SHARE

Astăzi vom vorbi despre Mihai Ionel. I-am mai luat noi un interviu mai demult dar am simțit nevoia să scriu câteva cuvinte din nou. Eu unul îl consider pe Mihai unul dintre cei mai buni camionagii români cu canal de YouTube. Clipurile postate de el sunt strict de spre comunitate (aviz tinerilor care doresc să plece pe camion în străinătate) și prezintă această muncă, cu bune și cu rele.

Mihai face bine ce face, drept dovadă faptul că se apropie și el de 5000 de abonați. Parcă mai ieri avea doar 1000. Aceasta este dovada faptului că munca lui este benefică, ajută, este apreciată de cei din jur. Am observat că foarte multă lume se declară deranjată de faptul că înjură, că al lui canal este cu limbaj licențios. E ceva normal, românul este veșnic nemulțumit.

Românul, indiferent cât de bun ar fi conținutul urcat pe YouTube de cineva, tot găsește el ceva de care să se lege, în 90% din cazuri sunt prostii care nu au nicio legătură cu subiectul clipului în sine. Ei sunt haterii, despre care am mai afirmat în trecut că nu merită efortul de a le răspunde.

Referitor la canalul Mihai Ionel, cei care comentează legat de limbajul folosit, cred că se grăbesc un pic. Critică 1% defecte și pierd din vedere 99% calități. Fiecare om are defectele lui iar secțiunea de comentarii de pe YouTube a fost creată cu scopul precis de a-ți exprima opinia despre cele petrecute în clipuri, nu despre limbaj, nu despre hatereală ordinară pornită fără un scop anume…

A, că sunt și situații în care un alt șofer de camion comentează că Mihai Ionel nu a făcut ceva bine, aia e ok. Polemica procedurilor și/sau regulilor nu va dispărea niciodată. Câți șoferi atâtea regulamente și proceduri. Polemica asta datează din preistorie cred, de pe vremea lui Burebista când s-au întâlnit pentru prima dată doi transportatori cu căruțele lor încărcate cu piatră. S-au oprit în drum ca să se certe că nu și-au încărcat corect căruțele sau nu și-au legat piatra cu chingi (piei de șarpe înnodate) așa cum trebuie. În fine, mie-mi place Mihai Ionel. Un șofer simplu și bun de la care ai ce învăța dacă vrei.

Articole Asemănătoare

NOUA GENERAȚIE – Camionagiii români care pot și vor să schimbe o... Magnet, maimuță, telecomandă, furt de motorină, diurnă în loc de salariu, „cabotaj” de tip exil - care de fapt nu mai are nicio treabă cu cabotajul, munca pe nimic, sindicat, sunt doar câteva dintre problemele transporturilor româ...
Veteranii Meseria de șofer profesionist este una dificilă, dar frumoasă în același timp. Dacă mai punem la socoteală și faptul că atât timp cât se învârte roata nu mori de foame, acest domeniu al transporturilor devine tentant pentru niște ...
Plata la kilometru este ILEGALĂ Articolul 10 alineatul 1 din Regulamentul 561/2006 – „Se interzice întreprinderilor de transport să remunereze conducătorii auto salariați sau care sunt puși la dispoziția lor în funcție de distanță parcursă şi/sau de cantitatea d...
S-a lansat aplicația Maponia – Iată de ce ar trebui să o folosești dac... În ziua de azi nu mai ai cum să te descurci ca șofer profesionist în Europa dacă nu folosești tehnologia. Trebuie să știi să folosești GPS-ul și să-i interpretezi corect datele, trebuie să știi să folosești Google Maps și să te aj...
Despre disputa dintre comunitate și jobul de camionagiu în care ajungi... În ultimul timp a apărut ideea că șoferii profesioniști care fac comunitate sunt niște fraieri, niște oameni care nu vor să evolueze întrucât meseria de șofer profesionist trebuie să te aducă în fiecare seară casă, la familie, să ...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.