Am observat în ultima vreme foarte multe anunțuri de angajare pe grupurile de pe Facebook, multe dintre ele venind și cu oferte pentru cupluri. Majoritatea ofertelor sunau cam așa: singur pe cabină 3000 de euro pe lună, cuplurile 5000 de euro pe lună. Și sincer nu am înțeles de ce la cabină se ciuntesc din bani, așa că am luat legătura cu un amic de-ai mei care lucrează împreună cu soția sa la o firmă din Spania. În urma discuției am ajuns la câteva concluzii destul de interesante:
- Perioada zilnică de serviciu pe cabină se duce în 21 de ore, nu se oprește la 15 ore
- Numărul de kilometri lunari sare de 22.000, chiar 23.000
Așadar, din moment ce la cabină se muncește mai mult și se fac un număr dublu de kilometri față de un camion singur, de ce firmele ciuntesc din bani și plătesc mai puțin față de un camion solo?
Răspunsul este unul cât se poate de simplu: pentru că pot! Este o japcă românească și cam așa stau lucrurile din păcate. Sunt multe cupluri de șoferi care se mulțumesc și cu 5000 de euro, nu mai țin cont de faptul că sunt furați cu 12000 de euro pe an de către firmă din cauza salarizării discriminatorii.
Cel mai interesant este faptul că firmele de transport care folosesc echipaje câștigă bani cât pentru două camioane dar rulează unul singur, deci din start fac o economie de 150.000 de euro ????
Voi ce părere aveți despre munca pe camion în echipaj? Cum vi se pare salarizarea? V-ați mulțumi cu 5000 de euro când la solo se plătește 3000 de euro?
raspunsul scurt: pt ca sunt muisti avari
parerea mea ca mai bine solo, cu bani mai multi si relaxa