Home Colțul camionagiilor INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

931
SHARE
TAHOGRAFUL DIGITAL VDO

Aceste informații sunt luate din clipurile lui Daniel Cimpoeru. Pe Daniel îl puteți găsi pe YouTube cu același nume.

  • Perioada de recuperare în caz de nevoie, dacă se face repaus săptămânal redus mai puțin de 45 de ore (triunghiul)
  • Câte repausuri zilnice reduse mai ai voie să execuți (dreapta sus)
  • De câte ori te mai poți duce în 10 ore de conducere (dreapta jos)

  • Poți începe o perioadă nouă de conducere (dreapta sus)
  • Repaus zilnic minimal pe care trebuie să-l iei (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Perioada maximă de conducere pentru ziua în curs (dreapta sus)
  • Repausul zilnic minimal (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Orele de conducere disponibile până la cele 90 bisăptămânale (dreapta sus)
  • Repausul săptămânal minimal care poate fi luat (stânga jos)
  • Cele 6 perioade de 24 de ore, câte ore au mai rămas (dreapta jos)

  • Ultima perioadă condusă (stg sus)
  • Ultima perioadă de pauză (dr sus)
  • Perioada de conducere în săpt. 2 (stg jos)
  • Perioada de repaus zilnică (dr jos)

  • Câtă pauză mai aveți de efectuat (stânga jos)
  • Cât mai poți conduce (dreapta sus)
  • Cât mai poți conduce până la repaus (dreapta jos)
Pauza se ia în câmpul muncii în timpul perioadei zilnice de muncă (serviciu)
Repausul zilnic sau săptămânal se efectuează la dispoziția șoferului după terminarea unei perioade zilnice de muncă sau după terminarea perioadelor maxime de 24h (fără să se depășească 90h bisăptamânale de conducere)

 

Articole Asemănătoare

Șoferul emigrant și familia – un documentar de Cristian Rizescu „Șoferul este cel care prin munca sa va pleca iar în momentul în care își va încheia munca, se va întoarce acolo unde îi este familia. Acolo unde îi este casa.” Nu aș vrea să comentez prea mult asupra acestui clip, ci aș dori să-...
TOP 10 probleme cu care se confruntă șoferii profesioniști în România... Viața de șofer în România nu e deloc simplă, așa cum spune și Silviu de altfel. Probleme apar la tot pasul și multe dintre ele sunt destul de „previzibile”. Într-o țară în care toate merg de-a-ndoaselea transporturile nu au cum să...
Cum urci camionul pe tren pentru Eurotunnel (Anglia – Franța) cu Mihai... Cei care sunteți șoferi începători sau urmați să fiți, mai mult ca sigur veți începe această meserie pe comunitate. Să faci comunitate înseamnă să stai vreo 2 luni de zile plecat din țară și să tranzitezi uneori și 3-4 țări europe...
Despre meseria de șofer de camion pe comunitate. Interviu cu Mihai Ion... Meseria de șofer profesionist pe comunitate pare să fie din ce în ce mai atrăgătoare pentru tinerii din România pentru că salariile sunt mult peste ce ar putea ei câștiga în țară, însă este totul numai lapte și miere pe TIR? Așa c...
Cuplare dificilă: containere cu picioare Meseria de camionagiu este una destul de complexă, nu se rezumă doar la ansambluri camion + semiremorcă sau remorcă simplă. În cele ce urmează veți vedea una dintre cele mai dificile joburi după părerea mea, la containere cu picio...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.