SHARE

Tot mai multe autoutilitare sunt înmatriculate în România. Se constată o creștere cu peste 33% la înmatriculările de autoutilitare noi față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit statisticilor DRPCIV. Astfel, în luna iulie, Ford a avut cele mai multe înmatriculări de autoutilitare noi și second hand (315 noi, 727 SH), urmată de IVECO cu 209 înmatriculări de autoutilitare noi și 590 second hand. Pe locul trei se află Dacia cu 182 înmatriculări noi și 671 second hand iar pe locul patru VW cu 140 noi și atenție, 716 second hand-uri. VW deține locul fruntaș pe parte de second hand. E normal să se întâmple așa, e normal ca cei din transporturi să investească masiv în autoutilitare noi dar și în second hand-uri de calitate. Segmentul 3.5 Tone  a luat amploare iar IVECO a reușit destul de rapid să urce în topul preferințelor.

După cum știm, autoutilitarele IVECO sunt destul de bune pentru noi, românii. Ele întrunesc câteva cerințe foarte necesare pieței transporturilor din România, cerințe precum prețuri mici, costuri de întreținere mici, aspectul fizic este foarte bun și, nu în ultimul rând, autoutilitarele IVECO au și un consum destul de bun. Haideți să discutăm în detaliu aceste aspecte și veți vedea că locul 2 în topul vânzărilor de autoutilitare în România pentru Iveco este justificat.

De ce se cumpără atât de mult Iveco în România?

  1. Prețuri mici – autoutilitarele Iveco vin la prețuri foarte bune iar transporturile din România exact de asta au nevoie, de prețuri mici și de fiabilitate. Orice transportator își dorește o utilitară pe care să o poată cumpăra cu bani puțini și care să reziste atât în trafic național cât și în trafic internațional, pe distanțe mari. Raportul calitate-preț este de departe cel mai important motiv pentru care autoutilitarele IVECO sunt pe locul 2 în topul înmatriculărilor pentru luna iulie 2018, potrivit statisticilor oferite de către DRPCIV.
  2. Costuri de întreținere mici – orice utilitară nouă are costuri mici de întreținere. Partea bună este că IVECO reușește să mențină aceste costuri în limite decente și pentru second hand-uri. Nu degeaba se înscriu într-o lună aproape 600 de astfel de autovehicule în România. Piesele pentru Iveco sunt destul de ieftine comparativ cu mărcile franțuzești sau nemțești iar serivce-urile autorizate au de asemenea costuri bune la manoperă. Atunci când ai un business în domeniul transporturilor, contează foarte mult costurile de întreținere.
  3. „Van of the year 2015” – duba de marfă a celor de la Iveco a primit acest titlu în anul 2015. De asemenea, nici Eurocargo sau Stralis nu se lasă mai prejos, ambele mărci IVECO, pe alt segment de autoutilitare. Faptul că un brand reușește să strângă distincții spune destul de multe lucruri despre încrederea oamenilor în el. Autoutilitarele de succes rămân pe piață ani buni și ajung mereu în topul vânzărilor-înmatriculărilor atât pe segmentul celor noi cât și pe segmentul celor second hand. Iveco Daily este duba despre care discutam.
  4. Arată bine comparativ cu alte modele – trebuie să ai grave probleme cu vederea să spui că Iveco Daily arată urât. Din multe puncte de vedere acest model este net superior categoriei sale în ceea ce privește designul exterior. Iveco Daily chiar arată bine comparativ cu concurența și acesta este de asemenea unul dintre motivele pentru care vânzările celor de la Iveco în România merg atât de bine, merg de la bine la mai bine. Eu de exemplu dacă ar trebui să cumpăr o dubă, Iveco Daily ar fi prima opțiune pentru că-mi place cum arată foarte mult.
  5. Au consum destul de bun – un Iveco Daily ar trebui să scoată un consum de 7.2-8%, în funcție de cât de mult este încărcat, un consum destul de bun dacă ne gândim că o mașină mică, un turism care funcționează cu motorină consumă undeva la 7% mixt. Știu că datorită tehnologiei, majoritatea utilitarelor de ultimă generație au consum destul de bun, însă cei de la Iveco au suficientă experiență pe piață astfel încât să reușească să se ridice deasupra concurenței și din acest punct de vedere. Utilitarele Iveco consumă mai puțin față de concurență

Acestea sunt cele mai importante motive pentru care românii cumpără IVECO la greu. Cifrele nu mint. Producătorul italian a reușit să aducă în prim plan niște autoutilitare destul de strașnice la prețuri destul de bune, chiar dacă multă lume ar spune despre ele că au o problemă la capitolul confort. Până la urmă, cei care le cumpără le cumpără ca să le pună la treabă, nu ca să doarmă în ele. Faptul că arată și foarte bine iar consumul stă de partea românului întotdeauna, au urcat brandul Iveco pe locul 2 în topul înmatriculărilor de autoutilitare noi în România. Cred cu tărie că în următorii 2 ani, Iveco va urca pe primul loc la capitolul vânzări-înmatriculări în România, atât noi cât și second hand.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.