SHARE

Astăzi vom vorbi despre Mihai Ionel. I-am mai luat noi un interviu mai demult dar am simțit nevoia să scriu câteva cuvinte din nou. Eu unul îl consider pe Mihai unul dintre cei mai buni camionagii români cu canal de YouTube. Clipurile postate de el sunt strict de spre comunitate (aviz tinerilor care doresc să plece pe camion în străinătate) și prezintă această muncă, cu bune și cu rele.

Mihai face bine ce face, drept dovadă faptul că se apropie și el de 5000 de abonați. Parcă mai ieri avea doar 1000. Aceasta este dovada faptului că munca lui este benefică, ajută, este apreciată de cei din jur. Am observat că foarte multă lume se declară deranjată de faptul că înjură, că al lui canal este cu limbaj licențios. E ceva normal, românul este veșnic nemulțumit.

Românul, indiferent cât de bun ar fi conținutul urcat pe YouTube de cineva, tot găsește el ceva de care să se lege, în 90% din cazuri sunt prostii care nu au nicio legătură cu subiectul clipului în sine. Ei sunt haterii, despre care am mai afirmat în trecut că nu merită efortul de a le răspunde.

Referitor la canalul Mihai Ionel, cei care comentează legat de limbajul folosit, cred că se grăbesc un pic. Critică 1% defecte și pierd din vedere 99% calități. Fiecare om are defectele lui iar secțiunea de comentarii de pe YouTube a fost creată cu scopul precis de a-ți exprima opinia despre cele petrecute în clipuri, nu despre limbaj, nu despre hatereală ordinară pornită fără un scop anume…

A, că sunt și situații în care un alt șofer de camion comentează că Mihai Ionel nu a făcut ceva bine, aia e ok. Polemica procedurilor și/sau regulilor nu va dispărea niciodată. Câți șoferi atâtea regulamente și proceduri. Polemica asta datează din preistorie cred, de pe vremea lui Burebista când s-au întâlnit pentru prima dată doi transportatori cu căruțele lor încărcate cu piatră. S-au oprit în drum ca să se certe că nu și-au încărcat corect căruțele sau nu și-au legat piatra cu chingi (piei de șarpe înnodate) așa cum trebuie. În fine, mie-mi place Mihai Ionel. Un șofer simplu și bun de la care ai ce învăța dacă vrei.

Articole Asemănătoare

Câteva sfaturi cruciale pentru șoferii profesioniști începători După ce ai ieșit din școala de șoferi, după ce ai făcut rost de atestatele profesionale și cardul tahograf, a sosit momentul să te duci să te angajezi la o companie de transport marfă național și/sau internațional. Datorită crizei...
Cine este de vină pentru salariile mici din transporturi? Statul, patr... Salariile foarte mici din transporturi au cauze multiple, din punctul meu de vedere toată lumea este de vină: statul, patronii și șoferii în sine. Pare să fie un amalgam de motive tipice țării noastre pentru care salariile pentru ...
De ce există șoferi profesioniști care nu cunosc timpii de conducere?... Bună întrebare. Un șofer care nu cunoaște legile după care trebuie să conducă este asemenea unui medic chirurg care primește drept de muncă fără să treacă prin facultate. Grupurile de șoferi profesioniști sunt pline de întrebări d...
Cuplare dificilă: containere cu picioare Meseria de camionagiu este una destul de complexă, nu se rezumă doar la ansambluri camion + semiremorcă sau remorcă simplă. În cele ce urmează veți vedea una dintre cele mai dificile joburi după părerea mea, la containere cu picio...
La ce trebuie să fii atent atunci când te angajezi ca șofer profesioni... Ai făcut școala de șoferi, ai făcut cardul pentru tahograf, ai făcut atestatele, te-apuci să cauți în România o firmă care acceptă începători, șoferi profesioniști fără experiență. Nu va fi deloc misiune imposibilă pentru că piața...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here