SHARE

Din păcate, să duci mașina în service în România poate să fie o adevărată aventură care de cele mai multe ori are un final nefericit. Tot mai multe auto service-uri se deschid și nivelul de seriozitate sau mai bine zis calificare al celor care prestează asemenea servicii devine tot mai slab. În țara asta oricine poate să deschidă orice așa că nu e de mirare faptul că la fiecare colț de stradă cineva repară mașini. Nu e de mirare că vechi tineri care până nu demult spălau mașini, acum le și repară.

Vizita la service a devenit o tragedie în România din cauza neseriozității. De aici pornește totul pentru că un patron de service dacă ar fi serios la rândul lui, nu ar accepta să angajeze oameni foarte slab pregătiți. Apoi mai punem și problema identificării corecte a problemelor. Am văzut cu toții acele clipuri pe net în care un individ scoate o mufă de la motor astfel încât să nu mai funcționeze turbo apoi se duce la diverse ateliere să vadă dacă mecanicii sunt corecți. Din 5 ateliere nici un mecanic nu a fost corect cu omul, unii i-au zis chiar că-l va costa 8000 de lei reparația.

Atunci când vezi că oriunde duci mașina oamenii încearcă să te păcălească și să te jupoaie de bani, vizita la service e o adevărată tragedie. Există totuși o soluție pentru chestia asta care știu că nu o să convină multora: reprezentanța. Adică frate, dacă ai un Opel la care ții și pe care știi că nu-l va repara nimeni serios în cartierul tău atunci când apare o problemă, du-l într-un service auto de reprezentanță. Acolo, măcar ai garanția că lucrează doar oameni calificați, oameni care nu-și vor bate joc de tine. Poți lua datele de contact de pe autoerebus.ro în cazul în care locuiești în București.

În final, rămâne la aprecierea voastră dacă doriți să apelați la foști spălători auto care să vă ceară o grămadă de bani pe nedrept sau să duceți mașina într-un service Opel, Volkswagen sau Audi specializat. Fiecare marcă de mașină are reprezentanța ei și implicit, garaj pentru reparații. Costă mai mult dar părerea mea este că merită. Bine, chestia asta cu costurile e relativă că dacă pățești precum tipul din clip căruia i se cer 8000 de lei pentru o mufă scoasă, alta e discuția.

Articole Asemănătoare

Mania SUV-urilor în orașele sufocate de trafic Bucureștiul este un oraș aparte din multe puncte de vedere. Conform ultimelor studii, cică ar fi pe locul patru în Europa în topul celor mai aglomerate orașe în ceea ce privește traficul. Nu știu de ce dar am impresia că în realit...
Cât de des cumpărăm anvelope pentru remorci? Anvelopele pentru remorci sunt lăsate de izbeliște în România, ca orice alt tip de anvelopă de altfel. Noi nu prea avem noțiunea siguranței atunci când vine vorba despre mașina personală, ce să mai zicem despre o remorcă banală? D...
Black Friday la mașini de lux în cea mai săracă țară din UE – STOC EPU... Intru de dimineață pe Emag și văd chestia asta, Black Friday la mașini. Bun zic, hai să văd poate prind și eu un Logan pe la 4000 de euro, un Polo pe la 5000, etc. Fraților, intru acolo și văd STOC EPUIZAT la 99% dintre mașini la ...
Tu-ți Loganu’ mă-tii Mergeam astăzi pe stradă, eram pe trotuar, când dintr-o dată văd o domnișoară care se chinuia să parcheze mașina într-un loc destul de strâmt, între alte două mașini. Era genul acela de parcare un pic oblică pe bordura trotuarului...
9 pericole din pricina cărora în România se moare pe șosele mai des ca... Mereu auzim la televizor că au murit nu știu câți oameni într-un accident de circulație. Fraților, cred că pe străzile din România se moare mai des ca-n Siria. Pe bune, și acolo pică bomba. Am stat și am analizat care sunt motivel...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here