Home Colțul camionagiilor Introducerea datelor manuale după o perioadă de repaus de 2 săptămâni consecutive!

Introducerea datelor manuale după o perioadă de repaus de 2 săptămâni consecutive!

1910
SHARE
Introducerea datelor manuale

Un tutorial foarte util al lui Daniel în care explică foarte clar cum trebuie introduse datele manuale atunci când stai departe de camion o perioadă de timp mai lungă de 45 de ore, respectiv 2 săptămâni consecutive. Este o situație des întâlnită în breasla șoferilor comunitari și sunt sigur că va fi un tutorial foarte util pentru cei începători.

Mulți veți spune că aceste lucruri ar trebui învățate din școala de șoferi, însă din păcate, școala de șoferi, mai ales pe parte de atestate profesionale, este o glumă proastă în România. Se fac doar câteva studii de caz la CPI care în realitate nu-ți folosesc la nimic.

Mie mi s-ar părea corect ca fiecare școală de șoferi care organizează cursuri pentru atestate profesionale de transport marfă să aibă în dotare pe lângă calculatoare cu chestionare și legislație, tahografe la fiecare pupitru pe care elevii să butoneze până le sar capacele.

S-a propovăduit de când lumea că e ok să înveți tahograful DUPĂ ce te angajezi și din păcate nu este cea mai bună soluție. Riști să faci greșeli care te pot pune în situația să muncești degeaba. Să nu mai punem la socoteală amalgamul de informație pe care un începător trebuie să-l asimileze atunci când își face ucenicia, tahograful îi mai trebuie după 21 de ore de stat treaz în echipaj? Există AICI un progrămel pentru calculator care simulează tahograful digital și care poate să fie un foarte bun cobai pentru șoferii începători care se tem să nu butoneze ceva greșit pe tahograful din camion, sau pentru viitorii șoferi care acum sunt în școală, ori se gândesc să se înscrie în curând la cursuri.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.