Hoția în România a devenit ceva la ordinea zilei, și explică într-un fel sumedenia de mașini de lux de pe străzile noastre, deținute de multe ori de niște oameni care n-au mai mult de 4 clase. Pe internet circulă de ceva timp reacția unor patroni care li s-au confiscat cel puțin temporar, două camioane pline ochi cu lemne pentru care aceștia nu dețineau documente. E interesantă și povestea aceasta cu „hoții de lemne”, întrucât ne-am obișnuit să spunem că au venit austriecii să ne fure pădurile, însă din aceste păduri nu ies altceva decât camioane supraîncărcate și fără acte doar românești.
Patronii prinși în ofsaid încep să țipe, să înjure și să amenințe, ca de altfel orice hoț căruia îi este pusă în pericol combinația. Întrebarea de bază pe care o avem noi cu toții, este de ce sunt necesari așa zișii activiști pentru ca hoții să fie opriți? Pe lângă câte secții de poliție trece un asemenea camion supra încărcat cu lemne în timpul unei curse? Sau cu câte mașini de poliție, jandarmerie, gardă forestieră, ISCTR trece un asemenea camion în timpul unei curse? Din păcate atât timp cât instituțiile statului dorm în bocanci, nu le interesează decât de minivacanțe, hoții vor fura totul în România.