SHARE

Probabil pe mulți dintre voi vă bate gândul să cumpărați o Dacia Logan în leasing, în rate mai bine zis, mai ales dacă aveți pe acasă o rablă pe care o puteți da la schimb și obține așadar o reducere de 6500 lei prin Programul Rabla. Chestia e că rata de leasing nu poate fi calculată cu precizie foarte mare pentru că mai intră în componență și alte variabile pe care le vom discuta în cele ce urmează, în încercarea noastră de a afla cât costă un Logan cumpărat de fapt în rate, într-o țară ca România. Pentru acest calcul, am utilizat calculatorul de leasing existent pe site-ul celor de la Dacia, la adresa https://finantare.dacia.ro/.

Cât costă să cumperi o Dacia Logan în Leasing?

Pentru că nu toată lumea are o rablă de dat la schimb, vom face calculul clasic, cu prețul întreg, pentru modelul Dacia Logan Seria limitata Plus, fiind cel mai ieftin model echipat pentru țările occidentale (adică are măcar aer condiționat), nu bananiere. Nu înțeleg de ce se mai fabrică mașini fără AC dar în fine. Costul pentru acest model, fără Programul Rabla, este 7980 euro pentru versiunea cu motor SCe 73. Noi vom calcula cu 8000.

Costul mașinii = 8000 euro

Avans 25% = 2000 euro

Durata creditului = 5 ani

Rata leasing =  653 lei/lună (revizie gratuită și garanție 5 ani)

Comision de analiză dosar: 270 de lei

Comision de administrare = 45 lei /lună

Asigurare Trafic Accident = 12 lei/lună

CASCO: 3.3% anual din valoarea autoturismului la Omniasig

TOTAL

2000 de euro avans (9300 lei) + 39180 (653 x 60 luni restul de 6000 euro) + 270 lei (comision de analiză dosar) + 2700 lei comision de administrare lunar (45 lei x 60) + 720 asigurare Trafic Accident (12 lei x 60 ) +  6138 lei CASCO (8000 x 3,3% x 5 ani) = 58308 (12539 euro).

Concluzie – iei mașină în leasing  de 8000 de euro împrumutați, dai înapoi peste 12.000.

Calcul fără CASCO: la 6000 de euro împrumutați dai înapoi 9219 euro, cu peste 50% mai mult.

Articole Asemănătoare

Care este procedeul înmatriculării în circulație a unei mașini adusă d... Înscrierea definitivă în circulație a unei mașini adusă din străinătate este un procedeu destul de complex. Da, e cu stat pe la coadă, cu plătit taxe care mai de care mai stupide și mai idioate, cu suportatul funcționarilor public...
O cameră auto DVR este absolut necesară pentru circulația pe drumurile... Am discutat în articolul anterior despre road rage și am ajuns la concluzia că o cameră DVR poate să ajute fenomenal în aceste situații. Cu toate acestea, nu este singura situație în care proba video poate să vă fie de mare folos....
Cauți o mașină second hand pe net? Iată cu deosebești ofertele serioas... În momentul în care dorim să ne cumpărăm o mașină, avem la dispoziție trei variante: târgurile, străinătatea sau anunțurile online. Pentru că de cele mai multe ori târgurile auto sunt o glumă proastă iar în străinătate nu avem tim...
Industria kilometrilor dați înapoi Cei care petrec măcar 5 minute pe un site de anunțuri auto, observă probabil că o mașină fabricată în 2013 are 140.000 de kilometri la bord. Automat intervine întrebarea oarecum logică „cum e posibil ca o mașină din 1997 să aibă 1...
Fuga de Renault – una dintre cele mai evidente prejudecăți Dețin un Renault Scenic de mai bine de 3 ani și de fiecare dată când am auzit pe cineva că-și caută mașină, am sesizat faptul că tipul fuge de Renault. De ce fuge? Pentru că a auzit el că are piesele foarte scumpe. A căutat el oar...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.