SHARE

Astăzi vom vorbi despre Mihai Ionel. I-am mai luat noi un interviu mai demult dar am simțit nevoia să scriu câteva cuvinte din nou. Eu unul îl consider pe Mihai unul dintre cei mai buni camionagii români cu canal de YouTube. Clipurile postate de el sunt strict de spre comunitate (aviz tinerilor care doresc să plece pe camion în străinătate) și prezintă această muncă, cu bune și cu rele.

Mihai face bine ce face, drept dovadă faptul că se apropie și el de 5000 de abonați. Parcă mai ieri avea doar 1000. Aceasta este dovada faptului că munca lui este benefică, ajută, este apreciată de cei din jur. Am observat că foarte multă lume se declară deranjată de faptul că înjură, că al lui canal este cu limbaj licențios. E ceva normal, românul este veșnic nemulțumit.

Românul, indiferent cât de bun ar fi conținutul urcat pe YouTube de cineva, tot găsește el ceva de care să se lege, în 90% din cazuri sunt prostii care nu au nicio legătură cu subiectul clipului în sine. Ei sunt haterii, despre care am mai afirmat în trecut că nu merită efortul de a le răspunde.

Referitor la canalul Mihai Ionel, cei care comentează legat de limbajul folosit, cred că se grăbesc un pic. Critică 1% defecte și pierd din vedere 99% calități. Fiecare om are defectele lui iar secțiunea de comentarii de pe YouTube a fost creată cu scopul precis de a-ți exprima opinia despre cele petrecute în clipuri, nu despre limbaj, nu despre hatereală ordinară pornită fără un scop anume…

A, că sunt și situații în care un alt șofer de camion comentează că Mihai Ionel nu a făcut ceva bine, aia e ok. Polemica procedurilor și/sau regulilor nu va dispărea niciodată. Câți șoferi atâtea regulamente și proceduri. Polemica asta datează din preistorie cred, de pe vremea lui Burebista când s-au întâlnit pentru prima dată doi transportatori cu căruțele lor încărcate cu piatră. S-au oprit în drum ca să se certe că nu și-au încărcat corect căruțele sau nu și-au legat piatra cu chingi (piei de șarpe înnodate) așa cum trebuie. În fine, mie-mi place Mihai Ionel. Un șofer simplu și bun de la care ai ce învăța dacă vrei.

Articole Asemănătoare

Tot ce trebuie să știi despre atestatele ADR, colete și cisternă Am fost întrebat de multe ori despre atestatele ADR, dacă sunt necesare sau obligatorii atunci când vrei să te angajezi pe TIR în străinătate pentru că majoritatea celor care visează la o carieră de șofer profesionist au observat ...
Comunitatea “SOFERILOR PROFESIONISTI FARA EXPERIENTA” – ce... Există destul de multe grupuri pe Facebook în acest moment destinate camionagiilor însă din păcate doar câteva sunt serioase. Doar câteva se remarcă prin acordarea ajutorului celor care îl cer (fără bășcălie și glume de prost gust...
Cuplare dificilă: containere cu picioare Meseria de camionagiu este una destul de complexă, nu se rezumă doar la ansambluri camion + semiremorcă sau remorcă simplă. În cele ce urmează veți vedea una dintre cele mai dificile joburi după părerea mea, la containere cu picio...
De ce salariile pentru șoferii de camioane sunt și vor fi mici în cont... Meseria de șofer profesionist este de obicei bine plătită dar nu în țară, ci imediat cum depășești granițele României. Nu prea are importanță pentru cine vei lucra în afara țării (că-i firmă românească/străină), vei avea asigurat ...
Donații pentru Daniel Cimpoeru Fraților, vreau să vă anunț o treabă. Daniel Cimpoeru și-a făcut un cont de PayPal în care acceptă donații. Nu vă speriați, omul nu cere, acest anunț este inițiativa mea prin care încerc să recompensez munca depusă de el în mediul...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.