SHARE

Industria transporturilor în România nu este chiar atât de dezvoltată precum vedem în străinătate și într-un fel e ceva destul de normal pentru că ne lipsește infrastructura. Dacă am avea și noi autostrăzi sau măcar drumuri naționale întreținute cât de cât, această industrie ar funcțional mult mai bine. Există momente în care ai pur și simplu nevoie de un camion cu care să efectuezi un transport pentru compania ta și de cele mai multe ori găsești o soluție care să-ți convină din toate punctele de vedere, mai greu este atunci când marfa ta nu încape într-un camion obișnuit. Discutăm în continuare despre transporturi agabaritice, despre firmele la care poți apela în cazul în care ai nevoie să transporți o marfă care depășește standardele pentru lungime, înălțime sau greutate.

La cine poți apela în România dacă ai nevoie de transporturi agabaritice

Firmele care efectuează transport agabaritic în România nu sunt prea numeroase așa că-ți va fi destul de simplu să-i alegi pe cei mai buni. În principal, ca în orice domeniu, trebuie să cauți cel mai bun raport calitate-preț.  De asemene, trebuie să te asiguri că firma care se va ocupa de transportul agabaritic este într-adevăr atestată pentru asemenea curse și dacă istoricul ei o recomandă.

Holleman este un bun exemplu de companie de transport care se ocupă cu mărfurile mai grele sau mai voluminoase decât standardele din România. Aceștia efectuează transporturi agabaritice și pe teritoriul altor țări precum Bulgaria, Serbia, Ucraina, Ungaria sau Moldova și au peste 22 ani de experiență. În prezent, compania este jumătate românească, jumătate nemțească. Peter Schwandner Logistik & Transport GmbH reprezintă 50% din această companie.

Povestea Holleman începe în anii 90, respectiv în 1997, când a început pentru prima dată să transporte mărfuri agabaritice în România și în străinătate. Compania a început să se extindă foarte mult în anul 2006 când a început să opereze la Ruse în Bulgaria, la Belgrad în Serbia și la Chișinău în Moldova. În 2008 Holleman ajunge cu sediul și în Budapesta (Ungaria). De asemenea, un an mai târziu a deschis filială și în Ucraina (Dnipropetrovs’k).

Pe lângă transportul agabaritic, Holleman se mai ocupă și cu manipulări de echipamente grele, mutări industriale și montaje, închirieri de macarale, instalări de turbine eoliene, service camioane și autocare și bineînțeles, transport de mărfuri obișnuit.

Unul dintre motivele principale pentru care să apelezi la această companie în momentul în care ai nevoie de transport agabaritic reprezintă și parcul auto. Nu cred că există în acest moment în România o altă companie care să aibă un parc auto mai bine dotat decât Holleman. Aveți mai jos o imagine destul de interesantă cu parcul lor auto, astfel încât să vă faceți o idee cât mai clară în cazul în care doriți să apelați la serviciile lor de transport agabaritic.

Articole Asemănătoare

Ce trebuie să știi despre meseria de camionagiu în Marea Britanie R... După ce domnul Daniel Cimpoeru ne-a onorat cu prezența în cadrul unui interviu mai mult decât interesant în care am întors pe toate fețele tainele meseriei de camionagiu începător, în seara asta avem onoarea să-l prezentăm pe Adri...
Reluăm seria interviurilor cu camionagii – Driver Dey Am făcut o pauză în ultimele luni de la interviurile cu camionagii youtuberi. Pur și simplu am fost super aglomerat cu munca și nu am mai avut timp de mai nimic. Promit însă destul de solemn să reluăm aceste articole pentru că sun...
Un șofer adevărat nu claxonează niciodată când pericolul este iminent... În România se claxonează mult. Știm asta. Mult și fără motiv. Se claxonează după femei, se claxonează dacă cineva întârzie la semafor mai mult de o milisecundă, se claxonează când cineva încalcă o regulă de circulație și ne face p...
Cuplare dificilă: containere cu picioare Meseria de camionagiu este una destul de complexă, nu se rezumă doar la ansambluri camion + semiremorcă sau remorcă simplă. În cele ce urmează veți vedea una dintre cele mai dificile joburi după părerea mea, la containere cu picio...
Modele de program de conducere (timpi de conducere tahograf) Am primit de la domnul Daniel Cimpoeru niște modele pentru programul de conducere. Pentru că mulți dintre voi mi-ați trimis întrebări despre acest subiect prin intermediul formularului de contact și nu am știut să vă răspund, domn...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here