SHARE

Astăzi vom vorbi despre Mihai Ionel. I-am mai luat noi un interviu mai demult dar am simțit nevoia să scriu câteva cuvinte din nou. Eu unul îl consider pe Mihai unul dintre cei mai buni camionagii români cu canal de YouTube. Clipurile postate de el sunt strict de spre comunitate (aviz tinerilor care doresc să plece pe camion în străinătate) și prezintă această muncă, cu bune și cu rele.

Mihai face bine ce face, drept dovadă faptul că se apropie și el de 5000 de abonați. Parcă mai ieri avea doar 1000. Aceasta este dovada faptului că munca lui este benefică, ajută, este apreciată de cei din jur. Am observat că foarte multă lume se declară deranjată de faptul că înjură, că al lui canal este cu limbaj licențios. E ceva normal, românul este veșnic nemulțumit.

Românul, indiferent cât de bun ar fi conținutul urcat pe YouTube de cineva, tot găsește el ceva de care să se lege, în 90% din cazuri sunt prostii care nu au nicio legătură cu subiectul clipului în sine. Ei sunt haterii, despre care am mai afirmat în trecut că nu merită efortul de a le răspunde.

Referitor la canalul Mihai Ionel, cei care comentează legat de limbajul folosit, cred că se grăbesc un pic. Critică 1% defecte și pierd din vedere 99% calități. Fiecare om are defectele lui iar secțiunea de comentarii de pe YouTube a fost creată cu scopul precis de a-ți exprima opinia despre cele petrecute în clipuri, nu despre limbaj, nu despre hatereală ordinară pornită fără un scop anume…

A, că sunt și situații în care un alt șofer de camion comentează că Mihai Ionel nu a făcut ceva bine, aia e ok. Polemica procedurilor și/sau regulilor nu va dispărea niciodată. Câți șoferi atâtea regulamente și proceduri. Polemica asta datează din preistorie cred, de pe vremea lui Burebista când s-au întâlnit pentru prima dată doi transportatori cu căruțele lor încărcate cu piatră. S-au oprit în drum ca să se certe că nu și-au încărcat corect căruțele sau nu și-au legat piatra cu chingi (piei de șarpe înnodate) așa cum trebuie. În fine, mie-mi place Mihai Ionel. Un șofer simplu și bun de la care ai ce învăța dacă vrei.

Articole Asemănătoare

INTERVIU cu Silviu de la Viața de Șofer în România – Merită să l... După ce am luat la rând camionagii români din diferite țări europene cu care am susținut interviuri destul de interesante legate de meseria de șofer profesionist, am realizat că lipsește ceva. Nu discutasem cu nimeni despre meseri...
Câteva sfaturi cruciale pentru șoferii profesioniști începători După ce ai ieșit din școala de șoferi, după ce ai făcut rost de atestatele profesionale și cardul tahograf, a sosit momentul să te duci să te angajezi la o companie de transport marfă național și/sau internațional. Datorită crizei...
Un șofer adevărat nu claxonează niciodată când pericolul este iminent... În România se claxonează mult. Știm asta. Mult și fără motiv. Se claxonează după femei, se claxonează dacă cineva întârzie la semafor mai mult de o milisecundă, se claxonează când cineva încalcă o regulă de circulație și ne face p...
De ce există șoferi profesioniști care nu cunosc timpii de conducere?... Bună întrebare. Un șofer care nu cunoaște legile după care trebuie să conducă este asemenea unui medic chirurg care primește drept de muncă fără să treacă prin facultate. Grupurile de șoferi profesioniști sunt pline de întrebări d...
Tutorial tranzit pe Elveția – cu Daniel Cimpoeru Elveția este o țară destul de dificilă pentru șoferii profesioniști începători pentru că nu este membră a Uniunii Europene iar procedurile de tranzitare sunt destul de dificile. E nevoie de multe acte și de multă atenție în comple...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.