Home Colțul camionagiilor TOP 10 probleme cu care se confruntă șoferii profesioniști în România

TOP 10 probleme cu care se confruntă șoferii profesioniști în România

991
SHARE
rozeta

Viața de șofer în România nu e deloc simplă, așa cum spune și Silviu de altfel. Probleme apar la tot pasul și multe dintre ele sunt destul de „previzibile”. Într-o țară în care toate merg de-a-ndoaselea transporturile nu au cum să exceleze. Astfel, vom trece în revistă în cele ce urmează TOP 10 probleme cu care se confruntă șoferii profesioniști în România.

TOP 10 probleme cu care se confruntă șoferii profesioniști în România

  1. Timpii de descărcare/încărcare. Atunci când stai câte 5-6 ore la încărcare sau la descărcare, nu mai poți avea pretenția la un domeniu al transporturilor sănătos. Nimeni nu face bani așa.
  2. Abuzurile Poliției. Exact ce-a pățit GrassuTatae3, poate păți oricare dintre noi. Omul a nimerit un polițist care se credea zeu și l-a lăsat fără pită 3 luni de la o neînțelegere.
  3. Lipsa de respect din trafic. O lipsă de respect existentă în întreaga societate. E clar că așa e lumea în general. Șoferii se cred cei mai importanți și sunt foarte egoiști. Trebuie să-i suporți.
  4. Salariile foarte mici. În România, salariile pentru cei care lucrează în transporturi sunt de 3-4 ori mai mici față de străinătate, însă cerințele sunt la fel de mari.
  5. Patronii care te împing la pușcărie. Știm cu toții cum se circulă în România cu magnet cu telecomandă, cu diverse carduri și așa mai departe. Dacă se întâmplă ceva, tu ca șofer răspunzi.
  6. Lipsa parcărilor – furturile. E foarte posibil să rămâi fără motorină sau fără marfa din vagon dacă ești șofer profesionist în România pentru că nu prea ai parcări sigure.
  7. Lipsa hărților GPS. Culmea că nici harta nu te ajută prea mult în România, ce să mai zicem de GPS? Locațiile sunt greu de găsit, drumurile impracticabile, informațiile puține.
  8. Drumurile foarte proaste. De multe ori te simți ca la 1840, spre toamnă, atunci când mergi pe drumurile din România. Nimeni nu construiește drumuri, nimeni nu le repară.
  9. Lipsa sindicatelor. Atât timp cât nu există sindicate puternice, nu vor fi nici condiții pentru șoferi. Nici salarii sau alte beneficii care într-o țară occidentală sunt considerate normalitate.
  10. Lipsa de colegialitate. Atunci când intri pe grupurile de șoferi de pe Facebook, te iei cu mâinile de păr. Atâta răutate nu am văzut nicăieri în lume. Toată lumea se ceartă, nimeni nu se ajută.

Dacă mai aveți și voi probleme ce credeți că ar trebui menționate în acest top, vă aștept cu părerile în secțiunea de comentarii de la acest articol.

Articole Asemănătoare

4 documente pe care șoferii profesioniști începători trebuie să le vis... Meseria de șofer profesionist nu e deloc ușoară, sunt multe lucruri pe care tinerii trebuie să le stăpânească, acest job nu se rezumă doar la a ține de-un volan. Indiferent că discutăm despre cei care fac transport de mărfuri nați...
Ia-ți gândul de la meseria de șofer profesionist dacă… Cum tot mai mulți tineri care au jucat Euro Truck Simulator 2 doresc să se facă șoferi profesioniști pe viitor, fără să cunoască de fapt cum stă treaba în realitate cu acest job, am zis să fac un rezumat cu lucrurile despre care l...
Un șofer adevărat nu claxonează niciodată când pericolul este iminent... În România se claxonează mult. Știm asta. Mult și fără motiv. Se claxonează după femei, se claxonează dacă cineva întârzie la semafor mai mult de o milisecundă, se claxonează când cineva încalcă o regulă de circulație și ne face p...
Adevărul despre viața pe COMUNITATE. Cu Mihai Ionel și LEO Dacă ai de gând să pleci pe COMUNITATE, trebuie mai întâi să te informezi foarte bine ce înseamnă, ce presupune acest tip de job care te transformă practic într-un marinar. De-a lungul celor 2-3 luni cât vei sta plecat vei pătimi ...
Cine este de vină pentru salariile mici din transporturi? Statul, patr... Salariile foarte mici din transporturi au cauze multiple, din punctul meu de vedere toată lumea este de vină: statul, patronii și șoferii în sine. Pare să fie un amalgam de motive tipice țării noastre pentru care salariile pentru ...