Home Colțul camionagiilor Paradoxul șoferiei – nu merge treaba, dar înmatriculările de camioane cresc...

Paradoxul șoferiei – nu merge treaba, dar înmatriculările de camioane cresc de la an la an

1032
SHARE
înmatriculările

Majoritatea patronilor din transporturi se vaită că nu merge treaba, își bocesc afacerile pe care le consideră aproape defuncte mai ceva ca bocitoarele profesioniste angajate pentru dusul mortului la groapă. Realitatea îi cam contrazice pe acești domni care s-au obișnuit să spună „Nu sunt bani pentru salarii mai mari!”. Păi fraților, dacă nu sunt bani pentru salarii mai mari, dacă treaba nu merge, de ce numărul autocamioanelor noi, ori de ocazie, înmatriculate în România, crește de la an la an? Cum e posibil ca un business să nu funcționeze dar el să se dezvolte galopant în același timp?

Să ne uităm puțin la imaginea de mai jos… În 2015, s-au înmatriculat în România 12274 autocamioane noi și 39899 autocamioane second hand. De prost ce-a mers treaba în transporturi, în 2016 s-au înmatriculat 15546 camioane noi și 42628 camioane second hand. În 2017 când afacerile oamenilor erau deja cu un picior în groapă, s-au înmatriculat 17414 camioane noi și 51094 camioane second hand iar în 2018 când aceste bocitoare jeleau mortul cu patimă, existau 19433 camioane înmatriculate noi.

Să recapitulăm.

Dezastrul din transporturile românești arată cam așa:

Anul 2015 – 12274 autocamioane noi înmatriculate în România

Anul 2016 – 15546 autocamioane noi înmatriculate în România

Anul 2017 – 17414 autocamioane noi înmatriculate în România

Anul 2018 – 19433 autocamioane noi înmatriculate în România

Acum, trageți singuri concluziile. Statisticile acestea răspund la o veche întrebare de-ale mele: de ce toți patronii de firme de transport pe care-i cunosc au numai ML-uri pe la poartă, și X6, dar se vaită mereu că nu merge treaba…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.