Home Editorial Spălătoriile cu jetoane – între jecmăneală și căciuleală

Spălătoriile cu jetoane – între jecmăneală și căciuleală

1349
0
Spălătoriile cu jetoane

În momentul în care au apărut pe piața din România, spălătoriile cu jetoane au fost foarte bine primite de către posesorii de autoturisme. Acestea reprezentau un concept occidental, care se adresa în mod expres celor care doreau să-și spele singuri mașinile, să cheltuie undeva la jumătate din sumele cheltuite la spălătoria normală. 

Din cauza faptului că majoritatea spălătoriilor auto din România nu prestau servicii de calitate, spălătoriile auto cu jetoane au fost foarte bine văzute de către posesorii de autoturisme. Mulți dintre noi am avut surpriza neplăcută să ducem mașina la spălat la o spălătorie de cartier, cu personalul uman, și să observăm că aceasta nu a fost  spălată foarte bine. Astfel, mulți dintre noi am preferat să ne mutăm în aceste spălătorie cu jetoane, în care deși muncim, deși dăm bani (mai puțini oricum), măcar la final, treaba care rezultă este una de foarte buna calitate. 

Problema cu aceste spălătorii cu jetoane este că pe măsură ce piața acestui tip de serviciu s-a aglomerat, calitatea a scăzut. Spuma a fost înlocuită cu diverși alți detergenți mult mai ieftini,  care probabil nici nu sunt destinați spălării autoturismelor, timpul alocat unui jeton a scăzut în loc să crească (în multe spălătorii cu jetoane de 10 RON  abia dacă ai timp să te învârt de trei ori în jurul autoturismului). 

Multe dintre aceste spălătorii au devenit o combinație Românească între jecmaneală și căciuleală. Cu alte cuvinte dai o grămadă de bani și nu apuci să-ți speli mașina așa cum trebuie. De ce să mai dai 12 RON ca să speli la exterior mașina în cadrul unei spălătorii cu jetoane, de ce să mai muncești atât de mult din moment ce un exterior la o spălătorie de cartier cu personalul uman costă 13 RON? Până la urmă, te întorci la spălătoria de cartier cu personal uman, căci ajunge să fie mai ok decât cea cu jetoane. 

Este mare păcat faptul că această concurență între spălătoriile auto nu duce la un avantaj pentru client. Patronii de astfel de spălătorii încearcă să stoarcă cât mai mulți bani din fiecare fișă, nepăsându-le evident de faptul că de la ei, clienții pleacă nemulțumiți. Aceștia gândesc afacerea în stil „ lăsa ca are balta pește”, Tipic românește de altfel. Voi unde spălați mașinile Cât vă costă și sunt curios dacă sunteți mulțumiți de condiții? 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here