Home Editorial De ce vizita la service a devenit o tragedie în România

De ce vizita la service a devenit o tragedie în România

1853
2
service

Din păcate, să duci mașina în service în România poate să fie o adevărată aventură care de cele mai multe ori are un final nefericit. Tot mai multe auto service-uri se deschid și nivelul de seriozitate sau mai bine zis calificare al celor care prestează asemenea servicii devine tot mai slab. În țara asta oricine poate să deschidă orice așa că nu e de mirare faptul că la fiecare colț de stradă cineva repară mașini. Nu e de mirare că vechi tineri care până nu demult spălau mașini, acum le și repară.

Vizita la service a devenit o tragedie în România din cauza neseriozității. De aici pornește totul pentru că un patron de service dacă ar fi serios la rândul lui, nu ar accepta să angajeze oameni foarte slab pregătiți. Apoi mai punem și problema identificării corecte a problemelor. Am văzut cu toții acele clipuri pe net în care un individ scoate o mufă de la motor astfel încât să nu mai funcționeze turbo apoi se duce la diverse ateliere să vadă dacă mecanicii sunt corecți. Din 5 ateliere nici un mecanic nu a fost corect cu omul, unii i-au zis chiar că-l va costa 8000 de lei reparația.

Atunci când vezi că oriunde duci mașina oamenii încearcă să te păcălească și să te jupoaie de bani, vizita la service e o adevărată tragedie. Există totuși o soluție pentru chestia asta care știu că nu o să convină multora: reprezentanța. Adică frate, dacă ai un Opel la care ții și pe care știi că nu-l va repara nimeni serios în cartierul tău atunci când apare o problemă, du-l într-un service auto de reprezentanță. Acolo, măcar ai garanția că lucrează doar oameni calificați, oameni care nu-și vor bate joc de tine. Poți lua datele de contact de pe autoerebus.ro în cazul în care locuiești în București.

În final, rămâne la aprecierea voastră dacă doriți să apelați la foști spălători auto care să vă ceară o grămadă de bani pe nedrept sau să duceți mașina într-un service Opel, Volkswagen sau Audi specializat. Fiecare marcă de mașină are reprezentanța ei și implicit, garaj pentru reparații. Costă mai mult dar părerea mea este că merită. Bine, chestia asta cu costurile e relativă că dacă pățești precum tipul din clip căruia i se cer 8000 de lei pentru o mufă scoasă, alta e discuția.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here