Campaniile de link building au suferit modificări destul de mari în România, o țară în care nu a funcționat, nu funcționează și nu va funcționa niciodată conceptul de calitate.
Trăim într-o țară în care totul trebuie să fie ieftin, iar campaniile SEO și cele de link building au fost nevoite să se adapteze acestor cerințe. Întrebarea de bază este cât de indicat este să faci campanii de link building cu advertoriale ieftine, care de obicei nu depășesc ca dimensiune 350 de cuvinte.
Ei bine, Google s-a schimbat destul de mult în ziua de azi și nu mai concentrează calitatea în jurul articolelor foarte lungi, ci pune preț destul de mult și pe articolele concise, care oferă strict informația căutată de utilizator, fără pierdere de timp.
2 motive să cumperi advertoriale ieftine pentru campania de link building
- Reușești să atingi performanțe la fel de bune – evident, cu condiția să ai în spate o analiză SEO de foarte bună calitate. După cum spuneam mai sus, în 2024 informația precisă oferită rapid, alături de linkuri de calitate, reprezintă succesul unei campanii de link building serioasă. Nu mai sunt necesare investiții masive în advertoriale foarte scumpe publicate pe site-uri de renume din România, în special site-uri mari de știri. Este într-adevăr importantă calitatea și puterea linkurilor dar nu mai contează atât de mult dimensiunea advertorialelor.
- Fiind la început de drum, investiția este mică – orice business aflat la început de drum are nevoie de finanțare pentru publicitate iar în ultimii ani, tot mai mulți proprietari de magazine online au început prin a investi în advertoriale ieftine, îndepărtându-se de Google Ads sau Facebook Ads. La început, banii sunt puțini și nevoia de publicitate este mare, iar clientul ajuns organic în magazin este cel mai bine targhetat prin campaniile SEO și link building.