Home Colțul camionagiilor Motivul pentru care nu prea vedem șoferi profesioniști începători pe România –...

Motivul pentru care nu prea vedem șoferi profesioniști începători pe România – cu Mihai Ionel

341
0

În ultimii ani am observat faptul că șoferii începători sunt foarte puțin încântați de ideea de a-și face ucenicia pe meleagurile noastre și sincer nu prea înțelegeam de ce. Credeam că e mult mai simplu să lucrezi în România unde cunoști locurile cât de cât, cunoști drumurile, cunoști limba, comparativ cu comunitatea.

Ei bine, se pare că lucrurile stai fix pe dos, cea mai mare parte probabil în proporție de peste 95% dintre șoferi aleg să își înceapă cariera de șofer profesionist peste hotare, pe celebra comunitate. Clipul de mai jos al lui Mihai Ionel vorbește de la sine.

Lipsa GPS-ului, lipsa infrastructurii, gropile, teribilismul, lipsa de respect din trafic sunt doar câteva dintre problemele cu care șoferii profesioniști se confruntă atunci când lucrează pe țară, însă colac peste pupăză, problemele nu se opresc aici.

Se pare că mai ai de-a face și cu clienți foarte dificili (asta ca să nu jignesc) care-ți cer să intri cu camionul de 40 de tone prin toate mlaștinile, prin toate curțile, pe toate aleile fără să se gândească măcar o secundă la faptul că aceste camioane nu au fost concepute pentru scenarii off-road.

Încărcările și descărcările în România ar necesita de multe ori camioane capabile să concureze în celebrul raliu Paris-Dakar, ori pur și simplu să aibă șenile în loc de roți precum buldozerul.

Acesta este de fapt motivul pentru care firmele românești nu prea angajează începători, pentru că efectiv nu s-ar descurca când ar avea de-a face cu asemenea scenarii horror. Iar echipaje pe România nu se fac din păcate, ca să poți trimite un începător cu un coleg cu experiență.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here