Home Colțul camionagiilor Meseria de camionagiu poate să fie și foarte periculoasă, nu doar bănoasă

Meseria de camionagiu poate să fie și foarte periculoasă, nu doar bănoasă

617
SHARE
camionagiu

În România tinerii și oamenii în general pleacă să lucreze în transporturi pe camioane din cauza banilor. Să nu o dăm cotită că vezi doamne, ce mare pasiune au românii pentru TIR-uri, cum le-a plăcut lor de mici să se joace cu camioanele și etc. Nici vorbă, e clar că interesele financiare sunt la mijloc dar asta nu-i o problemă. E chiar normal să fie așa din moment ce România nu este genul de țară care să-ți ofere posibilități. Puțini sunt cei care reușesc să se descurce cu 1000 de lei/lună salariu. E chiar normal să vrei și tu mai bine pentru tine și pentru familia ta iar salariile pentru camionagii sunt destul de frumoase, în medie 2000 de euro/lună dacă discutăm despre comunitate.

Problema este însă gradul de risc. Există foarte multe riscuri în această meserie pe care puțini le iau în calcul atunci când încep să facă școala de șoferi pentru categorii grele. Ca șofer pe comunitate riști să fii ucis în foarte multe moduri: în parcare ca subiect de tâlhărie, pe șosea din cauza ta, pe șosea din cauza altora, din cauza problemelor de sănătate care apar ulterior după ani de zile de sedentarism și așa mai departe. Unul dintre cele mai interesante exemple în acest sens vine chiar de la Mihai Ionel, care a avut „bafta” să dea peste un nebun cu permis de camion. Enervat pe faptul că Mihai nu a vrut să-l lase să depășească, acel criminal s-a băgat pur și simplu peste banda lui ca și cum nu ar fi existat vreun alt camion acolo. Da fraților, șoferul pe comunitate trebuie să fie conștient mai ales de faptul că s-ar putea să nu se mai întoarcă niciodată acasă, din cauza altuia.

Mihai a avut prezență de spirit și a frânat la timp. Nu o să comentez clipul prea mult că nu prea e nimic de comentat. Da, se putea face altceva acolo în spiritul conducerii preventive în cazul în care idiotul semnaliza intenția de a intra înapoi în banda 1 din depășire. Atunci Mihai ar fi frânat și l-ar fi lăsat. Dar să vezi un TIR lângă tine care merge paralel și dintr-o dată fără semnalizare fără nimic, se bagă peste tine, e clar o intenție de a rupe măcar o oglindă, dacă nu mai mult. Asemenea specimene nu au ce căuta în trafic și cred că nici în libertate. Așadar, fraților, mare atenție pe șosele, că nu știți niciodată cu cine dați nas în nas, cu ce nebun. Părerea mea este că omul care a făcut o asemenea grozăvie este tot român, că numai noi avem apucăturile astea de țărani sălbatici în sânge. Numai în România te șicanează cocalarii 7 kilometri pentru un amărât de claxon. Ambiții cocălărești de genul „Stai că-ți arăt eu cine sunt!”

Drive Safe!

 

Articole Asemănătoare

Comunitatea “SOFERILOR PROFESIONISTI FARA EXPERIENTA” – ce... Există destul de multe grupuri pe Facebook în acest moment destinate camionagiilor însă din păcate doar câteva sunt serioase. Doar câteva se remarcă prin acordarea ajutorului celor care îl cer (fără bășcălie și glume de prost gust...
Canalul de YouTube sau pagina de Facebook – cartea de vizită perfectă ... Deși acum vreo 5 ani nu mulți erau cei care îndrăzneau să deschidă un canal de YouTube adresat șoferilor începători, astăzi cea mai mare platformă destinată creatorilor de conținut video este plină de asemenea canale. Am spus de m...
Cum trebuie să înveți ca să iei permisul de șofer profesionist din pri... Am văzut în articolul trecut cum trebuie să înveți ca să iei sala pentru Categoria B din prima, așa că în acest articol vom discuta puțin despre școala pentru profesioniști, vom vedea ce trebuie să faci mai exact astfel încât să a...
Răspunsuri studii de caz atestat CPI marfă Ca să fii șofer profesionist cu acte în regulă atât în România cât și în străinătate trebuie să deții acest atestat transport marfă despre care am mai discutat noi în trecut. Am văzut atunci cât costă acest atestat, care sunt prob...
(Video) Cum se încarcă mașinile pe un trailer? Cum arată 11 BMW-uri noi nouțe încărcate pe un trailer? Minunat arată dar cum ajung ele acolo, care este procedura de „îmbarcare” și de cât timp este nevoie pentru a duce la bun sfârșit operațiunea de încărcare a acestora? Ei bine...

Ti-a placut acest articol? Poti primi articole asemanatoare si prin
email

Aboneaza-te la newsletter si vei primi pe mail cele mai interesante articole din lumea auto

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here