Acasă Colțul camionagiilor PACHETUL DE MOBILITATE – Cum arată IPOCRIZIA la vârful UE

PACHETUL DE MOBILITATE – Cum arată IPOCRIZIA la vârful UE

426
0

Pachetul de mobilitate reprezintă în sens larg, noi reglementări asupra modului în care se efectuează transport internațional de marfă pe teritoriul Uniunii Europene. Voci de la Bruxelles ne spun că acest Pachet are drept scop protejarea șoferilor est europeni de exploatarea patronală și crearea unui mediu de business echitabil pentru toate companiile de transport. Ei bine, toate aceste „corecții” maschează în linii mari o tonă de ipocrizie.

În realitate, UE vrea să scape de transportatorii est europeni, care vin pe comunitate și care într-adevăr strică piața de transport locală. Din păcate UE nu umblă unde trebuie, întrucât transportatorii est europeni nu vin de capul lor după curse prin Franța, Belgia sau Italia. Industriașii locali apelează la aceste servicii de transport mai ieftine însă evident, este mai simplu să gonești de la tine din curte pe cel care nu poate să se apere, decât să iei măsuri împotriva industriașilor autohtoni mari amatori de transport ieftin. Cu industriașii s-ar putea să te trezești pe cap pe la proteste cum s-a întâmplat cu fermierii din Olanda și nimeni nu vrea să riște așa ceva la scară macro.

Ipocrizia UE atinge apogeul atunci când se trimit mesaje clare conform cărora, Pachetul de Mobilitate are drept scop protejarea șoferilor est europeni de exploatare, ori de dumpingul social. Cine spune chestia asta? Cel care a pus bazele unui regulament prin care șoferii sunt munciți 15 ore pe zi? Dacă UE s-ar fi gândit măcar o dată la binele șoferilor, ar fi reglementat perioada de serviciu în primul rând, care pentru șoferii profesioniști este aproape dublă față de un job normal în orice alt domeniu. Voi ce părere aveți despre celebrul Pachet de Mobilitate?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.