Home Colțul camionagiilor Este COMUNITATEA o pușcărie la care oamenii se duc de bună voie...

Este COMUNITATEA o pușcărie la care oamenii se duc de bună voie și nesiliți de nimeni?

1475
SHARE

Am încercat de multe ori să-mi imaginezi că lucrez pe COMUNITATE. Stau 3 luni plecat și vin acasă câteva săptămâni. După care iar plec 3 luni. Și tot așa, în sistem semi-marinăresc. Inițial, când am luat eu permisul de conducere, acum vreo 10 ani, și aveam de gând să plec pe camion, îmi surâdea ideea. Acum, la 30 de ani, nu cred că mi-ar mai place. Cred că dacă stai plecat cu lunile începi să te simți singur, începi să te simți ca Robinson Cursoe, naufragiat pe o insulă pustie de pe care nu poate evada.

Comunitatea este un fel de pușcărie la care oamenii se duc de bună voie și nesiliți de nimeni și nu spun chestia asta cu scopul de a denigra sau de a jigni pe cineva. Din contră, am un respect deosebit pentru oamenii care rezistă în acest sistem deloc pro-socializare.

Cine sunt oamenii care fac de obicei comunitate?

  • oameni care au mari probleme financiare și care se văd salvați de cei 1500 de euro cu care rămân pe cont după o lună de muncă.
  • oameni care vor să fugă de probleme sau de trecut, oameni care au nevoie de un restart în viață, oameni care sunt dezamăgiți și vor să fie singuri o perioadă
  • tineri care au chef de aventură și care vor să vadă Europa, oarecum imaturi și naivi. Nu-și dau seama că acest stil de muncă va dezavantaja pe viitor
  • oameni care au deja o vârstă și o experiență în șoferie, familie acasă cu copii mari.
  • oamenii care din diferite motive nu pot să emigreze într-o țară străină alături de familie. Emigratul presupune o lună/an concediu, în timp ce comunitatea te aduce acasă mult mai des.

În realitate, fiecare este liber să lucreze cum vrea, unde vrea și unde poate. Există și oameni care s-au obișnuit pe comunitate, care au făcut un stil de viață din acest mod de lucru pe camion și care nu au nicio problemă în a sta plecați cu lunile de-acasă. S-au obișnuit și cu condițiile dure, căci practic aici este cea mai mare problemă.

Articole Asemănătoare

Da șefu’, să trăiți șefu’. Așa facem șefu’, cum să nu! Pupincuristul. Lingăul. Omul din cauza căruia lucrurile nu merg niciodată așa cum trebuie pe parte de muncă legală într-o firmă de transport. Există foarte mulți oameni care se fac preș în fața patronilor și nu înțeleg de ce. De f...
Care sunt actele necesare eliberării cardului pentru tahograful digita... Cei care doresc să se angajeze pe un post de șofer profesionist, indiferent că este vorba despre un camion sau despre un TIR, trebuie să facă rost de un card tahograf care să înregistreze timpii de lucru. S-au dus vremurile diagra...
Despre munca de șofer profesionist în Spania și pe comunitate cu Drive... O bună parte dintre șoferii profesioniști începători sunt tentați să meargă la muncă în Spania. Deși discutăm despre o țară destul de dură (și îndepărtată și cu climă aiurea pe timp de vară) iată că sunt totuși oameni care doresc ...
5 avantaje pe care le au șoferii profesioniști dacă folosesc aplicația... Aplicația Maponia a apărut recent în peisajul șoferiilor profesioniști și am spus deja două lucruri importante despre ea: că am fost impresionat și că aplicația are foarte mare potențial să se transforme în ceva extraordinar de ut...
A făcut și BIG MAN 10.000 de abonați – Felicitări Parcă mai ieri avea și el vreo 500 de abonați și se lupta să strângă 1000. L-am descoperit pe Dorin Boldeanu în urmă cu aproape 1 an și mi-au plăcut clipurile lui. Omul face Truck Vlog din Italia și reușește să iasă în evidență at...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.