Home Colțul camionagiilor INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

1253
SHARE
TAHOGRAFUL DIGITAL VDO

Aceste informații sunt luate din clipurile lui Daniel Cimpoeru. Pe Daniel îl puteți găsi pe YouTube cu același nume.

  • Perioada de recuperare în caz de nevoie, dacă se face repaus săptămânal redus mai puțin de 45 de ore (triunghiul)
  • Câte repausuri zilnice reduse mai ai voie să execuți (dreapta sus)
  • De câte ori te mai poți duce în 10 ore de conducere (dreapta jos)

  • Poți începe o perioadă nouă de conducere (dreapta sus)
  • Repaus zilnic minimal pe care trebuie să-l iei (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Perioada maximă de conducere pentru ziua în curs (dreapta sus)
  • Repausul zilnic minimal (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Orele de conducere disponibile până la cele 90 bisăptămânale (dreapta sus)
  • Repausul săptămânal minimal care poate fi luat (stânga jos)
  • Cele 6 perioade de 24 de ore, câte ore au mai rămas (dreapta jos)

  • Ultima perioadă condusă (stg sus)
  • Ultima perioadă de pauză (dr sus)
  • Perioada de conducere în săpt. 2 (stg jos)
  • Perioada de repaus zilnică (dr jos)

  • Câtă pauză mai aveți de efectuat (stânga jos)
  • Cât mai poți conduce (dreapta sus)
  • Cât mai poți conduce până la repaus (dreapta jos)
Pauza se ia în câmpul muncii în timpul perioadei zilnice de muncă (serviciu)
Repausul zilnic sau săptămânal se efectuează la dispoziția șoferului după terminarea unei perioade zilnice de muncă sau după terminarea perioadelor maxime de 24h (fără să se depășească 90h bisăptamânale de conducere)

 

Articole Asemănătoare

De ce NU m-aș angaja acum șofer profesionist – Editorial Alex Ci... Deși momentan este o adevărată isterie cu plecatul pe TIR, toată lumea vrea să se facă șofer profesionist, eu unul am stat, am analizat și am pus pe foaie toate motivele pentru care NU aș face acest pas, cel puțin nu acum. Momenta...
8 clipuri video marca Leo Vodnicear pe care trebuie să le vezi dacă vr... Leo este un camionagiu moldovean de la Chișinău (adică tot român) pe care eu unul îl urmăresc de ceva vreme. Ca să fiu sincer, de multă vreme. Omul face comunitate și mi-a sărit în ochi cu multe chestii pozitive. De exemplu este u...
EDIȚIE SPECIALĂ PE CUMETRIE – În remorca lui GrassuTatae3. Cele ... GrassuTatae3 a adunat și el 10.000 de abonați. Când? Nu știu, parcă mai ieri ne povestea despre meseria de șofer profesionist pe comunitate, varianta tur-retur. Țin să-l felicit pe această cale pe Valentin (GrassuTatae3), și să-i ...
Comunitatea “SOFERILOR PROFESIONISTI FARA EXPERIENTA” – ce... Există destul de multe grupuri pe Facebook în acest moment destinate camionagiilor însă din păcate doar câteva sunt serioase. Doar câteva se remarcă prin acordarea ajutorului celor care îl cer (fără bășcălie și glume de prost gust...
Despre disputa dintre comunitate și jobul de camionagiu în care ajungi... În ultimul timp a apărut ideea că șoferii profesioniști care fac comunitate sunt niște fraieri, niște oameni care nu vor să evolueze întrucât meseria de șofer profesionist trebuie să te aducă în fiecare seară casă, la familie, să ...

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.