Service-ul auto reprezinta o afacere excelenta intr-o perioada in care numarul masinilor tinde sa atinga numarul oamenilor. Chiar daca se incearca trecerea de la masini pe combustibil lichid la masini electrice, un service bun va reusi sa fie o afacere prospera, mai ales daca este bine echipat si se tine cont de ultimele noutati din domeniu.
Pentru mecanicii care vor sa isi deschida propriul service, optiunile de astazi sunt extrem de numeroase.
Cei de la Shopnq.ro recomanda truse scule Yato pentru echiparea unui service, motivele fiind numeroase:
- Yato este o subdivizionara a Toya S.A, care se bucura de o multime de investitii in inovatie, ceea ce inseamna ca o trusa scule auto Yato va respecta intotdeauna ultimele cerinte din domeniu;
- Exista o varietate mare de echipamente si scule de mana Yato ce pot acoperi toate nevoile unui Service;
- Informarea legata de aceste scule este foarte bine pusa la punct, in asa fel incat timpul necesar pentru acomodarea cu ele sa fie cat mai mic.
Care sunt echipamentele Yato care pot eficientiza munca intr-un service?
Cu siguranta, un service necesita truse scule Yato, cu cat mai multe piese, care mai de care mai eficiente. Pe langa trusa de scule care trebuie sa deserveasca orice mecanic, este nevoie si de o serie de utilaje fara de care mecanica auto moderna ar fi imposibila:
- O platforma hidraulica. Este cea cu ajutorul careia se ridica masinile, in asa fel incat sa se lucreze repede si eficient sub ele. Este esentiala pentru schimbarea uleiului, a rotilor, pentru repararea suspensiilor sau pentru repararea directiilor. Dat fiind faptul ca majoritatea masinilor au pana la 3.5 tone, un elevator cu doua coloane, de 3.5 tone este suficient.
- O masina pentru echilibrarea rotilor si pentru montarea si demontarea acestora. Este o alta piesa esentiala, in conditiile in care directia unui automobil este extrem de importanta, iar echilibrarea manuala a rotilor nu este niciodata foarte precisa.
- Testere pentru motor. Un tester performant poate comunica cu toate masinile, inclusiv cu cele noi si poate descoperi chiar si cele mai ascunse probleme. Exista testere OEM sau testere universale. Cei care repara doar anumite branduri auto se pot orienta spre testere OEM (va fi nevoie de un tester pentru fiecare brand) in timp ce mecanicii care repara toate masinile pot opta pentru variante universale, insa este posibil sa intampine anumite dificultati, la unele modele de masini.
- Echipamente pentru reincarcarea aerului conditionat cu freon. Aerul conditionat este o necesitate in automobile, mai ales pe timpul verii. Cum unele masini pierd freon, posibilitatea de reincarcare a acestuia poate fi o veritabila sursa de venituri.
- Truse pentru tinichigerie. Nu in ultimul rand, in orice service trebuie sa existe o trusa pentru tinichigerie, care sa poata repara micile indoituri sau zgarieturi ale automobilelor.
Lista poate sa continue. Cu cat este mai complet service-ul, cu atat numarul de clienti fideli poate sa creasca iar veniturile cresc si ele.