Home Editorial De ce toate mașinile aduse din străinătate au puțin peste 200.000 de...

De ce toate mașinile aduse din străinătate au puțin peste 200.000 de km?

484
SHARE

Îmi place să mă uit pe site-urile de anunțuri, la autoturismele second hand scoase la vânzare de așa zișii samsari, deveniți peste noapte și combinatori. Am observat o chestie interesantă, majoritatea mașinilor aduse de români din străinătate, indiferent de anul fabricației, au în medie 200.000 de kilometri. Uneori în plus, alteori în minus. Vouă nu vi se pare ceva ciudat? Că mie unul mi se pare că piața auto second hand este atât de dezvoltată în România și din cauza proștilor care pun botul la asemenea vrăjeli de 2 lei, fără să se informeze înainte sau să caute o comparație.

Cum își imaginează cineva că o mașină veche de 15 ani, din 2002, adusă recent din Germania sau Franța sau orice altă țară din UE are doar 200 și un pic de mii de kilometri? În țările civilizate care au autostrăzi, se fac în medie cam 40.000 – 50.000 de kilometri pe an, cei care nu cred chestia asta sunt de-a dreptul naivi sau prea proști pentru vremurile pe care le trăiesc. E logic să se facă atât de mulți kilometri pentru că străinii locuiesc în suburbii, ori dacă locuiesc în oraș au joburi la distanță destul de mare care-i obligă să se deplaseze. Astfel, imaginați-vă voi de câte ori se fac cei 200.000 de kilometri cu aceste mașini? Dar în fine, dacă proștii pun botul la o asemenea măgărie, cine e de vină?

Așa e românul, vrea mult și ieftin, cu bani cât mai puțini. Dacă scoate cineva la vânzare o mașină cu 400.000 de kilometri reali, nu o cumpără nimeni. Dacă în schimb aduce un samsar alta cu 500.000 de kilometri, dați înapoi la 200.000, se va vinde ca pita caldă. E o metodă perfectă de a păcăli niște oameni care exact asta vor, să fie păcăliți, să fie mințiți. Românul vrea să fie fudul, să aibă mașină ca floarea deși are 15 ani vechime, vrea să încerce mereu să pară bogat cu bani puțini în buzunar.

Articole Asemănătoare

3 mașini super ieftine cu care poți să-ți faci treaba ca la carte Românul are o vorbă atunci când își cumpără mașină: „să-mi fac treaba cu ea și atât”... Ce înseamnă acest lucru? Păi e clar că trebuie să fie cât mai ieftină iar în cele ce urmează vom discuta despre cele mai ieftine mașini înmatr...
Lada Niva, mașina care arată ca-n 1980 însă este considerată cea mai b... Lada Niva a primit recent denumirea de Lada 4x4 și este o mașină rusească. Atunci când o privești, ai impresia că timpul stă în loc. Ai impresia că te întorci în anii 80, cu toate că ai în față o mașină oarecum modernă. Lada Niva ...
5 motive să nu cumperi niciodată o mașină mai scumpă de 3000 de euro... Deși cu toții ne dorim mașini cât mai noi sau cât mai scumpe, de cele mai multe ori investiția într-o mașină mai scumpă de 3000 de euro nu este o idee deloc bună. Există cel puțin 5 motive pentru care nu ar trebui niciodată să ...
Motivul principal pentru care nimeni nu vrea să rezolve problema locur... Toate orașele au probleme legate de locurile de parcare. De ce? Păi motive sunt destul de multe și vom discuta în cele ce urmează care sunt acestea, dar mai ales care este cel principal. Bucureștiul bineînțeles fiind cel mai ma...
Marci si modele de autoturisme din Romania – Statistici Astazi am avut putin mai mult timp liber si am zis sa ma joc putin cu statisticile. Voi v-ati intrebat vreodata care sunt cele mai numeroase marci si modele de autoturisme de pe strada? Care sunt cele mai numeroase modele care ...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.