Home Colțul camionagiilor INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

INFORMAȚIILE OFERITE DE TAHOGRAFUL DIGITAL VDO v.2.

1065
SHARE
TAHOGRAFUL DIGITAL VDO

Aceste informații sunt luate din clipurile lui Daniel Cimpoeru. Pe Daniel îl puteți găsi pe YouTube cu același nume.

  • Perioada de recuperare în caz de nevoie, dacă se face repaus săptămânal redus mai puțin de 45 de ore (triunghiul)
  • Câte repausuri zilnice reduse mai ai voie să execuți (dreapta sus)
  • De câte ori te mai poți duce în 10 ore de conducere (dreapta jos)

  • Poți începe o perioadă nouă de conducere (dreapta sus)
  • Repaus zilnic minimal pe care trebuie să-l iei (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Perioada maximă de conducere pentru ziua în curs (dreapta sus)
  • Repausul zilnic minimal (stânga jos)
  • Perioada maximă de muncă – amplitudine (dreapta jos)

  • Orele de conducere disponibile până la cele 90 bisăptămânale (dreapta sus)
  • Repausul săptămânal minimal care poate fi luat (stânga jos)
  • Cele 6 perioade de 24 de ore, câte ore au mai rămas (dreapta jos)

  • Ultima perioadă condusă (stg sus)
  • Ultima perioadă de pauză (dr sus)
  • Perioada de conducere în săpt. 2 (stg jos)
  • Perioada de repaus zilnică (dr jos)

  • Câtă pauză mai aveți de efectuat (stânga jos)
  • Cât mai poți conduce (dreapta sus)
  • Cât mai poți conduce până la repaus (dreapta jos)
Pauza se ia în câmpul muncii în timpul perioadei zilnice de muncă (serviciu)
Repausul zilnic sau săptămânal se efectuează la dispoziția șoferului după terminarea unei perioade zilnice de muncă sau după terminarea perioadelor maxime de 24h (fără să se depășească 90h bisăptamânale de conducere)

 

Articole Asemănătoare

Cine este de vină pentru salariile mici din transporturi? Statul, patr... Salariile foarte mici din transporturi au cauze multiple, din punctul meu de vedere toată lumea este de vină: statul, patronii și șoferii în sine. Pare să fie un amalgam de motive tipice țării noastre pentru care salariile pentru ...
Simulator TAHOGRAF – învață tahograful digital înainte să te ang... E la modă ca șoferii începători să învețe timpii de lucru DUPĂ ce intră în pită, după ce se angajează iar eu unul nu sunt de acord cu această practică. Păi cum ar fi ca un medic să învețe să opereze pe creier DUPĂ ce primește lice...
Modele de program de conducere (timpi de conducere tahograf) Am primit de la domnul Daniel Cimpoeru niște modele pentru programul de conducere. Pentru că mulți dintre voi mi-ați trimis întrebări despre acest subiect prin intermediul formularului de contact și nu am știut să vă răspund, domn...
De ce trebuie să fii foarte atent pe unde te bagi cu camionul Să fii șofer de TIR nu e floare la ureche mai ales internațional, unde trebuie să te bagi la încărcat sau descărcat prin toate cotloanele, prin toate satele uitate de lume. Problema este că deși străinii au o infrastructură rut...
De ce există șoferi profesioniști care nu cunosc timpii de conducere?... Bună întrebare. Un șofer care nu cunoaște legile după care trebuie să conducă este asemenea unui medic chirurg care primește drept de muncă fără să treacă prin facultate. Grupurile de șoferi profesioniști sunt pline de întrebări d...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.