SHARE

opeDe prostul care-și supraevaluează mașina nu te lovești decât în momentul în care cauți să cumperi un autotursim. Te duci prin târguri, te uiți pe net și din când în când dai peste câte un anunț de genul Golf 4 din 2001, motor 1.4, înscris, preț 4000 de euro. Ei bine, când vezi asemenea idioți care cer de două ori mai mulți bani față de prețul normal, îți vine să te urci în avion și să te duci în Germania, să-ți aduci singur mașină. Decât să ai de-a face cu prostul care-și supraevaluează mașina timpului, mai bine cheltui 300 – 400 de euro pe drum și cumperi de la un om serios, nu de la un măscărici.

De ce își supraevaluează românii mașinile?

Românii își supraevaluează mașinile din două motive mari și late: prostia sau șmecheria. Spiritul acesta de combinator îi împinge de cele mai multe ori de la spate să pună niște prețuri de prostit fraierii, nu niște prețuri normale. Combinația e cel mai mișto job în România mai ales când vine vorba despre piața auto second hand. Că de-asta s-a dus dracului și piața, că și-au băgat coada toți idioții puși pe căpătuială și pe prosteală. Haideți să detaliem puțin cele două motive de mai sus.

Prostia – există foarte mulți oameni proști în țara asta potrivit cărora, mașina e precum vinul. Pe măsură ce se investește și se repară pe la ea, valoarea de vânzare trebuie să crească. „Păi ce, că am băgat o grămadă de bani în ea!” auzi pe câte-un prost care încearcă să justifice prețul ridicol. Fraților, banii băgați în mașini nu se mai recuperează niciodată. Veniți-vă în simțuri.

Șmecheria – după cum spuneam mai devreme, în România, oamenilor nu le place munca, le place să fie șmecheri și să trăiască din combinația „dă-mi un cric, ia un cauciuc”. Atunci când țara se umple de combinatori, se împarte între șmecheri și fraieri. Șmecherii vor pune niște prețuri idioate în așteptarea unui fraier neinformat care să pună botul. E destul de simplu.

Nimic nu-i mai enervant ca prostul ce-și supraevaluează mașina. Combinatorul o face cu bună știință, dar prostul din păcate nu-și prea dă seama de acțiunile sale.

Articole Asemănătoare

Câte camioane se mai înscriu lunar în România? Am descărcat statistica celor de la DRPCIV în ceea ce privește înmatricularea de autovehicule pe luna martie și am zis să dau o geană să văd cam câte camioane, basculante, tractoare se mai înscriu în țara asta. Chiar sunt moarte t...
Tu-ți Loganu’ mă-tii Mergeam astăzi pe stradă, eram pe trotuar, când dintr-o dată văd o domnișoară care se chinuia să parcheze mașina într-un loc destul de strâmt, între alte două mașini. Era genul acela de parcare un pic oblică pe bordura trotuarului...
Iarna grea nu ne lasă, va fi zăpadă și-n februarie. Cum stai cu cauciu... Cred că am avut parte de una dintre cele mai dificile ierni din ultimii 5 ani, temperaturile au fost destul de scăzute pe o perioadă lungă de timp, în vreme ce ninsorile ne-au dat bătăi de cap și s-au ținut scai de străzile noastr...
Lada Niva, mașina care arată ca-n 1980 însă este considerată cea mai b... Lada Niva a primit recent denumirea de Lada 4x4 și este o mașină rusească. Atunci când o privești, ai impresia că timpul stă în loc. Ai impresia că te întorci în anii 80, cu toate că ai în față o mașină oarecum modernă. Lada Niva ...
De ce în aglomerația de sărbători, românii uită de regulile de circula... E un calvar să mai ieși cu mașina în trafic după 15 decembrie. Este perioada anului în care toată lumea este agitată, toată lumea aleargă după cumpărături de parcă ar veni Apocalipsa iar masa cât mai bogată de sărbători ar asigura...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.