțeles, căci tinerii frumoși și liberi dar săraci nu au bani să facă asigurare pe numele lor, mașina e pe numele părinților sau chiar bunicilor dacă aceștia încă mai trăiesc…

Costuri de întreținere și de înmatriculare BMW 320d

Timbru de mediu: 632 euro

Consum mediu: 7%(Condus normal, nu forjat. Este vorba despre consumul mediu, nu cel din oraș. În oraș, condus de un pârțar cu aere de racer ajunge la 11-12%).

Kit Ambreiaj: aproximativ 1000 de lei fără manoperă

Merită să cumperi un BMW vechi de 15 ani?

Se spune că nu există BMW vechi de 15 ani care să nu fie lovit sau fără probleme mai ales dacă a fost condus prin România înainte, unde tinerii frumoși și liberi se cred în GTA V. Din punctul meu de vedere nu merită cumpărate asemenea mașini. Sunt forjate la maxim și lovite pe toate părțile.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.