Home Colțul camionagiilor INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

1682
SHARE
TAHOGRAFUL DIGITAL VDO

Aceste informații sunt luate din clipurile lui Daniel Cimpoeru. Pe Daniel îl puteți găsi pe YouTube cu același nume.

  • Perioada de recuperare în caz de nevoie, dacă se face repaus săptămânal redus mai puțin de 45 de ore (triunghiul)
  • Câte repausuri zilnice reduse mai ai voie să execuți (dreapta sus)
  • De câte ori te mai poți duce în 10 ore de conducere (dreapta jos)

  • Poți începe o perioadă nouă de conducere (dreapta sus)
  • Repaus zilnic minimal pe care trebuie să-l iei (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Perioada maximă de conducere pentru ziua în curs (dreapta sus)
  • Repausul zilnic minimal (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Orele de conducere disponibile până la cele 90 bisăptămânale (dreapta sus)
  • Repausul săptămânal minimal care poate fi luat (stânga jos)
  • Cele 6 perioade de 24 de ore, câte ore au mai rămas (dreapta jos)

  • Ultima perioadă condusă (stg sus)
  • Ultima perioadă de pauză (dr sus)
  • Perioada de conducere în săpt. 2 (stg jos)
  • Perioada de repaus zilnică (dr jos)

  • Câtă pauză mai aveți de efectuat (stânga jos)
  • Cât mai poți conduce (dreapta sus)
  • Cât mai poți conduce până la repaus (dreapta jos)
Pauza se ia în câmpul muncii în timpul perioadei zilnice de muncă (serviciu)
Repausul zilnic sau săptămânal se efectuează la dispoziția șoferului după terminarea unei perioade zilnice de muncă sau după terminarea perioadelor maxime de 24h (fără să se depășească 90h bisăptamânale de conducere)

 

Articole Asemănătoare

Noi camionagii români cu canale de YouTube pe care trebuie să-i urmăre... Am observat în ultima vreme că apar în peisaj tot mai mulți tineri camionagii care aleg să pună bazele unui canal de Youtube, canal prin intermediul căruia doresc să arate celor interesați viața de șofer profesionist atât în țară ...
INTERVIU cu Silviu de la Viața de Șofer în România – Merită să l... După ce am luat la rând camionagii români din diferite țări europene cu care am susținut interviuri destul de interesante legate de meseria de șofer profesionist, am realizat că lipsește ceva. Nu discutasem cu nimeni despre meseri...
Mare atenție, măgăriile cu tahograful vă pot băga în pușcărie! Un cretin a intrat în depășire cu un camion defect, obosit, având magnetul montat și a omorât 3 oameni. Evident, a fost arestat preventiv pentru 30 de zile și urmează să-și ispășească restul zilelor după gratii, unde-i și este loc...
Despre YouTube și camioane cu Marius Ursu Pe Marius Ursu l-am văzut întâmplător pe YouTube în urmă cu puțin timp (câteva luni) și mi-au plăcut foarte mult clipurile lui. El face parte dintr-o generație oarecum nouă de camionagii, generație care pe lângă faptul că investeș...
Cum utilizăm tahograful digital într-o zi de lucru? Perioada de Servic... Daniel Cimpoeru a reușit să ne aducă în prim plan unul dintre cele mai complexe clipuri în ceea ce privește lucrul cu tahograful digital. Am mai văzut noi de la el cum e cu introducerea datelor manuale, cum e cu schimbarea carduri...

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.