SHARE

Cred că toți posesorii de autoturisme au fost nevoiți să ducă mașina prin service într-un moment al vieții lor, iar experiența să nu fie una tocmai bună. Există foarte multe povești legate de service-urile din România, negative însă.

În ziua de azi, numai cine nu vrea nu se face mecanic auto, numai cine nu vrea nu deschide service auto. Este un sector destul de bănos iar din acest motiv mulți sunt atrași în breaslă ca musca de rahat, fără să-i recomande calitățile.

Astfel, nu e de mirare că spălătorii auto de azi sunt mecanicii de mâine și în momentul în care duci mașina la service, te trezești cu o țeapă de zile mari sau cu un defect provocat  de cel care încearcă să repare de fapt altceva.

Din păcate, puține service-uri în țara asta au mecanici cu adevărat pasionați și competenți. Există, dar sunt foarte puține. Pentru că numărul autoturismelor este foarte mare, autoturisme cumpărate la mâna a doua, vechi, prost întreținute, la fiecare colț de stradă câte un deștept a deschis un service auto în propriul garaj care a evoluat încet și sigur către o afacere destul de profitabilă…

La ce trebuie să te aștepți atunci când duci mașina într-un service de cartier

  • Reparația va dura foarte mult pentru că mereu vor veni clienți mai importanți de cât tine.
  • Sunt șanse foarte mari ca mecanicii lu Pește să strice altceva în momentul în care desfac o piesă și bineînțeles că nu vor plăti sau repara. Vor lăsa așa cum au stricat.
  • Sunt șanse mari să nu-ți repare nimeni nimic. Cârpeala nu are cum să țină.
  • Te poți trezi cu lucruri furate din mașină: mi s-a întâmplat mie. Mi-au furat 1 bec și o rolă de scotch care le aveam prin mașină, prin portbagaj.
  • Se fură benzina, motorina cu furtunul din rezervor. Dacă întrebi de ea ți se spune că au testat mașina pe drum. Te prostesc în față.
  • Prețuri foarte mari, pentru că nu ai alternativă. Când te lasă mașina în stradă nu te mai apuci să o plimbi în funcție de cât cere unul sau altul pentru reparație. Mecanicii lui Pește vor profita la maxim de nenorocirea ta.
  • Te vor păcăli ca pe ultimul prăpădit că au schimbat niște piese fără ca tu să poți verifica. Te vor minți ca să mai scoată niște bani de la tine.
  • Nu vei primi chitanță sau factură, se lucrează pe nașpa

Așadar, dacă vrei să duci mașina la un service de cartier, mai gândește-te. Evident, sunt și service-uri de cartier cu mecanici pricepuți și buni, dar destul de puține. Poate că la reprezentanță ar fi mai ok dacă ați merge deși știu că e mult mai scump și că nici acolo nu e încredere 100%, dar măcar primești factură și chitanță pentru ceea ce se lucrează. Dacă nu ești mulțumit ai pe ce depune plângere pe la OPC sau chiar în tribunal dacă e atât de grav. A, dacă sunt service-uri de cartier care de asemenea lucrează cu factură și chitanță, e ok și acolo.

Articole Asemănătoare

Diagnoza auto – cum să te ferești de escroci S-a umplut planeta de service-uri auto și de indivizi care contra sumei de 50 de lei, vin cu testerul, cu laptopul și-ți spun ce are mașina ta de nu merge cum trebuie. Problema e că în 90% dintre cazurile în care chemi un asemenea...
Curs de mecanică pentru obținerea permisului de conducere categoria C... Pentru că au fost vreo câțiva care mi-au cerut cursul de mecanică pentru obținerea permisului de conducere categoria C, am zis să îl public aici pe site astfel încât să aveți cu toții acces la el fără să vă mai trimit eu nimic. Am...
Ce înseamnă întreținere de baza pentru o mașina? Întreținerea unei mașini este costisitoare, indiferent de marcă sau de model atât timp cât comparăm cu nivelul de cumpărare al românului ce trăiește din salariul minim pe economie. Dacă te bate gândul să cumperi o mașină second ha...
Cauți să cumperi o mașină? Iată de ce trebuie să stai departe de cele ... Probabil ați văzut cu toții acele mașini la preț mult mai mic pe internet, de vânzare evident, care sunt avariate și pentru care se cer mult mai puțini bani față de mașinile în stare perfectă de funcționare. Poate că pentru uni...
Mitul turbinei. Care sunt motivele pentru care turbina se defectează l... Dacă o să întrebi un posesor de mașină pe benzină de ce a optat pentru o asemenea motorizare, nu pentru un diesel, o să vezi că o să-ți răspundă ceva de genul „Nu vreau diesel pentru că se strică turbina”... De fapt, motoarele die...