Home Informații Utile Cum trebuie postat un anunț astfel încât să ai șanse maxime la...

Cum trebuie postat un anunț astfel încât să ai șanse maxime la vânzarea autoturismului

2433
0
șanse maxime la vânzarea autoturismului

olxCei care sunt în căutarea unui autoturism și au petrecut măcar 5 minute pe oricare site de specialitate (olx.ro; lajumate.ro; autovit.ro, etc), au observat probabil că majoritatea anunțurilor postate sunt ori incomplete, ori pozele sunt făcute anapoda, ori oamenii care vând autoturismele au niște nume de utilizatori care  inspiră orice numai încredere nu.

Ei bine, dacă vrei să ai șanse maxime să vinzi mașina cu ajutorul internetului, trebuie să fii conștient de faptul că trebuie să fii serios și poți demonstra seriozitate după modul în care postezi acel anunț. Astfel, iată câteva sfaturi foarte utile care te vor ajuta în demersul tău. Cu ajutorul acestora vei putea crea un anunț online de calitate superioară, care cu siguranță va atrage mai mulți posibili clienți.

Cum trebuie postat un anunț astfel încât să ai șanse mai mari la vânzarea autoturismului

  1. Numele utilizatorului cu care-ți faci cont pe site trebuie să fie numele tău real, cu prenume și toate cele astfel încât să existe un maxim de transparență. Evită să folosești nume precum „Gigi Smekeru” sau „Fane Moartea Femeilor”. Oamenii serioși nu te vor băga în seamă, imaginează-ți numai cum te vor numi la telefon când te vor suna să te întrebe despre mașină. Fii serios dacă vrei să vinzi mașina.
  2. Completează numărul de telefon. Sunt foarte multe anunțuri pe net postate fără număr de telefon, doar cu posibilitatea de a contacta vânzătorul prin e-mail sau mesagerie internă. Nimeni nu va cumpăra mașini prin e-mail. Completează-ți toate datele necesare și răspunde la telefon când te sună lumea.
  3. Titlul trebuie să conțină marca, modelul și anul de fabricație, scrise corect. Am văzut foarte multe anunțuri pe net de genul „Vând mașină” sau „Mașină bună” sau „Opel Zamfira” sau „De vânzare”, etc. Asigură-te că ai habar cum se scrie corect marca și modelul mașinii tale dacă vrei să ai șanse mai mari la vânzare și nu uita să respecți tiparul titlului pe care ți l-am spus mai devreme.
  4. Conținutul trebuie să fie cât mai complex. Cu cât veți explica mai bine care-i starea actuală a mașinii, cu atât veți convinge niște potențiali clienți că merită să vă sune și eventual să vină să o vadă. Treceți în conținutul anunțului toate dotările și foarte important, toate defectele. Nu încercați să ascundeți defectele pentru că nu vă face cinste. De obicei, oamenii care cumpără mașini vin cu mecanici la vizionare. De asemenea, nu uitați să specificați dacă taxa de mediu, timbrul de mediu, taxa de poluare este sau nu recuperată și dacă puteți oferi certificat fiscal. De fapt, ideea e destul de simplă: fii cât mai transparent.
  5. Pozele trebuie să fie cât mai clare. Faceți pozele numai după ce spălați mașina și aveți grijă să surprindeți toate unghiurile chiar dacă unele ar scoate în evidență și defecte. Cred că e momentul să punem capac zicalei „afară e vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”, adică situației în care mașina de la fața locului diferă foarte mult de cea din poze. De asemenea, pozele trebuie să fie multe la număr, minim 15 (nemții pun și câte 20 pe mobile.de), făcute pe zi și ne prelucrate. Nu aplicați filtre și nu le treceți prin Photoshop. Încercați să vindeți mașina, nu să o înscrieți la un concurs de frumusețe.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here